ik ben sinds kort op dit forum en ik lees veel positieve verhalen. helaas ook nare verhalen over verminderde vruchtbaarheid bij sommige van jullie of miskramen! ik wou jullie meiden gewoon even laten weten dat mijn duimen voor jullie allemaal draaien en dat je maar snel in verwachting mag zijn van een klein wonder. ik hoop voor jullie een gezonde zwangerschap en een gezond kindje! succes allemaal meiden! mijn duimen draaien voor jullie
Dank je en jij natuurlijk ook heel veel suc6 Hopelijk word 2013 een mooi jaar Al durf ik dat haast niet te zeggen na een rot 2009, 2010 2011 en 2012
Meiden, Allemaal heel veel succes! Hier inmiddels bezig met ronde 5 clomid. A.s woensdag HSG... Spannend en dikke duimen draaien. Liefs, Tamara
Lief bericht! Ook namens mij: Iedereen heeeeeeel veel succes! Ga ervoor, haha! Ik moet nog even een tijdje wachten i.v.m. studie Mijn tijd komt hopelijk ook nog! Mijn duimen draaien voor jullie!
idd erg lief dit! Allemaal op naar een roze jaar! Vandaag ook supernieuws gekregen en eindelijk kunnen we verder....