Ik moet morgen naar de kaakchirurg... Verstandskies moet er uit. Ik ben sinds gisteren met vlagen misselijk, dus het zou raak kunnen zijn... Maarja testen kan nog niet. Is de verdoving schadelijk? Ibuprofen lees ik verschillende dingen over, waarschijnlijk krijg ik morgen ibuprofen 600 mee, tegen de pijn en zwelling. Is dit schadelijk voor een eventuele zwangerschap?!
even doorgeven dat je bezig bent met zwanger raken. weet niet of je nog een foto moet laten maken daar, maar dan krijg je een schort om en je krijgt geen ibu mee, maar je moet gewoon paracetamol innemen, 2x 500 mg per keer, die doses max 3x per dag heb 2 verstandskiezen laten trekken en kon het met paracetamol aardig wegkrijgen de pijn oh ja en neem icepacks mee, evt in een washandje, gelijk als je daar wegloopt koelen met icepack, helpt tegen dat kloppende gevoel! verdoving hangt er van af wat voor verdoving ze gebruiken geloof ik, maar dat moet je daar even navragen
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik zal het even navragen inderdaad. Ja, daar ben ik wel mee naar de huisarts geweest, die zei dat het hoorde bij het ontpillen. Als ik in september nog niet ongesteld was geweest, mocht ik terugkomen. Ik was net de laatste week van augustus ongesteld . Dus nu maar hopen dat het een beetje een regelmatige cyclus wordt!
ik zou idd even doorgeven dat je miss wel es zwanger kan zijn !!! ik moest in feb een foto laten maken van mijn voet toen heb ik t ook gezegt dat t wel es zou kunnen dat ik zwanger was . en t is maar goed ook want ik was dus zwanger !!
Nou ik heb het inderdaad even aangegeven. Ze vonden het daarom ook verstandig geen foto te maken en gewoon te bekijken hoe het eruit zag. Ik mag nu ook geen ibuprofen, dat is wel weer jammer. Ik heb er nu al erg veel last van namelijk!
Ja, dat doe ik nu ook. Helaas mag je daar maar 6 per dag van. En ik zit nu al op 4. Ik mag er dus nog maar twee. Maar ik denk maar zo: een bevalling doet vast veel meer pijn! Hoe lang ben jij al bezig nu?
Hee! Ik heb het echt niet vol kunnen houden zonder ibuprofen! Ik baal echt enorm hiervan. Heeft iemand een idee (mocht ik zwanger zijn) welke gevolgen dit zou kunnen hebben?! Ik heb op internet gelezen dat ibuprofen pas in het laatst echt kwaad kan?!