Goedemiddag, Eeen tijdje geleden ben ik gependeld dooe iemand die zei dat ik in mei een posi test zijn hebben en dus zwanger zou zijn!!! Nou dat ben ik ook alleen ik weet niet meer wie mij gependeld heeft. En die gene heeft het goed. Nou ik hoor het wel wie het ook alweer was.. Liefs Noor
gefeliciteerd leuk datd ependel is uitgekomen mijn pendel is ook mei ben benieuwd die van mij was trouwens door lala87 mischien zegt je dat wat :
Hoi Noor, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat fijn dat jou pendel uitgekomen is. Ik heb 4 pendels en 3 daarvan voor mei en 1tje voor juni......hoop zo dat mei de geluksmaand is net zoals ij jou!! Geniet er lekker van kus syl
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik dat was...maar ik heb er zoveel gedaan en ik heb niet alle berichten kunnen bewaren. Maar je komt me wel bekend voor..qua pendelen. Nou ja..of ik het nu was of niet: je bent ZWANGER en dat is wat telt. Gefeliciteerd!
Dank jullie wel voor de reacties. Ik weet het zelf echt niet meer. En al mijn berichten zijn weg. MAAR DIEGENE DIE HET HEEFT GEDAAN HEEFT HET GOED!!!! Dankjewel! Liefs Noor
Hey, alvast een dikke proficiat! Echt geweldig nieuws... Geniet ervan Ik ben zeer geïnteresseerd in dat pendelen, heb een achtal jaar geleden eens kaarten laten leggen, tijdens een moeilijke periode en alles is toen uitgekomen! En het lag echt helemaal niet voor de hand want mijn leven is compleet veranderd, maar niet bewust... Jammer genoeg is deze dame gestopt (ze kreeg het te moeilijk). Hoe moet je zo een aanvraag doen om te pendelen? Groetjes
Hoi Ineke, Ik ben toen naar het onderdeel clubs geweest op deze site. Daar staat een onderwerp over naald en draad. Ik heb daar aan een van de meiden gevraagd of ik gependeld kon worden en toen moest ik een prive bericht sturen met wat gegevens. Een paar dagen later krijg je de uitslag.... Veel succes, Liefs Noor