Aparte menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Onzeker82, 17 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker82

Onzeker82 Niet meer actief

Hoi allemaal

Ik heb in Mei een miskraam gehad en ben 15-6 ongesteld geworden.
    Nu is mijn vraag,heeft iemand ook een rare menstruatie gehad na hun miskraam?
    Ik verlies dikke stolsels,heb veel meer buikpijn en normaal begin ik meteen met flink bloeden,maar nu komt het in etappes.
    Daarmee bedoel ik dat wanneer ik naar het toilet ga ik bloed verlies,een beetje en als ik ga slapen.
    Het is totaal anders als voorheen.

Waarom ik dit vraag,ik ben bang dat er toch wat is achter gebleven?
    Ik hoefde toen niet terug te komen,omdat het bloeden was gestopt.
    Nou hoop dat iemand hetzelfde heeft gehad en dat er niets aan de hand is.

Alvast bedankt.

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    geen ervaring ermee, maar heb wel al gelezen dat een eerste menstruatie na mk anders kan verlopen... dus ik zou me niet direct zorgen maken

wat ik wel zou doen, is afspraak maken om te laten kijken dat alles schoon is van binnen

sterkte meid, en als je wilt, er is nieuw clubje (prive) opgericht voor meiden die net een mk/ma hebben gehad en voor een nieuw wondertje gaan

3. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had het ook. De menstruaties erna bleven ook heftiger. Als het jou geruststelt kun je altijd om een controle-echo vragen. Movht er nog iets gezeten hebben, dan is de kans echter groot dat het nu weg is. Sterkte!

4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Poeh ja, ik had ook een hele heftige menstruatie na mijn miskraam. Het lekte met een paar seconden door zowel m'n tampon als maandverband heen :( hier werd het wel iedere maand wat minder en na 3 of 4 maanden was m'n menstruatie weer normaal.

5. Onzeker82

Bedankt,ik wil wel bij dat groepje leuk!
    En ga zeker een afspraak maken.

6. Onzeker82

Bij mij is het juist nu veel minder en dan wanneer ik op de wc zit,komt er weer wat heel apart.

7. Onzeker82

Dit ga ik ook doen,morgen even bellen.
    Voelt niet goed zo.

Deel Deze Pagina