menstruaties zijn hels, weet me geen raad

Discussion in 'Zwanger worden' started by bbxx, Nov 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bbxx

bbxx Niet meer actief

lieve mensen,

Ik weet niet goed waar dit te plaatsen, maar weet me even geen raad.
    In nov. 2011 gestopt met de pil, helaas weer ongesteld deze ronde :(
    Mijn banner klopt niet overigens.

Sinds juni/juli zijn mijn menstruaties een ware hel geworden, voorheen geen bijzondere klachten, maar sinds juni zijn mijn menstruaties bizar pijnlijk. Last van extreme verstopping, kan niet ontlasten m.u.v. Slijm ( sorry voor de details...) en extreme rugpijn heel laag bij kont, linkerkant en doorstraling linkerbil/linkerbeen.
    Buikkrampen, maar de pijn van rug en verstopping zijn veel erger omdat deze continu doorgaan.

Nog vreemder vind ik het dat ik heel weinig vloei en heel kort, maar twee dagen.

Warm bad helpt niet, slik me suf aan feminax en paracetamol... Ik weet het echt niet meer..wat is er met mij aan de hand? Hoe kom ik van de pijn af. Op mijn noddagen kan ik helemaal niks..behalve koest houden en op bed blijven..:(

2. Blabla01

Blabla01 Actief lid

Jun 4, 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Je bent hiervoor nog niet bij een dokter geweest? Lijkt me wel slim gezien de hevigheid van je klachten... het eerste waar ik aan denk is endometriose, gezien de pijnklachten die je beschrijft. Maar goed, ben geen arts natuurlijk.

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik ben hier wel mee naar de dokter geweest, maar tot op heden vruchteloos. Wat gekeken en gevoeld van binnen en zag er goed uit volgens hem..dus paracetamolletje was het devies. Ik ga over paar weken naar Gyn, omdat het al een jaar niet lukt. Ik zal dan ook dit bespreken..

Maar heb nu m'n nod en nu ook zoveel pijn..hoop gewoon op tips of ervaringen.

4. bbxx

bbxx Niet meer actief

Dat endometriose waar blabla01 het over heeft,heeft iemand dit ook en herken je mijn verhaal?

5. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

Aug 26, 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een vriendin van mij heeft endometriose en die heeft dezelfde klachten als jij zoals je het beschrijft.
    Zij moet van de dokter ook aan de pil blijven en het liefst doorslikken zonder stopweek.
    Zij heeft geen kinderwens momenteel maar wanneer zij kinderen wil gaan krijgen moet ze gelijk naar de gyn voor een (kijk)operatie.

Ik hoop niet dat dit bij jou het geval is.
    Veel suc6 bij de gyn!

6. melanie89

melanie89 Lid

Jun 1, 2012
    95
    0
    6
    Herkenbaar! Zelfde klachten qua pijn al ben ik het tegenovergestelde van verstopt en bloed ik voor mijn gevoel helemaal leeg... Vorige 2 cyclussen was mijn NOD in het vrijdag/weekend, nu is mijn NOD aanstaande woensdag. Denk dat ik me bijvoorbaat al ziek kan melden want ik kan helemaal niets. Rugpijn en heftige buikkrampen, daarnaast dus regelmatig rennen naar de wc! Ik geef het nog 1 ronde, anders ga ik naar de huisarts. Mijn nicht heeft endometriose en dat is echt een hel, wil het zekere voor het onzekere nemen want de kinderwens is groot en endometriose kan dit enorm in de weg staan. Ik zou dus zeker snel een afspraak maken bij de dokter of direct bij een gyn!

Share This Page