He, was ff aan het meelezen, Een warm bad is idd heerlijk, (ik doe het om te voorkomen dat ik mezelf 's nachts wakker schop met m'n restless legs). Kan helemaal geen kwaad, tenzij je bad zo heet is dat je er van ligt te zweten: da's een teken dat het te warm is en je lichaamstemperatuur stijgt, wat dus niet OK is. Maar in bad kun je er dan wat koud water bij gooien, onder de zonnebank gooi je niet ff de temp onlaag, Vlinder, knap je -ondanks dat je niet meer zelf uit bad kunt komen- wel wat op door alle oefeningen en je mooie schoenen?
Yup precies Rozemarijke. En wanneer een bad zo heet is dat ik ga zweten, vind ik het ook niet lekker dus gaat er een sloot koud water bij idd. Ik ben zeker opgeknapt dankzij die oefeningen en prachtige schoenen Maar de stijf- en lompheid blijft wel hoor, voel me nu wel een enorm logge walvis Maar dat de pijn zoveel minder is, maakt het alles zo waard!
Hoi, Nou ik heb de VK gesproken en die zei dat de zonnebank geen kwaad kon en ik me niet druk hoefde te maken over 2 ibuprofen. Uiteraard slik ik normaliter Paracetamol maar dat haalde die 3 dagen hoofdpijn helemaal niets uit. Ik begrijp heus dat je bij spanningshoofdpijn moet liggen in bed en rustig aan moet doen ...maar ik lag al 3 dagen in bed te huilen en kon niets anders dan overgeven en verkrampt liggen van de pijn. In dat geval werkte alleen ibu en daarom toch 2 x genomen wat meteen verlichting gaf. Niet goed maar je kan niet alles denk ik ook