ibuprofen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Eleonora, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo medezwangeren!
    Ik ben bijna 5 wkn zwanger van ons 2e wondertje :)
    Nu heb ik al een paar dagen last van een ontsteking op mn tandvlees dus heb ik vandaag een ibuprofen geslikt... Helemaal vergeten dat dat niet mag in de zwangerschap!! God wat stom van me!!
    Nu wou ik graag weten of er meer mensen zijn die dat per ongeluk in de zwangerschap hebben geslikt en of ze dan wel een gezond babietje hebben gekregen?
    Liefs Eleonora

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hoi Eleonora,

Ik snap dat je nu een beetje bezorgd bent.

Ikzelf heb geen ibuprofen geslikt tijdens mijn zwangerschap maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Er zijn zat mensen die roken en drinken en zelfs drugs gebruiken tijdens de zwangerschap en die krijgen ook een gezond kindje. Dus 1 keer een ibuprofen lijkt me geen probleem. Als je er vanaf nu maar aan denkt.

Je kan natuurlijk wel gewoon een paracetamol nemen. Die slik ik wel omdat ik regelmatig last heb van zware hoofdpijn.

Probeer je maar niet te veel zorgen te maken. Geniet lekker van je zwangerschap.

3. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Eenmalig kan zoiets geen kwaad, maak je maar geen zorgen.
    En volgende keer idd beter een paracetamol nemen

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Joh, heb ik ook gedaan bij 5 -6 weken zwangerschap... niets aan de hand joh. Er is een kans op miskraam bij gebruik van ibuprofen maar bij welke hoeveelheid is niet bekend. Om die reden wordt het gebruik helemaal afgeraden. Eentje is dus echt geen ramp.
    Ik ben inmiddels bijna 11 weken zwanger en heb vandaag een vrolijk springertje gezien op de echo!

5. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Bedankt mede zwangeren en ex-zwangere!
    Zo stom he, is dus mn 2e zwangerschap maar was het helemaal vergeten... Nu ik het weer weet zal ik het echt niet meer nemen! iig heel erg bedankt voor de reacties, erg gerust stellend :)

Deel Deze Pagina