Hi zwangere dames, Ten eerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik (wij) hopen ook snel in verwachting te mogen raken van een klein wondertje. Nu vroeg ik me af of jullie je eisprong hebben gevoeld en hoe vaak (welke dagen) jullie toen geklust hebben, met als resultaat jullie zwangerschap. Ik zelf denk namelijk mijn eisprong te voelen, pijn in onderbuik, rondom de eierstokken (denk ik), cervixslijm en rommelende darmen en uiteindelijk dan een paar steekjes....De zeurderige pijn bouwt zich +/- 5 dgn op en in die vruchtbare periode hebben wij op CD11, 12, 14 en 16 geklust. Hopelijk gaat dit resultaat opleveren. Wij zijn overigens in ronde 2 bezig van de 3e cyclus, mijn cyclusdagen waren 27 en 29. Ik hoop dat jullie willen antwoorden! Gr. Dreamygirl
ok, mijn eisprong was op dinsdag, we hebben de vrijdag en de zondag ervoor sex gehad en ik was zwanger..!
Bij mij was de eisprong op donderdag en wij hebben de dinsdag en de woensdag ervoor sex gehad en resultaat zwanger
Ik heb mijn eisprong echt gevoeld met resultaat zwanger. Wij hadden op zaterdag-maandag-woensdag geklust. Op donderdag had ik eisprong.
Wij hebben op woensdag, donderdag en zondag (op moederdag) gevreeén en op zondag (moederdag) mijn eisprong gevoeld. Was eigenlijk best grappig ik had paar glasjes wijn op en ik had het idee dat ik m al gevoeld had. Maar dat was dusss niet zo. Dus we waren bij mijn moeder en toen voelde ik het(de eisprong), ik zei tegen mijn vriend we gaan nu naar huis..hahah en ja hoor zwanger Ik voelde altijd mij eisprong. Maar het was pas de 3e keer raak.... Dus het wil niet zeggen dat je eisprong voelt dat het gelijk raak is of zo. gr
ik heb mijn ei goed gevoeld hoor dat was rond de 14e dag geloof ik ik heb na mijn ongi gewoon om de dag geklust en dat heeft geholpen ! heb na mijn ei nog een dag of 4,5 om de dag geklust voor de zekerheid !! succes met zwanger raken
Hey meiden, Bedankt tot zover voor jullie reacties. Leuk om te lezen dat je dus ook zwanger kan raken door enkel sex te hebben voor de eisprong, vooral bij jou Dropfruit, dat geeft hoop, vrijdag en zondag sex, dinsdag eisprong en zwanger. Tja, dan is het toch echt zo dat zaadjes er 12-24 uur over doen om in de eileider te komen en daar nog eens 48-72 uur leven. Jou eitje sprong dus en er lag een legertje klaar. Om in dagen te spreken, denk ik in de nacht van maandag mijn eisprong gevoeld te hebben. Wij hebben vrijdag, zaterdag, maandag en woensdag sex gehad. Maar ja, zelfs dat biedt geen garanties natuurlijk....er moet dan wel een bevruchting plaats gaan vinden... Hopelijk reageren er nog meer zwangere dames! Knuf
Bij alledrie keren maar 1x sex gehad in de periode dat ik mijn eisprong voelde, omdat we het rustig aan wilden doen. Maar het was alledrie de keren in 1x raak Eerste keer was de laatste keer 2 dagen voor de eisprong, tweede keer was op de dag van eisprong en de derde keer een dag na de eisprong.
Ik had idd ook buikpijn van mijn eisprong (dacht ik!!) op vrijdagavond...zaterdagochtend en toen was de pijn over. Terwijl ik met zo een online calculator had uitgerekend dat ik met een 30dagen cyclus op de zondag mijn eisprong zou hebben. Was ook net gestopt met de pil dus het was een beetje uitvissen wanneer mijn eisprong zou zijn en hoelang mijn cyclus zou duren. Op zondag sex gehad.....veel sex hadden we niet omdat mijn man een ongeluk kreeg waarbij zn voet even uit de running was....dus het is echt bij die ene zondag gebleven..... en ik voelde totaal niks geen eisprong....ik had die al gehad voor mijn gevoel...en ja hoor toch zwanger! Het was toch die zondag mijn eisprong...heb em totaal niet gevoeld dus.
ik had mn eisprong 14 febr zaterdag (bijgehouden met temp en ovu testjes) en we hebben eigenlijk *blooooooooooooooooos* woe, don, vrij, zat, zon, maand minstens 2 x per dag geklust Manlief wilde er geen gras meer over laten groeien zaterdag op zondag nacht begon het rare slapen wat ik herkende van de vorige zwangerschappen
Ik voelde mijn eisprong altijd en ik was altijd vrij regelmatig ongesteld. De keer dat het raak was klusten we 1 dag vóórdat ik mijn eisprong voelde. De dag zelf en de dagen erna niet, omdat ik toen een paar dagen weg was met een vriendin.
Vanaf woensdagochtend tot zaterdagochtend had ik overduidelijk cervixslijm. Woensdagavond en vrijdagavond hebben we sex gehad en vrijdagochtend heb ik de eisprong gevoeld. (voelde een beetje als bandenpijn wat ik van mijn eerste zwangerschap herkende). En het was raak
Ik heb 4 eisprongen gehad (2 daarvan tegelijk) en 3 x daarvan was het raak: De eerste eisprong heb ik niet gevoeld, maar ik voelde wel direct dat het raak was (mijn linker eileider voelde raar op een manier die ik nog nooit gevoeld had en de innesteling voelde ik 4 dagen daarna als kleine 'beetjes' gedurende een dag in mijn baarmoeder. Helaas werd het een vmk. Elke dag seks gehad toen. Daarna een keer niet raak maar wel de eisprong gevoeld (en weer iedere dag) en toen de maand erop twee eisprongen gevoeld en iedere dag seks. Op de dag van de eisprongen zelfs twee keer. Ik voelde meteen weer dat het raak was, hoewel ik de linker innesteling deze keer niet merkte, de rechter wel. Nu dus zwanger van een tweeling (dat was dus toen we erachter kwamen geen echte verrassing).
ik heb ovutesten gebruikt, en vanaf dag 11 in mijn cyclus begonnen met het bijhouden, zodra het streepje iets duidelijker werd zijn we begonnen met klussen, heb in totaal 3 positieve ovutesten gehad achter elkaar en toen de volgende dag inens weer negatief, hebben na de laatste posi ovutest nog 3 dagen doorgeklust voor de zekerheid, dus echt 8 dagen achter elkaar geklust ofzo
Ik voelde ook altijd mijn eisprong en maakte daar gebruik van. Toch heeft het mij helaas nooit echt geholpen, want we hebben er precies een jaar over gedaan om zwanger te worden. In die laatste cyclus ging ik af op cervix slijm, ook al was het erg vroeg(dag 13 bij een cyclus van 30 dagen) en diezelfde avond hebben we gevreeen. Ook op dag 14 nog een keer. Twee weken later een positieve test Nu ik eraan terugdenk...na het cervix slijm en de vrijpartijen had ik ook geen eisprongpijn meer. Waarschijnlijk omdat het toen al raak was Liefs, Lonit
Ik had toen op maandag m'n eisprong, en we hebben 'het' zaterdagnacht/zondagochtend gedaan. Toen we thuiskwamen van een nachtje uit. Verder hebben we die cyclus maar 1 keer geklust, minstens een week vantevoren. Dus het was toevallig van die ene keer raak. (en dat na 2 jaar geklust te hebben ) Ik voel(de) m'n ei overigens niet, maar heb toen ovulatietesten gebruikt en die was zondag positief, dus maandag-dinsdag eisprong.
Jeetje, de een klust 8 dgn achter elkaar, de ander 1x een week van te voren, weer een ander denkt (net als mij overigens) te kunnen vertrouwen op haar lichaam (cervixslijm etc) maar dat haalt dan niets uit...en de ander is juist zwanger...och elk vrouwenlichaam zit toch echt anders in elkaar zeg... Leuk om jullie reacties allemaal te lezen!!
En wanneer was dat trotsemama? Voelde jij je ei en wanneer heb jij toen geklust? Ik hoop binnenkort ook trotsemama te worden van een klein wonder