Hallo meiden, Even stom vraagje: Ik heb een week voor mijn NOD getest (op die dag zouden wij 9 jaar samen zijn, leuk cadeautje), negatief natuurlijk. Twee dagen later moest ik gewoon even kijken (had m bewaard) en wat denk je....positief. Nu weet ik echt wel dat ik niet zwanger ben, maar hoe kan ie nou naar verloop van tijd positief worden? Oja, het is een test van ClearBlue. Zijn er meiden die mij wat duidelijkheid kunnen verschaffen? Alvast bedankt en voor iedereen een heeeeeeeeeeel goed weekend! Liefs Jody79
Ik zou er niet te veel van uit gaan dat de test positief is , ivm dat je hem niet binnen de juiste tijd hebt afgelezen. En wat te vroeg hebt getest. Als ik jou was zal ik een nieuwe test halen en testen met ochtend urine. Binnen de tijd afezen , dan weet je zeker wat het resultaat is , en kunnen er geen misverstanden ontstaan En natuurlijk op je NOD of er na... Suc 6 ! Xx Tan xX
ik vindt het een beetje onzinnig om een week voor je NOD te testen. hooguit 5 dagen is het langst voor een NOD en dat heb ik pas een keer gehoord. wat ik vaker hoor is dat mensen pas ver na hun NOD positief testen. Ik zou gewoon even 'geduldig' afwachten totaan je NOD en dan een keer met ochtendurine testen en dan binnen 10 minuten aflezen ik begrijp het wel je bent ongeduldig maar nu weet je nog niks met een negatieve test, en om zeker te weten zul je dus weer moeten testen succes!
Jody79 ik denk dat je nog geduld moet hebben. Ben bang dat die test niets zegt. Gewoon weer testen als je overtijd bent (weet ik duurt lang)
Ik wilde toevallig ook net een topic over CB openen. Ik dacht nml dat ik vanmiddag ongi was geworden, maar bleek toch niet zo te zijn. Ik had nog een test liggen van CB waar een plus moet ontstaan als je zwanger bent. Na een minuut alleen een horizontale streep, maar toen ik later weer ging kijken (binnen een uur) stond er ook een licht verticaal streepje, dus een plusje. Vreemd vind ik dat, heb ik nog niet eerder gehad, terwijl ik al wel eerder negatief had getest en het toen alleen bij een horizontale streep bleef. Kon het niet laten, en heb net in de stad een digitale test gehaald van CB, en deze gaf helaas aan niet zwanger! Toch blijf ik door dat hele late plusje toch een ieniemienie beetje hoop houden. Groetjes Sara Oh ja, toch mijn oude banner er maar weer even bijgezet.
Volgens mij wilde Jody weten hoe het kan dat een test na een bepaalde tijd toch positief aangeeft? Ook als je weet dat je niet zwanger bent. Ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar. Weet iemand dit? Liefs, DUveldraakje
Ja dat komt door indroging heb ik wel eens gelezen... Jody, gewoon nog even wachten tot na je nod en testen met ochtendurine, hopelijk heb je dan wel meteen een dikke + of twee || Liefs Manuela
haha ik keek denk ik scheel. sorry nee ik weet niet hoe dat komt. nooit begrepen. ik heb weleens na een half uur licht positief gehad. dat vondt ik ook al raar was toen indd niet zwanger.