Gewicht stoorde me niet.. tot nu..

Discussion in 'Na de bevalling' started by LeennKen, Sep 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hey girls,

Voor mijn zwangerschap was ik ook geen al te magere en ik vond dat oke.. tot nu...

Tijdens mijn zwangerschap ben ik een 17 tal kg bijgekomen ondertussen is er al +/- 11 kg vanaf.. (natuurlijk was ik net na de bevalling al een 8kg kwijt..).. Ik mag nog niet sporten dus het gewicht verliezen gaat niet zo vlotjes.. Ik let wel op mijn eten...

Ik vond het helemaal niet erg dat mijn oude kleren nog niet passen.. alle ja.. Ik kan er wle in maar door mijn keizersnede heb ik zo een vreselijk raar buikje gekregen... juist een flap :s en dan zit da zo strak rond mijn buik.. maar vond het wel oke om nog in over sized t shirten en dingen rond te lopen tot vandaag..

over 2 weken is er in de familie een feestje, de zoon van de neef van mijn vriend wordt gedoopt.. dus ging ik op zoek naar een tof kleedje.. maar pff, het wordt me een beetje teveel (belachelijk I know).. door mijn flap buik weet ik dat het gaat spannen daar & een maat groter bestellen dan is het op andere plaatsen te groot :(

Iemand kleding tips voor zo na de bevalling??

2. Eriva

Eriva Niet meer actief

Na de keizersnede heb ik zeker 2 maanden leggings met tuniekjes/ jurkjes aangehad, lekker soepel, kon ook nog niet veel verdragen aan mn buik. Probeer iets te vinden wat wijd valt, of iets met een a lijn, vanaf de borst uitlopend. Ik ben toen wel geslaagd bij miss etam.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik heb ook zo'n lelijke flap.... Ik heb een corrigerende onderbroek die vrij hoog zit. Dit camoufleert aardig goed. Als ik jou was dan zou ik naar een lingeriezaak gaan en daar even advies vragen.

Vandaag kwam er een vriendin die begin juli een keizersnede heeft gehad; geen buik meer te zien! Kan al haar oude broeken alweer aan. Werd lichtelijk jaloers....

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb ook een flap, en kan nog steeds niet fatsoenlijk mijn oude broeken aan ivm het litteken :(

5. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    een jurkje met een A lijn. Dus smal van boven breder van onder. Dat het vanaf onder je borsten breed uit gaat lopen. Een leuk zwierig jurkje, legging eronder en mooie schoentjes.. zou even bij steps en didi kijken..

Share This Page