Icandy Peach

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tonneke, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Zijn er meiden die ervaringen hebben met deze wagen? Wij hebben niet veel ruimte in de auto en deze is aardig klein en compact en willen deze graag kopen. Dan moet onze bugaboo weg (wat ik jammer vind).

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Toevallig gisteren wezen kijken naar de I-Candy maar ons viel op dat de 2 kinderen dan toch wel erg dicht op elkaar komen te zitten.
    Ook is de wagen erg prijzig! Voor een complete set betaal je al gauw zo'n €1000,-

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja hij is idd duur maar duo wagens waar ze naast elkaar zitten krijg ik niet in me auto.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    En de Phil and Teds?
    Is dat wat voor jullie?

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij hebben hem toevallig zien staan bij prenetal warenhuis.. moet je eerlijk bekennen me eerste gedachte was wat een lelijk ding ihihi:D:) maar smaken verschillen... ook vond ik er weinig loop ruimte voor jezelf je knald met je knieen, bovenbenen tegen de bak aan... als je snapt wat ik bedoel..

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Het probleem is dat als je die inklapt groter is dan de bugaboo en de Icandy Peach is juist kleiner dan de bugaboo. Je ziet hem niet veel nog omdat hij net nieuw is.

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb hem gekocht en kan hem morgen op halen, en het lijkt me een hele handige wagen. Net zo groot als een "gewone" wagen wel 2 kindjes, klein in te klappen, goed mee te rijden ( loop niet met mijn benen tegen bak en man ook niet)...

Dus nog geen praktijk ervaring maar hij lijkt me TOP!!

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nou we gaan hem binnenkort gewoon goed uit proberen in de winkel. Waar heb jij hem gekocht?

9. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Kijk ook eens naar de phil en teds vibe icm de peanut (kinderwagenbak) dan heb je een wagen met bak (waar de kleinste in kan) met een klein zitje erachter. Later kan de bak eraf en kan de wandelwageninzet erin en dan heb je twee zitjes achterelkaar. Wij hebben hem gekocht bij babydump voor ong 850 euro. En bevalt ons heel erg goed. Is ook heel klein op te vouwen, zelfs de peanut kan je opvouwen. We krijgen ook hele leuke reacties en mijn zoontje zit als een koning achterop!

10. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de icandy peach voor mijn aankomende tweeling. Hij is echt super! Tijdens het lopen knal je echt niet tegen de onderste wagenbak aan hoor!
    Ik had hiervoor voor mijn dochter toevallig ook een bugaboo, ik kan daardoor dus wel zeggen dat ik de icandy nou niet veel kleiner vind opgevouwen dan de bugaboo, eerder even groot. Maar goed dat is altijd nog beter dan zo'n duo wagen ;)

11. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    oja en met als verschil met de Icandy is dat de bak naar je toe kijkt, dus je kan je kleinste goed zien. Bij de Icandy zit ie onder en omgekeerd.

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb hem gekocht bij babyplanet in west zaan....hele fijne winkel en goed personeel heb de hele kar precies uitgelegd en mocht er zelfs even buiten mee rijden met mijn zoontje erin....

Deel Deze Pagina