hoi hoi meiden onze meis heeft sinds een aantal dagen enrome rode uitslag bij haar schaamlipjes dr billen zijn normaal we hebben sudocreme al geprobeerd, bepanthen, zinkzalf en diverse verschillende luiers, en wij verschonen best vaak tot gister leek t weg te trekken maar sinds vanochtend is het 2 keer zo erg terug en ook nu een rand rood bij dr bovenbeentjes help lijkt me zo pijnlijk voor dr
Misschien toch een schimmelinfectie! even langs de huisarts en dan krijg je daar een zalfje voor en is het zo weer weg
Heeft onze dochter ook gehad. Hoe warmer, hoe erger. Even langs de dokter, die schrijft speciale creme voor.
Bij mijn dochtertje toen wel, echt flink rood en alleen de schaamlipjes, wel leek ze er geen last van te hebben toen! met het zalfje binnen 2 dagen al over! kreeg het zelfs gewoon bij de apotheek zonder dokters recept, toen doorgestuurd via het CB! zalfje heet Miconazol succes ermee!
heb net even hap gebelt en t verhaal gedaan en manlief kan zometeen een zalf ophalen dankjulliewel!! hoop dat t snel over is
ik ken het, is een schimmel! Kan ook weer terugkomen. Goed smeren en als het weg is nog een weekje doorsmeren, ander kan het weer terug komen. Succes!
Hopelijk is het snel over. Mijn nichtje heeft het laatst ook gehad alleen had zij er wel erg veel last van gehad. Fijn dat jullie de creme vandaag al konden ophalen!!