Hallo dames, Weet iemand misschien of de Bambino slaapzak (nu te koop bij Kruivdat) Kruidvat Nederland - Kruidvat folder 11 maart t/m 23 maart 2014 - Pagina 12-13 een zomerslaapzak is of een gewone slaapzak, ook geschikt voor in de winter? Ik heb er eigenlijk eentje voor in de winter nodig (de zomerversie heb ik al), en deze is best voordelig, maar ik kan het niet echt vaststellen of deze ook voor voor in de winter is geschikt (ik probeer hem te vergelijken met de winterslaapzak die ik al heb, maar kan het eerlijk gezegd niet zeggen of de vulling nou minder dik is of niet). Alvast bedankt!
Zal vast wel zomer zijn. Maar moet zeggen dat ik helemaal geen winterslaapzakken gebruik. In combinatie met een pyjama en een dekentje is dat allemaal veel te warm voor de kleine meid. Hebben het 1 nacht geprobeerd, maar arme ding lag te zweten in haar bedje.
2de leg, dat is waar, maar volgens mij is het eigenlijk de bedoeling dat de slaapzakken zonder dekentjes gebruikt worden, tenminste zo doe ik het zelf, vandaar. Ik weet ook dat er op dit moment producten voor de zomer worden verkocht, maar wat me doet twijfelen is dat ik een zomerslaapzak heb, maar die is echt veel dunner dan deze van Bambino!
Ik denk dat het meer een tussen slaapzak is. Om het zo maar te noemen. Ik heb er een aantal van bambino en die zijn niet voor de winter (althans, ik gebruik ze er wel voor maar dan icm dekentje en warmere kleding), maar ik vind ze ook wat te warm voor de echte zomer. Het is een beetje een zware stretchstof zeg maar. Ben overigens echt heel erg tevreden over de bambino slaapzakken. Voor mijn oudste nu al lang in gebruik (100cm) en nog steeds zien ze er mooi uit! Ondanks altijd op 60 graden wassen én in de droger. Thanks dus voor de link, ik ga morgen even wat slaapzakjes en pyjama's scoren!
Ik zou dan de winterzak van de Hema kopen, zijn 18 en er is om de week wel een keer 20% korting dus 14,40 en hij is heel fijn, ik gebruik ze bijna de hele zomer omdat het koukleumen zijn hier.