Eindelijk komt onze gemeente nu ook het plastic afval ophalen aan straat. We willen een nieuwe vuilnis emmer aanschaffen, Ik zit een beetje in een dubio. Tussen deze 3 bol.com | EKO Pedaalemmer - 2x30 l - Zilver | Koken en tafelen bol.com | Curver Decobin Pedaalemmer - 50 l - Grijs Metallic/Zwart | Koken en tafelen... SimpleHuman Rectangular 38 liter afvalbak? Bestel nu bij wehkamp.nl De eerste lijkt mij praktisch, 1 vuilnis emmer voor plastic en grof vuil. En heeft iemand deze (of 1 andere van het merk) en hoe bevalt hij? De 2e is netjes en prijs vriendelijk, De oude gaat naar buiten om het hoekje voor het plastic. Maar je hebt dan altijd een vuilnisbak in de tuin staan. De 3e de creme de la creme onder de prullen bakken. Zelfde verhaal als nr 2. Maar is ie het geld echt waard?
Heb je al eens blij blokker, action, marskramer gekeken? Vind 100 euro voor een prullenbak heel erg veel, zit er goud in?
Wij hebben er een van leen bakker met 2 bakken, lijkt beetje op de eerste.. Vind het ideaal om plastic te scheiden.
bovenste: hmmm net niet middelste: vind 50 liter te veel loop liever een paar keer vaker. onderste: wauw die hebben ze ook in duo variant maar die is pas echt duur Pedaalemmer kopen? Alle Pedaalemmers: Gratis Verzending!
Zal toch fijn zijn als er ook goud in zal zitten, kan ik wel meer dan 1 van kopen. Die van simplehuman kunnen levenslang mee gaan en ze zijn tijdloos. Maar dat neemt niet weg dat ik hem ook prijzig vind
Wij hebben deze (maar dan in het zwart) bol.com | Brabantia Touch Bin Afvalemmer - 30 l - Mat RVS | Koken en tafelen Erg slank, vind ik mooi en staat niet zo in de weg. Ik dacht eerst dat er niet veel in zou passen, maar dat valt reuze mee.
Wij hebben ook een dubbel exemplaar. Hier zamelt de gemeente plastic in dmv speciale plastic zakken die je hiervoor krijgt. Sinds januari hebben ze een nieuwe proef, nu mogen er ook lege sap/melk pakken in , blikken, klein huishoudelijke apparaten (niet zwaarder dan 5 kilo) en plastic natuurlijk. Gaat fantastisch moet ik zeggen, loop nu echter tegen 1 probleem aan. Ze halen het om de week op (gelijk met de groene otto) en daardoor zit ik steeds met plasticzakken vol met plastic afval in de schuur (gemiddeld zo'n 4 zakken per 2 weken) en de grijze otto krijgen we nauwelijks meer vol.
Grijze bak niet meer vol krijgen zou hier geen probleem zijn, gezien ze vanaf dit jaar 6 per keer vragen dat je de grijze bak aan de straat zet! Groen, papier en plastic zijn wel gratis. Hier is het dus een sport geworden zo goed mogelijk te scheiden en de grijze bak zo min mogelijk aan de straat te hoeven zetten......
Na diverse live winkels al oa blokker, leenbakker, gamma etc heb ik een keuze gemaakt! Het is die van simplehuman geworden! Morgen komt hij binnen.