ik dacht dat het AA was? Dus bijvoorbeeld AA papa, of AA thuis. Dan staan die namen namelijk bovenaan in je contactenlijst. Ik heb wel AA contacten, maar van ICE had ik nog nooit gehoord.
Ik weet wat het is, maar denk de geniddelde Fransman niet... Dus ik heb bijv. mijn man er 2x in staan; 1x met zn naam en 1x als echtgenoot. Thuis staat er ook in. Zo deed ik het in NL overigens ook. Zelf zou ik denk ik voor het laatst gebelde nr gaan...
Ik had er nog nooit van gehoord. De hulpverleners van mijn moeder een aantal jaar geleden zeiden dat ze kijken naar dingen als thuis, papa en mama etc of idd de laatst gebelde nummers.
Ik had er ook nog nooit van gehoord! Ik hoop ook altijd dat ze in mijn agenda kijken ofzo. Daar staat bij noodgevallen bellen: eerst mijn man, dan mijn ouders, en dan de mobielnummers van mijn ouders. En in mijn telefoon zet ik ook mijn man onder AA,partner. Zien ze die als eerste.
Bij mijn opa en oma er wel ingezet. maar heb zelf snelkeuzes in mijn scherm staan. neem aan dat ze die wel vatten
wel van gehoord, maar nog niet in gebruik. Toch maar eens gaan doen denk, vooral omdat we nogal eens in het buitenland zijn....
Had er nog nooit van gehoord! Ik heb bij mij nummers gewoon de namen staan: thuis, ma, pa Lijkt me toch ook duidelijk?
@mirro, ja is wel duidelijk, maar zo moeten ze bij iedereen naar andere dingen zoeken, als thuis, home, schatje, liefje, papa, mama etc etc en ook in het buitenland is dat lastig. En zeker als je werkt met ice1 en ice2, dan is het makkelijk voor ze.
Nog nooit van gehoord, dacht dat je topic over de ICE-trein ofzo ging en had hem daarom ook nog steeds niet gelezen. Oke, weer wat geleerd, zal het in mijn telefoon zetten.
Ik heb er al en hele tijd 3 nummers in staan. Heb ff snel wat reacties gelezen en las dat mensen ICE achter de namen hebben gezet. Ik heb ICE voor de naam gezet, dat is met zoeken naar een ICE nummer makkelijker, ff zoeken op de I en ze hebben meteen de nr's te pakken.
Afgelopen zomer zijn we op de bonnenfooi met de tent op vakantie gegaan. Was van alles aan het uitzoeken voor deze vakantie en kwam er zo bij uit. Nu staat in mn telefoon ICE pa en ma. Vind t wel een fijn idee dat er snel gebeld kan worden.
Ik heb wel ICE nummers. En dan niet ICE achter de naam, maar vooraan. Anders moeten ze nog een hele lijst doorspitten. Ik denk nl. dat ze alleen even bij de I kijken of er een ICE nummer bij staat. Verder heb ik inderdaad meerdere ICE-nummers. (telefoon thuis, mobiel nummer man, telefoon ouders etc.) Het verhaaltje dat de laatst gebelde of meest gebelde nummers wel goed zullen zijn, klopt natuurlijk niet. Er zijn zat mensen die hun mobiel vooral voor zakelijke dingen gebruiken. Dan zou je zakenpartner of een belangrijke klant dus eerder weten dat er iets met je gebeurd is dan je partner / familie.
Ik heb ook ice nummers...mijn man en mijn ouders. Heb idd ice1 en ice2 en heb de nummers dubbel erin staan. xxx