Ik heb wel eens gehoord dat zwangere vrouwen ineens erg last krijgen van de lenzen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb zowat 9 maanden mijn lenzen niet in gedaan en constant mijn bril op gehad. Nu weer lekker mijn lenzen
Enorme last van de lenzen, draag nu terug mijn bril. Had dat bij de vorige zwangerschappen ook. Eiwitten die zich op mijn lenzen zetten, net zoals je ze s avonds bent vergeten uitdoen, zo'n troebel zicht.
Ik zie niet scherp meer met mijn lenzen, vrijdag een afspraak bij de opticiƫn om het even na te laten kijken.
Ik ook zachte maandlenzen, maar ik merk wel dat mijn ogen droger zijn.. Als ik moe ben dan willen ze wel gaan vervelen...
Mijn ogen zijn een stuk droger en ben nog niet eens zwanger. Ik draag ook zachte lenzen. Ik hoorde van de opticien dat verandering van hormonen (dus ook alleen al stoppen met de pil) van invloed kan zijn op je ogen. hoop dat het niet erger word want dan kan ik mijn lenzen niet meer in.
Ah, vandaar dat ik al zo lang 'last' heb van die dingen... (zachte maandlenzen) 2 maanden geleden op controle geweest, niet gemeld dat ik zwanger wil worden, maar wel beide ogen ook weer 0.25 achteruit Laatste dagen ook meer last van eiwit afzetting trouwens... ei-sprong-hormonen dan denk ik in mijn geval?
ik draag zelf al zo'n 18 jaar lenzen, waarvan zo'n 10 jaar (schat ik) zachte lenzen. ik was in november voor controle en toen heb ik de opticien gevraagd hoe dat zat, omdat ik ook had gehoord dat veel mensen last hebben van de lenzen. mijn is denk ik ook zo'n 10 jaar oud, dus die zou dan wel vernieuwd moet worden (de glazen dan). maar hij vertelde dat het enorm verschillend is bij mensen. de een heeft er heel snel en lang last van en de ander absoluut niet. ik merk het alleen als ik moe ben, maar dat ik normaal ook zo. alleen ben ik nu sneller moe omdat ik meer slaap nodig heb (en dat dus niet altijd neem). maar voorlopig nergens last van. dus maar hopen dat het zo blijft. mijn ogen waren trouwens niet achteruit gegaan.
Ik ben dan wel niet zwanger....maar ik heb de oplossing op last van lenzen. Ik had nl. ook last van mijn lenzen. Ik draag nu nachtlenzen. Dat zijn harde lenzen die je 's nachts draagt en 's ochtends weer uit doet. Het is hetzelfde als laseren alleen dan niet permanent.