Hallo meiden, Wij hebben vanmorgen van de gyn de doorverwijzing gekregen voor de fertiliteitsafdeling van het flevoziekenhuis. Wij gaan waarschijnlijk beginnen met IVF Is hier iemand bekend met dat ziekenhuis en de wachttijden daar ? en hoe gaat het in zin werk als je de MMM in gaat en gaat starten voor IVF Groetjes Carola
helemaal niemand ?? mag ook de ervaring delen hoe het traject gaat als je met ivf gaat beginnen hoor. Neem aan dat het traject in bijna ieder ziekenhuis hetzelfde is. ik hoop toch dat iemand zal reageren zodatla ik wat richtlijnen heb. groetjes carola
Wij hadden icsi maar procedure is hetzelfde. Je zal denk ik een informatie avond krijgen, eventueel aanvullende onderzoeken en als ze alles weten krijg je van een verpleegkundige. Afhankelijk van het zh kijken ze welke medicatie en welk schema. Schema hangt af van jullie als stel en bij wie het ligt en wat zij het beste daarbij vinden. Als je start met prikken houden ze de groei van je eitjes in de gaten, zijn die groot genoeg volgt de punctie. Die dag moet je man zaad in leveren. Daarna brengen ze het samen en bij bevruchting plaatsen ze er één terug. Let wel dat roken drinken of drugs slecht kunnen zijn voor zaad en of eitjes. Weet niet of één van jullie dat doet natuurlijk mijn man blowde dus moest stoppen voor we mochten beginnen!
hallo poppetje77 mijn man en ik hebben beide al kinderen, maar niet met elkaar. In het verleden heb ik meerdere miskramen gehad en een bbz. Met het laatste moest ik met spoed opgenomen worden en lag ik op de operatietafel omdat de eileider was geknapt. Deze hebben ze ook verwijderd. Nu zijn we al even bezig maar het zwanger worden lukt niet meer. Mijn gynaecoloog wil ook niet dat we nog langer zo doorgaan ivm mijn leeftijd en vandaar de verwijzing. Ik hoop dat de wachtlijsten niet zo lang zijn en dat we er snel mee kunnen beginnen. De wens voor nog een kindje is bij mij altijd heel groot geweest. Wat betreft het roken, mijn man rookt helaas....ikzelf ben al een tijd gestopt. Ik hoop dat dit geen probleem zal zijn, want ik weet niet of mijn partner de kracht al heeft om er vanaf te blijven. We zullen het even af moeten wachten denk ik. Misschien is dat juist voor hem de doorslag. Dank je wel voor je reactie in ieder geval. Ik hoop dat we snel iets horen van het ziekenhuis. groetjes Carola
Hoi Carola! Ik loop ook bij het Flevo, maar zit niet in het ivf traject. Heb je al meer duidelijkheid? Succes in de mmm in ieder geval!