Had zonet een negatieve test, dus het lijkt me wel duidelijk. Zou ik nu al gewoon kunnen stoppen met de utrogestan? Ik zit vandaag 2 weken na punctie dus die test wordt echt niet meer positief.
@Nikki O nee, wat enorm balen. Ik weet niet wat ik moet zeggen over of de test later alsnog positief kan gaan worden. @Poebelie Ik hoop ook voor jou dat het niet is wat je denkt dat het is. @Fiona Fijn dat de punctie morgen gepland is. Hoeveel eiblaasjes zijn er bij laatste echo gezien? Alvast heel veel succes. @Deebje Spannend hoor. Krijgen jullie do.ochtend te horen of er een terugplaatsing is?
oo nee nikki... ik weet niet of je kunt stoppen... je testdatum is overmorgen of niet? Ik denk dat je officieel tot dan door moet gaan met de utrogestan... je zou het ziekenhuis ff kunnen bellen? Fleuranna, ik had bij de laatste meting ook weer zo'n 12 a 13 blaasjes waarvan 8 grotere en 5 kleinere...
Nikki, wat ontzettend balen! Je voelt het zelf het beste aan. En Poebelie Hoe is het met jou? Deebje, goed bericht, hopelijk slaat het aan! Fijn spul hè die utrogestanbolletjes. Ik word er heel moe van, los van de troep die het meebrengt. Maar het is voor een goed doel. .
Aah Poebelie en Nikki.. Verdorie zeg! Mocht het idd niet zo zijn, laat die rode duiveltjes dan ook maar gauw komen, anders zit je nog in dubio. Dikke knuffel voor jullie beide. Laten jullie je maar lekker vertroetelen! Fiona veel succes morgen! Hopelijk wordt er mooi wat geplukt . Deebje, mooi nieuws 5 eicellen! Hopelijk ook allemaal mooie embryo's. Misschien nog wat in de vriezer! Wanneer krijg je te horen of er een bevruchting plaats heeft gevonden? Ik heb morgen mijn eerste follikelmeting. Ben ontzettend benieuwd! Gonal F doet in ieder geval wel wat met me. Mijn buik is mooi opgezet en ter hoogte van minn eierstokken is het ook lekker gevoelig. Opgeblazen gevoel!
friesin, dank je wel komt goed hoop ik haha ben benieuwd morgen bij jou hoeveel follikels er aan het groeien zijn! deebje, netjes inderdaad! jij ook vrijdag terugplaatsing of niet?
Succes Fiona! Lianne, heb jij nog getest? En Poebelie jij? Voor de zekerheid vanochtend nog 1 test gedaan, weer negatief. Heb nu zelf maar besloten te stoppen met de bolletjes. Als ik met het ziekenhuis bel moet ik ze toch nog door gaan gebruiken zoals in de brief staat. Maar ik weet wel beter. Ik mag eigenlijk pas 18 dagen na punctie testen, dat is dus as zaterdag. Als er wat had gezeten dan had de test in ieder geval wel een licht streepje moeten geven. Dus ik ga nu mijn menstruatie afwachten en dan bel ik het ziekenhuis wel. Na de zomer zullen we dan denk ik onze laatste poging gaan doen.
Pfff shit hoor dames...sterkte!! hier punctie achter,de,rug...goed te doen,wat buikpijn nu maar komt goed...8 eitjes en 30.000 zaadcellen heel netjes voor ons!vrjjdag terugplaatsing...dan horen we ook hoeveel bevruchtingen er waren...
Goed resultaat fiona! Gefeliciteerd alvast! En Nikki flink balen! Vind t echt klote voor je. Het gaat vast nog wel lukken, keep the faith!
Hier ook negatief getest en in overleg met het zkh gestopt met de utrogestan. Na onze vakantie gaan we weer verder. Mooi Fiona, 8 eitjes! Hopen op veel bevruchtingen! Friesin ben je al voor de fm geweest?
Fiona, mooi aantal! Hopelijk worden er mooi wat bevrucht Vanochtend heb ik een follikelecho gehad waarop 15 te zien waren. Twee of drie van rond de 9 mm, stuk of acht tussen de 12 en 15 mm en een stuk of vijf tussen de 16 en 21 mm. Als ik vandaag voor 16.00 niet gebeld word, dan heb ik morgenochtend weer een fm. Mocht ik wel gebeld worden dan heb ik overmorgen een fm. Als alles mee zit dan vermoed ik zondag of maandag een punctie te hebben! Ben benieuwd Goed dat je het zkh gebeld hebt. Nu maar weer even van dingetjes genieten die je normaal gesproken moet laten staan Lekker ff borrelen! Op naar de volgende ronde. Straks maar lekker van jullie vakantie genieten!
Spannend Friesin! Het komt nu dichterbij! Fiona, wat een mooie opbrengst! Nu maar duimen voor een heleboel mooie embryo's! Poebelie, voor jou ook ontzettend balen. Het scheelt natuurlijk dat je dat gevoel zelf ook al heel sterk had, maar een negatest is nooit leuk! Maar jullie hebben gelukkig wel het geluk dat er cryo's zijn! Hier eerste bruinverlies al een ieniemini beetje rood, dus blij dat ik gestopt ben met de bollen. Hopelijk breekt het nu snel door.
poebelie en nikki bah maar goed, wel fijn dat het nu ook gewoon doorbreekt en je niet nog lang hoeft af te wachten ofzo... moeten jullie nu allebei ook een cyclus wachten voor je verder mag? friesin, netjes hoor! Dus bij jou ook 12-13 die zeker meedoen... tenminste bij ons tellen ze die van onder de 10 mm niet mee... gaat snel
Hoi allemaal Ik werd geattendeerd op dit groepje door Fiona en Friesin dus kom even om het hoekje kijken..k heb vandaag fm gehad en vrijdag weer want ze denkt dat de kleinere ook nog wel gaan mee groeien. .spannend dus weer! ( k doe ivf ipv icsi..maar mocht t niet lukken qua bevruchting wordt t alsnog icsi).
Poebelie, balen man! Hopelijk gaat het snel lukken met cryo's! Friesin bijna punctie spannend! En welkom lieke! Ik merk dat ik echt in de wachtweken zit, denk al van alles te voelen. Kan dat zo snel? Soort zeurderige buikkrampen, zoals ongesteld. Maar dat is pas na de 20e. ..ik maak mezelf nog gek. Rustig afwachten maar! Sleep well meiden!