lijst weer ff geupdate... boukje en doutzen vullen jullie je gegevens zelf aan? Is het weer overzichtelijk voor iedereen
Gefeliciteerd met de 2 cryo's Doutzen! Volgens mij is dat in Nijmegen een topscore , ze zijn best streng, ben je er blij mee? Ik had vanmiddag toen ik thuis kwam beetje bruin, oud bloed. Schrok me helemaal kapot, dacht dat het mis was. Zit je de hele tijd zo op te letten hè, 20× per dag broekeloeren... Na het boodschappen doen gelijk weer kijken, maar was gelukkig weg. Kan van innesteling zijn, hè? Maar ook voorteken van het grote DatWatlIkNietWil! Ohhhhhhh zo frusterend spannend! Maar nee, nog geen test gedaan. Ik kan het mezelf niet aan doen als het negatief is toch hoop te hebben. Liever gelijk zekerheid aanstaande zaterdag. Bijna. ..
jeetje, knap hoor!! ik zou dat echt niet kunnen... denk nu ook niet haha... bij mijn zoontje testte ik 12 dpo positief... dat zou as maandag zijn... als ik ongesteld wordt dan is dat zeer waarschijnlijk woensdag... toen het de vorige keer fout ging merkte ik al rond 10 dpo dat ik geen verschijnselen meer had ondanks de utrogestan... dus ik denk dat als ik kwaaltjes blijf houden het testen maandag wel eens kan worden, zo niet dan denk ik uiterlijk volgende week zaterdag (30-5) of misschien al wel do of vrij haha... maar wachten tot 1 juni zit er hier écht niet in! dan heb ik op welke manier ook al wel duidelijkheid, dat weet ik zeker...
Haha! Oh dat maakt het heel verleidelijk! Maar ik ga toch voor zaterdag, dan kan ik het samen ook verwerken als het niet goed is.
Mooi zo Doutzen! Die heb je maar weer achter de hand. Altijd fijn die extraatjes Sofia en Fiona, het komt steeds dichterbij voor jullie. Spannend hoor. Ik duim HARD voor jullie Wat is trouwens mijn NOD? Ik weet dat het Niet Ongesteldheid Dag is, maar ik heb geen idee wanneer die van mij is..
Heb trouwens echt mega last van mijn onderrug en last van menstruatie krampen. Zelfs in mijn vagina en van achteren.. (sorry voor mijn verwoording). En mijn benen voelen aan alsof ze een hele marathon gelopen hebben. En de gebruikelijke overgevoelige, met doorlopen blauwe aderen, borsten.
Boukje, welkom op t bankje. Doutzen, super fijn 2 in de vriezer.... Omg die nods komen eraan... We volgen elkaar allemaal lekker op. Tja bij ons is t anders, wij doen ECD, dus ik weet niet echt of ik kan spreken over een nod aangezien mijn cyclus plat lag wachtend op de donor, maar ik ga uit van de punctie dag, omdat toen ook mijn medicijnen anders werden. Dat is de 25 ste. Tja.... Maaaaaaaaaaarrrrrrrrr ook hier goed nieuws, 2 stuks in de vriezer!!! Wij zijn blij, de druk is er gelijk vanaf Liefs
oo geweldig deebje!! Wat fijn friesin... tja dat kan een mooi teken zijn, maar ook die rotbolletjes die hun bijwerkingen hebben... wat is het wachten toch shit he! sofia, snap ik helemaal hoor! Ik test ook alleen als dat samen met mijn man kan, anders echt niet haha! hier moet ik mijn temperatuur bijhouden van het ziekenhuis ivm mogelijke ontstekingen enzovoorts... was die vanmorgen ineens een stuk hoger dan normaal... normaal 37.1 en nu 37.4 haha ik meteen weer een sprankje hoop, maar dan denk ik daarna... doe toch normaal... je weet gewoon niks en je moet gewoon afwachten hahaha
Hallo meiden Ik zie dat er weer een aantal hebben plaats genomen op het wachtbankje ...hoop voor jullie op een mooie test straks ! Ik ben nu bijna 11 weken zwanger maar toch betrap ik me er zo nu en dan wel op dat ik nog even achterom kijk als ik naar het toilet ben geweest haha . Maar het gaat steeds beter met me ...gelukkig niet meer misselijk wel erg moe maar als het daar bij blijft dan mag ik niet klagen toch ? Liefs Xx
Jaa vanochtend punctie gehad en er zijn 10 bruikbare eicellen! nu duimen dat ze alle 10 bevruchten en maandag de tp!
Jeeeej Lieke, mooie score! Ik pas even het overzicht aan, want ik zie net op het briefje op de koelkast dat ik dinsdag mag testen!!!
Friesin, 29 jaar, 1e kindje, 2e icsi Sofia, 29 jaar, 1e kindje, 2e icsi Nikki, 32 jaar, 3e kindje, 1e icsi Poebelie, 37 jaar, 1e kindje, 1e icsi Fiona, 31 jaar, 2e kindje, 2.1e icsi FleurAnna, 34 jaar, 1e kindje, 2e icsi Deebje, 32 jaar, 1e kindje, 3 ivf middels ecd Lieke, 29 jaar, 2e kindje, 2e ivf Boukje, jaar, 1e kindje Bezig met spuiten Lieke, 20-5 Ovitrelle en vrijdag 22-5 Punctie Terugplaatsing Lieke,Ma 25-5 Wachtweken Sofia, NOD 20-5 en 24-5 testdatum FleurAnna, 25-5 testdatum Fiona, NOD 27-5, testdatum 1-6 Deebje, NOD ?, testdatum 26-5 Friesin, NOD? testdatum 04-06 Boukje, NOD Doutzen, NOD , testdatum 1-6
Dames jullie verklaren mij vast voor gek, en het is ook wel spelen met vuur, maar ik heb vanmiddag een test gedaan en er staat een tweede streepje!!!! Hij is heel licht en zichtbaar binnen 2 minuten, maar toen de test opgedroogd was, was het streepje goed zichtbaar... HIJ IS OOK ECHT ROZE!!!! ik heb alleen nog nooit een foto geupload, dus ff zoeken...
Dit is m, maar de kwaliteit gaat echt extreem achteruit Na upluploaden, hier moeten we geen eens moeite doen en is hij roze... Morgen ochtend weer
ahhh! Boefje! Alvast voorzichtig gefeliciteerd, dat zou echt super zijn na zo'n lang traject voor je!!! Ohhhhhhh pfff ik verga hier zowat. Gelukkig heb ik vanavond een vergadering, hopelijk leid dat me af en word ik moe genoeg om te slapen. .. vanmiddag weer wat heel licht roze bloed verlies en half uur later bruin. Schrok weer enorm. Volgende keer (hoop dat doe niet komt) test ik eerder, ik zweer het. Ik word hier helemaal gek, zo'n marteling! Gelukkig lieve man en mams en vriendinnen en jullie. Maar ohhhh, tot morgen allemaal!