Wat toevallig! Brengt vast geluk Ik moest de vorige keer bij de eerste FM al dezelfde dag aan de pregnyl voor de punctie. Dus ik bereid me maar vast voor dat het snel kan gaan. Zie een beetje op tegen de wachtweken, weet van de vorige keer dat dat echt zwaar was. Maar stap voor stap. Wat leuk dat je al een kindje hebt uit ICSI. Dat geeft goede hoop voor nu. Hopelijk lukt het je snel.
Vanochtend de punctie gehad. De rechterkant ging goed. Ik voelde het wel, maar was niet heel pijnlijk. De linker eierstok lag ongunstig. Ze hebben twee keer door de schedewand moeten prikken en daarna nog door de baarmoedermond. Dat was wel erg pijnlijk. Maar gelukkig duurt het maar kort. We konden meekijken met het zoeken naar eicelletjes. Ze hebben er 10 gevonden. Vriendlief had ruim negen miljoen beweeglijke zwemmers, dus dat was ook erg goed. Zo'n hoge score heeft hij nog nooit gehad! Keus zat dus 😄
Och.. Thanks Fiona! Haal de boel weer lekker door elkaar. Poebelie, wat een mooi resultaat zeg! Hopelijk komen er mooi wat embryo's van . Hoe voel je je? En Nikki, succes morgen! Iedereen een leuke Kingsday gehad? Trouwens, hebben jullie ook last van de botte naaldjes van Decapeptyl? Kan van mijn buik beter een dartbord maken, aangezien de spuiten er met wat vaart in moeten!
Haha, ja, die pregnylnaaldjes zijn echt waardeloos!! Dan is het gewoon een verademing om de gonalf te spuiten 😁 Ik voel me wel redelijk, heb nog wel veel buikpijn, maar komt misschien ook omdat die linkereierstok moeilijk te vinden was. 8 eitjes lianne, mooi resultaat!
Poebelie, wat fijn dat je de punctie achter de rug hebt en een hartstikke mooi aantal eicellen. Hoor je morgen of en hoeveel er bevrucht zijn? Pfoe, begin nu toch alweer een beetje de zenuwen te krijgen voor morgenvroeg. Ik hoop zo dat er eicellen gevonden worden en dat er een embryo ontstaat. Vind het zo enorm spannend. Ik ga zo maar op bed. Eerst nog even een lorazepam tabletje innemen en dan morgenvroeg op naar Zwolle! Bedankt voor jullie succeswensen! Ik laat jullie morgen wel weten hoe het is gegaan. Slaap lekker meiden
succes vandaag nikki! en inderdaad sofia, brengt zeker geluk maareh... als ik je zo hoor dan ben jij toch nog wat eerder haha... ik heb de vorige keer na 13 dagen stimuleren de punctie gehad... dus dan zou het bij mij nog wat langer duren... toen zat ik wel tegen overstimulatie aan en heb ik de laatste paar dagen niet meer mogen spuiten.. deze keer minder medicatie, dus hopelijk ook minder follikels... we zullen zien vandaag eerst maar eens starten!
Nou, de punctie is achter de rug en lig nu lekker op de bank uit te rusten. De punctie is me nog weer meer meegevallen dan de vorige keer. Het was zomaar klaar en voelde alleen wat steekjes op het moment van aanprikken. Prima te doen vind ik. Ik was zooo zenuwachtig voor het moment dat ze langs zouden komen voor de uitslag, maar.......*tromgeroffel* er zijn 6 eicellen gevonden!! We zijn zo ontzettend blij, want dit hadden we niet durven hopen na de vorige keer. Nu is het natuurlijk nog afwachten hoe de kwaliteit is en rijpheid etc, dus er zullen altijd een stuk of wat al afvallen. Maar morgenmiddag word ik gebeld of en hoeveel bevruchtingen er zijn dmv ICSI! Zo spannend. Poebelie heb jij al wat gehoord vanuit het ziekenhuis? Hopelijk over een paar dagen een mooie terugplaatsing voor jullie. Fiona, succes weer met de injecties!
Lianne, jij hebt morgen de punctie ook in Zwolle toch? Zie je er ertegen op? Ik las vaak van die horrorverhalen, maar echt het is prima te doen! Alvast succes morgen, meid!
Hey Nikkie, wat lief dat je er aan denkt! Ja, ik zit ook in Zwolle. Mr van Kamp doet het bij ons, wie had jij? Wat fijn dat het je meegevallen is, dit is het enigste waar ik best wel wat tegenop kijk. En wat een super aantal! Spannend morgen voor jullie! Rustig aan, en ik blijf het volgen. Liefs,
Nikki, wat een mooi resultaat! Wij worden morgen tussen 9-10 uur gebeld of er bevruchtingen zijn. Wat lekker dat jullie de volgende dag al gebeld worden! Ik ben ook zo vreselijk nieuwsgierig! Het liefst ging ik er naast zitten om het zelf allemaal in de gaten te houden 😁 Lianne succes morgen!
Spannend Poebelie! Ik duim voor je! Lianne, ik zal aan je denken morgenvroeg! Ik hoop dat het jou ook zo mee gaat vallen! Ik had dokter Cohlen, hele vriendelijke man. Toen we weg gingen kwamen we hem nog tegen in de gang en vroeg hij nog naar het resultaat, hij was zo blij voor ons dat het resultaat zo goed was, zo lief! In drachten hadden we dokter Mous en dat is ook zo'n geweldige en meelevende arts! Ik duim voor je meid!
Nikki, prachtig resultaat. Het zou mooi zijn als ze ook alle zes het einde halen Nog een aantal in de vriezer! Lekker relaxen nu! Poebelie mijn duimpjes draaien voor jullie! Hopelijk ook mooi wat bevruchtingen. Wie weet mag er nog wat de vriezer in Volgens mij hadden wij bij ons eerste traject 6 bevruchtingen en zijn er in totaal 3 overgebleven die zich goed doorgedeeld hadden. We waren zo ontzettend blij! Hoop dat het weer zo goed uit zal pakken!
Nou hopen op beruchte eitjes! Wij hebben aankomende week de PESA behandeling en als er zaad gevonden word kunnen we ook en ICSI starten!
Hopelijk heb je de punctie al achter de rug Lianne en hopelijk met een mooie opbrengst van eicellen. Poebelie, ben zo nieuwsgierig of je al wat gehoord hebt! Hopelijk ook goed nieuws voor jou! Pfff, ben me hier toch een flinke partij zenuwachtig hoor het telefoontje vanmiddag....zit me op te vreten.
Lianne en Nikki, al wat gehoord? Net terugplaatsing gehad en er waren 8 bevruchtingen. Eentje teruggeplaatst en vijf die nog een dagje door gaan delen en als dat goed gaat worden ze ingevroren. De andere twee hadden meerdere celkernen en dat is niet goed. We zijn hartstikke blij met het resultaat!
Hier de punctie ercop zitten met een mooiecopbrengst van 10 eitjes! Morgen worden we tussen 12.00 14.00 opgebeld, heel erg spannend, dus Nikkie23 ik snap je helemaal!! Succes!
Wat goed!!! Spannend hoe het gaat met de andere overgebleven eitjes! Hoe was de terugplaatsing, viel het mee?
netjes lianne, 10 eitjes! en poebelie ook mooi 5 die mogelijk ingevroren worden nikki spannend hoor!!
Wow, wat een mooi resultaat Poebelie! Hopelijk nog een aantal cryo's voor jullie! En nu maar hopen dat jullie emmy zich lekker gaat innestelen! Lianne, wat een mooie opbrengst zeg! Ja wat spannend he nu dat wachten! Ik hoop morgen goed nieuws voor jullie! Hoe vond je de punctie? Viel het je mee of tegen? Wij zijn uit het wachten verlost en kregen goed nieuws! Vrijdag om 14.00 krijg ik een terugplaatsing zoals het nu lijkt! Van de 6 gevonden eicellen waren er 5 goed om ICSI op uit te voeren en 4 ervan zijn bevrucht! We zijn zoooo enorm blij! Ook dit hadden we weer niet verwacht. Als de volgende stap ook weer zo positief uitpakt...zover durf ik nog niet te denken. Nu eerst maar op naar vrijdag!