@Deebje morgenochtend bellen ze vanuit het emc @friesin t kan innesteling zijn maar met zekerheid durf k het niet te zeggen..spannend!
Hallo dames, Sofia, veel sterkte voor jullie. Ook wij hebben helaas een negatieve test, en mijn menstruatie was eigenlijk ook al wat begonnen. Veel succes voor de andere dames. En natuurlijk felicitaties voor de zwangere dames.
Friesin, 29 jaar, 1e kindje, 2e icsi Sofia, 29 jaar, 1e kindje, 2e icsi Nikki, 32 jaar, 3e kindje, 1e icsi Poebelie, 37 jaar, 1e kindje, 1e icsi Fiona, 31 jaar, 2e kindje, 2.1e icsi FleurAnna, 34 jaar, 1e kindje, 2e icsi Deebje, 32 jaar, 1e kindje, 3 ivf middels ecd Lieke, 29 jaar, 2e kindje, 2e ivf Boukje, jaar, 1e kindje Bezig met spuiten Terugplaatsing Lieke,Ma 25-5 Wachtweken Fiona, NOD 27-5, testdatum 1-6 Friesin, NOD? testdatum 04-06 Boukje, NOD Doutzen, NOD , testdatum 1-6 Lieke, testdatum 5-6 Zwanger Deebje
Fleuranna, wat ontzettend balen ook voor jou sterkte meid! hadden jullie nog cryo's of moet je weer opnieuw spuiten?
Terugplaatsen is gelukt. Van de 14 ei waren er 4 bevrucht. 1 vandaag geplaatst ze verwachten dat de andere gewoon ingevroren kunnen worden. 2 andere eitjes waren wel bevrucht maar de cellen bleken niet goed. Wist helemaal niet dat die gelijk vernietigd werden. Nu op naar die vreselijke wachtweken!!! Duimen en hopen op t positieve test.
Wat ****$#@ voor je! We kunnen de handen schudden. Wees maar extra lief voor jezelf en blijf hopen en geloven! Zeg ik ook steeds tegen mezelf. Wie weet komen we elkaar weer tegen met cryo's. De rest heel veel sterkte, ik hoop zo dat jullie zwanger raken! Ik ga afscheid nemen, mn focus even verleggen naar andere dingen. Dag lieverds, keep the faith!
Nog steeds geen menstruatie! Na een paar keer naar het toilet te zijn geweest, was het ook alweer weg. Ben ontzettend benieuwd wat er uit komt!
FleurAnna wat ontzettend jammer dat deze ronde niet gelukt is.. Het is ook altijd zo spannend he! Gaan jullie gauw weer een ronde doen of nemen jullie even een break? Miich, mooi dat je een terugplaatsing gehad! Nu maar aanschuiven op het wachtbankje . Hopelijk kan er ook wat ingevroren worden.
@ FLeurAnna, wat balen, sterkte meid. @ Miich, wat een heerlijk gevoel! En waarschijnlijk nog iets in de vriezer, bij ons viel daardoor echt de druk van onze schouders. @ Fiona hoe voel jij je? Jij mag overmorgen testen, nog geen drang? @ Sofia, begrijpelijk... sterkte. @ Friesin, jeeeeeeeeeej en weer ademhalen! Oh hoe voel jij je? @ Lieke, spannend, misschien is dit m wel! Je weet het niet, is niks over te zeggen. @ Doutzen, hoe voel jij je? Zit er ook al aan te komen... Volgens mij ben ik niemand vergeten... Komt er snel iemand bij me zitten? Ik zit hier best alleen Ik heb vandaag niet getest, voel me goed. Gisteren veel rugpijn, vandaag lekker de hele dag op de bank gehangen. Morgen ochtend doe ik er nog 1 en dan bel ik het ziekenhuis Ik heb er een heel goed gevoel over, dat heb ik eigenlijk al de hele tijd, vanaf het moment van stimuleren tot nu... En dat gaan we gewoon vasthouden Liefs
Haha, Deebje! Moet even lachen om je hele rit aan reactie's! Bijhouden he.. Op zich gaat het wel goed hoor! De gebruikelijke klachten: Menstruatie krampjes Lage rugpijn (onderrug) Gevoelige (vollere) boobie's+tepels Opgeblazen gevoel De want minder gebruikelijke: Duizelig/licht in de hoofd (soms misselijk) Moeë benen MOE!!!!! Kortom, een ware MINDF*CK We gaan het wel zien! Ben benieuwd wat ons deze ronde gaat brengen! Vraag me nog wel steeds af waar het oude bloed nou vandaan kwam.. Nice dat je morgen nog ff (voor de zekerheid) een testje er tegen aan gooit voordat je het ziekenhuis gaat bellen! Ben benieuwd wanneer je de eerste echo hebt