Friesin, 29 jaar, 1e kindje, 2e icsi Sofia, 29 jaar, 1e kindje, 2e icsi Nikki, 32 jaar, 3e kindje, 1e icsi Poebelie, 37 jaar, 1e kindje, 1e icsi Fiona, 31 jaar, 2e kindje, 2.1e icsi FleurAnna, 34 jaar, 1e kindje, 2e icsi Deebje, 32 jaar, 1e kindje, 3 ivf middels ecd Lieke, 29 jaar, 2e kindje, 2e ivf Boukje, 27 jaar, 1e kindje, 1e ivf Miich, ?? Jaar, ? kindje, ? ivf Danimaxim, ?? jaar, ? kindje, ? ivf Bezig met spuiten Danimaxim Terugplaatsing Wachtweken Friesin, NOD, testdatum 04-06 Boukje, NOD, testdatum 05-06 Lieke, NOD, testdatum 05-06 Miich, NOD, testdatum ?? Zwanger Deebje Fiona Doutzen
ik ben vandaag precies 4 weken als het goed is... gaan dus aardig gelijk op doutzen boukje, ik hoef ook maar kort utro te gebruiken, tot 8 juni, dan ben ik dus zo'n 6 weken zwanger... weet ook niet wat de reden daarvan is. Ik moet maandag bellen, dus dan ga ik dat meteen navragen.
Haha Fiona echt bijna gelijk! Ik morgen precies 4 weken Ook ik moet maandag bellen.. De utrogestan moet ik gebruiken t/m zondagavond.. Wat verschillend allemaal hè?! Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, zou het niet doen maar ach genoeg in huis en kom het niet laten Heb veel last van lage rugpijn maar dat nemen we voor lief Hoop dat et allemaal goed blijft gaan en voor degenen die nog zitten te wachten hoop ik natuurlijk ook op zo'n mooie test!!!
Mooie testen dames!!! Hier helaas slecht nieuws gekregen over het invriezen. Helaas niets in kunnen vriezen!! Nu maar focussen op het kleine frummeletje wat er al wel zit
Spannend he Lieke! Heb jij al enig idee wanneer je gaat testen? Ben vanmiddag eerst even langs de kruidvat gegaan om even 2 pakjes testen te halen! Kan ik voorlopig weer vooruit
Oh Miich en Friesin, spannende tijd, wanneer gaan jullie testen. Sofia en Doutzen, we zitten allemaal aardig bij elkaar in de buurt. Ik was maandag 4 weken. Ik heb btw ook last van lage rugpijn en mijn maag, maar dat gevoel vind ik nu nog heerlijk soort van veilig gevoel.
@Deebje, ik heb aanstaande vrijdag twee weken geleden Pregnyl (10.000) gezet. Dus ik kan komend weekend testen. Kijk alleen zo op tegen een negatieve test. Ik werd de vorige keer 3/4 dagen ongesteld voor mijn testdatum. Mijn verstand zegt wachten tot 4 juni, maar mijn nieuwsgierigheid zegt dit weekend Ben vanaf afgelopen maandag 25 mei gaan tempen (rectaal), en zit elke ochtend op 37,9. Op een vast tijdstip uiteraard. In de avond temp ik ook. Vast tijdstip en varieert tussen de 37,7 en 37,9. Misschien wacht ik dit ook wel even af!
Ik kan pas volgende week donderdag testen 😂 Duurt nog wel even maar ben ongeduldig... vind het spannend en heb er een goed gevoel over
Ik officieel ook Miich! Ik hoop dat je goede gevoel terecht is en zich laat uiten in een prachtige positieve test
Het februari topic is er al zie ik als ik positief test ben ook februari uitgerekend. .komen we in dezelfde groep Fiona