Meiden, ik heb er geen vertrouwen meer in.. Test is vanmorgen heeeeel licht en streepje is echt bijna niet te zien.. Weet even niet wat ik met mezelf aan moet..
Nu na 10 min - kwartiertje zie je het streepje weer wat beter/goed!? Ik heb maar besloten om positief te blijven, anders maak ik mezelf helemaal gek..
En na een half uur streep even donker als teststreep.. Sorry mn 3e berichtje al Zo onzeker.. Ik denk maar steeds als er geen hcg in mijn lichaam zit kan er toch sowieso geen streep komen?! En die van vorige dagen zijn niet donkerder geworden Hè meiden, zal er over op houden.. We gaan er maar weer voor!
doutzen, die kruidvat testjes lijken vaak langer droogtijd nodig te hebben dan erop staat... probeer niet te veel te blijven testen meid, dat maakt jezelf alleen maar onzeker! Eventueel nog een keer een digitale test ofzo, maar die had je al een gedaan he? Ik stel mezelf altijd bepaalde data waarop ik wel of niet mag testen... nu mag ik bijvoorbeeld zaterdag pas weer en dan maandag nog eentje om het ziekenhuis te bellen en ook die dag een positieve test te hebben... als ik te veel test dan word ik ook onzeker... probeer vooral bezig te blijven ook met andere dingen en niet alleen hiermee (hoe moeilijk dat ook is) veel afleiding zoeken helpt (voor mij tenminste) ook. ja inderdaad februari topic, kunnen we dan gezellig aansluiten
en meiden... kom op he... die killing wachtweken, ff doorzetten dan is het zo volgende week en hebben we volgens mij allemaal duidelijkheid
Das vreemd.. Vanochtend temperatuur opgmeten en kwam op 37,1 Anderhalf uur later, nog steeds relaxed in bed, 37,9! Misschien stop ik hem er niet goed in ofzo Temperatuur is niet echt stabiel.
Haha Doutzen, je maakt jezelf helemaal gek.. Je bent gewoon lekker zwanger. Geniet er van! Laat het stress gedeelte maar aan ons over, wij zijn nog niet over de streep
@ Doutzen zo heb ik ook gezeten. Die testen drogen echt langzaam op. Maar vandaag voor de laatste keer getest en echt een knaller. Volgende week dinsdag komt moeders voor moeders. Vind ik ookwel weer een mijlpaal en de 15de de eerste echo. @Friesin, ik zou het ook niet kunnen houden en eerder testen ik dacht:" is hij negatief ben ik te vroeg." zo kan je het aan jezelf verantwoorden ( erg he) Kop op meiden, ff doorzetten! Dan gaan we allemaal in een februari clubje
Lieke ik wilde zondag ook gaan testen. Friesin doe je ook mee? Doutzen snap t wel hoor maak je geen zorgen je heb al een paar mooie testen! Hier ik wil me bedje niet uit. Lig super lekker en het is mijn laatste dag voor mijn vakantie begint van 2 weken.
Bedankt voor jullie bemoedigende woorden meiden! En jullie hebben allemaal gelijk, ik ga morgen niet testen en kijk zondag of maandag wel weer, ga er nu gewoon vanuit dat het wel gelukt is En ja jeetje voor de meiden die nog moeten testen, pfff duurt lang hè?! Gaan jullie eerder testen? Wat slopend dit zeg pff..
Denk dat ik toch, heel netjes, ga testen op de testdatum zelf! Ik ben benieuwd naar de uitslag aanstaande zondag, hoop het voor jullie
K hou dat nooit vol. .heb altijd last van testdrang haha! K heb sinds gisteren wel last van steken en branderige pijn bij mn schaambot. .
oooo wat is het toch spannend he meiden... wat zou het mooi zijn als jullie ook lekker mee aansluiten bij de februari 2016 mama's
Ik voel van alles, maar of het nou een aankomende menstruatie is of een hele prille zwangerschap..? Geen idee! Gewoon afwachten dus..
Goedemorgen Ik voel me goed, wel moe en lichte buikkrampen. Gisteren avond wat steken aan de linker kant gehad en enorme honger maar als je eet dat je honger gevoel helemaal weg is. Wat waren/zijn jullie kwaaltjes?? Ff vraagje over t testen 19-05 pregnyl gespoten punctie 21-05. Tp 24-05 kan toch zondag wel testen begin in ene zo te twijfelen