Ohhhhhhh erg dit he, maar ik duim ook mee Is die club / topic er al februari 2016 mama's? Misschien domme vraag hoor. Maar na een positieve test onstaan weer nieuwe spanningen, ik geniet echt wel. Maar is soms ook zo spannend. Betrap mezelf nog steeds op onderbroek checken...
Lijkt me ook zo onwerkelijk zeker als je zo'n tijd bezig bent en dan eindelijk dat 2de streepje. Denk dat ik de winkel leeg koop aan testen haha. Weetje al wanneer ze echo gaan maken Deebje?
Klopt Deebje die is er al K testte vorige keer op wd 8 al positief bij mn zoontje k heb ook weer zown gevoel in mn liezen..herken k van de vorige keer
Dat gevoel in mijn liezen had ik ook. En ik heb 15 juni de eerste echo. Ooooooooooh spannend! En ik ga maar eens opzoek naar die club/ topic, hmmmm bij clubs staat hij niet. Kan ik die meiden lastigvallen met m'n onzekerheden en niet jullie Liefs
Ik heb al de hele dag ongie krampjes.. Zie het somber in! Het zet alleen niet door. Mocht ik voor zondag nog niet menstrueren dan gooi ik er een test tegen aan. Al is het alleen maar om de druk van de ketel te verwijderen.. Ben benieuwd. Morgen weer een dag
K heb geen krampen maar wel zown raar gevoel in mn liezen en dat steken en branderige gevoel bij mn schaambot is afgezakt. .zou t dan de innesteling geweest kunnen zijn? Pfff killing dit hoor
Vanochtend een test gedaan, zie hier het resultaat! Komt het nog door de pregnyl (gister twee weken geleden gezet)? Of kan ik gewoon genieten?
haha heb je gewoon meteen 4 testen gedaan friesin?? Maareh... PROFICIAT!! Dat kan lijkt mij niet meer van de pregnyl komen 15 dagen na zetten... Overmorgen opnieuw testen en kijken of ze oplopen Wauw... wat gaat het super hier!!
Mooi nou! Kan het eerlijk gezegd nog niet geloven, en mijn man ook niet! Blijft natuurlijk nog wel spannend omdat het zo pril is Het zijn geen 4 testen haha, veel foto's gemaakt van de eerste test
Op het blote oog is het streepje trouwens wel veel duidelijker. Het is jammer dat ik hem er niet goed op krijg! Miich, ga jij ook testen vandaag?????
Friesin wat een mooie test! Geweldig al die foto's. Hier getest omo wit 😮 denk echter dat ik wel te vroeg ben. Gelukkig nu wel van die enorme drang af.. test van de week. Geniet van je mooie test!!!!
Miich! Balen meid! Maar misschien maakt je lichaam wat langzamer HCG aan.. Laat we dat maar gewoon hopen Succes van de week! Heb jij trouwens ook Pregnyl gespoten? Denk ook op 15 mei toch? Hoeveel 10.000? Wij lopen echt precies gelijk op!