ik slik ook die van davitamon... nu nog zonder visolie, als deze op zijn staat er al een potje met visolie klaar haha
Vond het zo moeilijk. Zoveel keuze, ze boodt me van alles aan. Wat dat betreft ben ik echt een leek! Toch een goede keuze gemaakt . Hoe voel je je Fiona?
Ik heb nu nog compleet zwanger van kruidvat. Vond t een duur grapje als ik niet echt zwanger was. Als dit potje leeg is ga ik ook over naar een ander merk 😊
Mooi, positieve kwaaltjes dus . Dure grapjes he, die pillen! Ze smeerde me eerst iets aan van 47,99. Biologische pillen ofzo... Wat ik nu heb is prima!
Davitamon mama compleet met omega3, das m volgens mij die ik slik.... Net als jullie Oh miich zou toch tof zijn! Hoe is t indd met Mieke?
Meiden ik heb vanochtend stiekem testje gedaan en meen iets te zien..net ook nog even gekeken en ingedroogd issie wat duidelijker morgenochtend weer 1 doen. .spannend! Spannend Miich! Moooii Friesin! Dan lopen we iets gelijk haha Goed teken Fiona Ik slik gravitamon en Foliumzuur. .zodra mn test duidelijker gaat worden dan ga k over op iets anders denk k
Lieke!!!!! Geweldig! Wat bijzonder dat we in dit topic zoveel geluk hebben. Heb besloten om morgenochtend ook te testen, heb er best wel wat liggen. En van positieve testen kun je er nooit te veel hebben Deebje, ik hoop me deze dagen ook bij jullie op de groeps app van de bevallinglijst van februari aan te melden. Verrast me dat er zo veel uitgerekend zijn op 1 februari hihi!
Waaauw dat gaat heel vlot he haha over bevallingsdatum hebben... Ben benieuwd naar de testen morgen ochtend. Fijne avond dames ga nog even naar de visite
Haha k heb er ook genoeg liggen dus kan morgenochtend er nog wel 1 doen..k hoop me snel te melden in het februari topic
O wauw,lieke ook al n positieve test?! Ooo wat ontzettend spannend!wij gaan morgen nog n digitale clearblue doen haha...gezellig samen testen
Haha, ik zal strakjes link sturen naar het "februari" topic! Wij gaan woensdag (als alles goed verloopt) een digitale test doen. Als extraatje! Kan het nog steeds niet bevatten, een positieve test. Nog nooit eerder in mijn handen mogen hebben. Morgen precies 3 jaar geleden dat ik stopte met de pil en we samen een nieuw avontuur tegemoet gingen. Toch houden we nog wel een flinke slag om de arm. Maar denk dat jullie dat ook wel zullen hebben..
Spannend Friesin! k heb voordat mn zoontje kwam er 3 jaar op gewacht..ongelofelijk dan als je m in je handen hebt