Snap ik hoor Miich dat je even afstand neemt.. Is ook niet niks. Veel succes met je gesprek volgende week. Toch fijn dat je ons op de hoogte houdt . Jij ook veel succes volgende week Lieke en krijg je antwoorden op je vragen. Vanochtend nog een test gedaan omdat ik zo graag een knaltest wilde!! Nou.. HIER IS HIJ DAN!!!! De teststreep is zelfs donkerder dan de controlestreep!! Ik ben blij
Sterkte Miich, hopen je snel hier weer te zien. Lieke, gelijk verder zou wel heel fijn zijn... Friesin, mooi rijtje kippetje wel FF haarlak of nagellak erop doen he
mooi rijtje friesin! Haarlak zorgt dat de testen zichtbaar blijven... lieke, balen de test, maar hopelijk met icsi mooie resultaten! (Maar hadden jullie geen cryo's meer? Wist ik niet meer zeker) miich, ben benieuwd wat ze zeggen 11 juni... ga er niet vanuit dat je al mag beginnen deze maand he... ze willen eigenlijk vrijwel altijd een rustmaand voor de cryo poging... probeer niet te hoge verwachtingen te hebben, daarom zeg ik het vooral... en weet je, die maand wachten is nu klote, maar straks als er hopelijk een mooi cryootje teruggeplaatst is en blijft zitten zeg je zeker dat het achteraf niet zo erg was... ik blijf voor jullie duimen meiden! hier vandaag lekker een nachtje weg met mijn man... zonder ons zoontje... die is bij opa en oma...
Vanmorgen lag ik in bed, moest ik niezen, daarna ff nat gevoel, heb ik wel meer door de utrogestan... Ik ging later kijken, waterig licht rood op mn inlegje. Ik me kapot geschrokken, manlief ook. Ik schoon inlegje, helder rode druppel of 3. Wij allebei huilen, dit was t. Ziekenhuis gebeld.. Afwachten. De arts zei, krampen of meer bloed dan ongi, dan gelijk bellen, krijgen we een echo. Nou na die 3 druppels, is t gestopt... Wel beetje oud, maar thats it. Inmiddels zijn gerust gesteld door t internet, komt vaker voor. Heb ook geen kramp en voel me nog steeds zwanger. Maar nu constant broekloeren.... En ja voel vanalles in mijn buik.... Maar geen kramp... Echt verschrikkelijk dit... Ben best onzeker.
Geen cryo's dit keer helaas..vandaar dat k gesprek aangevraagd heb want heb t idee dat k nu voor nix gespoten heb dr afgelopen weken..en gezien onze aantallen zouden we makkelijk in aanmerking komen voor icsi.. Spannend Deebje! Helderrood zei je? K heb toen bij mn zwangerschap donker bruin gehad rond de 6 weken..dat is oud..helderrood niet..daar heb k geen ervaring mee..misschien iemand anders? K had bij mn laatste mk ook geen kramp oid..blijft altijd spannend deze weken
Nou het bloedverlies nam n beetje toe en n stolseltje, wij weer gebeld. Omdat ik een risico zwangerschap heb, toch langs de SEH van het EMC. Daar een echo gehad, vruchtje zat mooi hoog in de bm, mooie ring, ennnnnnnnnnnnn met een klein beetje fantasie een hartje. De arts zag het ook, wees ons erop. Ze kon ons geen garantie geven, maar dat is logisch. Dat heeft niemand. T bloeden is gestopt, alleen nog bruin. Zij zei ook dat dit vaker gebeurd, onverklaarbaar, maar voor nu goed!
Hartje gaat pas rond de 6.4 echt goed kloppen..6 weken is psies de overgang dat t moet gaan kloppen. .vaak hoor je dat rond dit termijn nog wel eens misgaat..had ik vorige keer..uit t niets..blijft toch afwachten. .de 1e mk ging gepaard met stolsetjes..bij mn zoontje alleen wat donkerbruin gehad maar dat bleek oud achteraf
Nou wij hebben weer goede en gezonde hoop en zitten weer in de goede vibe. Je kan er niets over zeggen zelfs niet met goede echo's met en zonder bloedverlies... Ik had ook maar 1 stolseltje, super klein. En mijn baarmoedermond zat overduidelijk dicht en het vruchtje hoog in de baarmoeder, dat is wel belangrijk zei de arts. En een mooie ring (?) maar voor de termijn past t erbij. En ja dat kleine knipperlichtje wat we alle 3 zagen... Ik val in herhaling, maar ben weer blij... Liefs
Dat was ff schrikken deebje!fijn dat je meteen terecht kon voor n echo en je weer wat gerustgesteld bent! Hier al op de hotelkamer haha ben kei kapot...
Vandaag TP gehad van 1 blastocyst, kwaliteit B. Van de 5 eicellen maar 2 bevrucht en 1 die achter loopt. Ondanks de DHEA niet veel verbetering. Best wel een domper, want als dit wederom niet lukt dan heeft doorgaan denk ik niet veel zin meer. Mijn eierstok functioneert niet meer naar behoren. De stap voor ECD komt dan wel heel dichtbij. Zijn er meer dames die toch zwanger werden van een embryo/blastocyst met enige fragmentatie?
@dannimaxim, nee geen ervaring mee zelf... hopelijk blijft deze gewoon mooi plakken! ECD is deebje nu zwanger van @lieke, wat is TFF? wel fijn dat jullie over mogen naar icsi! hopelijk daarmee meer resultaat!!
TFF houdt in dat er bij de vorige behandeling iets niet helemaal goed gegaan was en ze er nu bovenop zitten na de punctie. . (TFF Total Fertilisation Failure ) is niet helemaal failure zei ze omdat er 1 was..bleken nog 7 goede eicellen te zijn die om onverklaarbare reden niet bevrucht zijn stond in het lab verslag.
Danimaxim spannende tijden voor jou!! Lieke hoop voor jou dat het met icsi lukt.. Hier gister bloed verloren en er weinig vertrouwen meer in dat het nog goed komt.. In paniek vk hier in de buurt gebeld en het weekend een echo om te kijken.. Erg onzeker allemaal.. Nu er geen bloed meer te zien is is er toch weer die hoop en daar probeer ik mezelf aan vast te houden!
Lieke, mooi nieuws meid! Hopelijk kunnen jullie gauw aan de slag! DaniMaxime, succes op het wachtbankje. Hopelijk een plakkertje @ Doutzen, wat vervelend meid. Ik hoor echter wel dat er veel meer zwangere vrouwen zijn die tijdens de zwangerschap last hebben van bloedingen. Volgens mij een hele normale en een veel voorkomende zaak! Had je echt helder vers bloed of oud bruin bloed? Spannend meid! Hopelijk goed bericht dit weekend.. Zal voor jullie duimen! Hoe voel je je verder?