@lieke, wanneer denk je dat jullie mogen starten met volgende icsi ronde? @friesin, hoe gaat het met jou? veel klachten of niet? @dannimaxim, hoe is het inmiddels met het wachten? meer roze gespot of toch niet? Ik hoop van niet meid! @deebje, jaa ben benieuwd hoe het was?! Hier niks spannends, merk nog steeds duidelijk dat ik zwanger ben... veel last van misselijkheid/vermoeidheid, maar goed... dat nemen we maar gewoon voor lief
Menstruatie is doorgebroken, DD gesproken en ze gaan nu over 2,5 week een biopt van mijn slijmvlies nemen en checken op NK cells, voordat we de cryo gaan terugplaatsen. En 2e deel van mijn cyclus extra ondersteunen met 3x Pregnyl 1500. Maar eerst lekker op vakantie naar Zuid Frankrijk en Italie en dan in augustus verder met de cryo.
Hè Danimaxim das balen!!! Wat weer een teleurstelling.. Deebje ben ook erg benieuwd naar je echo?? Hier nog steeds erg moe en zere borsten.. De misselijkheid verschilt bij mij per dag.. Vrijdag natuurlijk al echo gehad maar ben de dagen aan het aftellen tot 24 juni.. Dan voor een echo naar Nijmegen!
Balen Danimaxime.. Idd nu eerst maar lekker op vakantie. Even alles van je af zonnen, zwemmen en chillen! Fijn dat jullie nog een cryo achter de hand hebben ☺️ @Fiona, hier voel ik me ook zwanger hoor! Nog steeds moe en last van mijn boobies. Soms wat misselijk, maar net als Doutzen, niet op vaste tijden. En heb nu al twee dagen niet kunnen poepen😳. Ben toch wel benieuwd naar Deebje.. Begin me wat zorgen te maken!
Sorry ladies, ben best misselijk met vlagen en behoorlijk moe, dus FF vergeten te reageren. Maarrrrrrrrrrrrr HET HARTJE KLOPT!!! Heel netjes op schema, zo fijn! Danimaxim, sterkte meid en een fijne vakantie!
danimaxim, balen zeg! inderdaad eerst maar eens genieten van je vakantie en dan met goede ondersteuning vanuit dusseldorf verder! lieke, o wauw dat is alweer snel, fijn zeg! Hopen dat de icsi mooie mogelijkheden voor jullie gaat bieden! friesin, hmm dat is minder lactulose siroop werkt geweldig, mocht je er echt last van krijgen... doutzen, o ja wij hebben tegelijk echo he... nog een weekje wachten
Haha bedankt ladies nou.... Aankomende donderdag hebben we al een 3D en dan de 29ste weer! En 2 juli Wanneer gaan jullie? Sorry, maar vind die andere groep te groot om in te kletsen...
Thanks voor de tip Fiona! Zal ff morgen aankijken en anders haal ik donderdag ff was spul op! Het is ook zo Deebje, jij deed mee ergens aan mee waardoor je extra echo's zou krijgen. Super vet👍.
danimaxim wat jammer zeg Lieke wel fijn dat je over kan op de icsi! Deebje wat goed nieuws, lijkt me zoiets moois Hier vorige week gesprek gehad moeten indd een maand wachten voor we verder kunnen. Had nog allemaal blauwe plekken in mn eierstok. Verder zag het er goed uit. Eigenlijk verwacht dat ik teleurgesteld zou zijn maar toch wel lekker een maand doen en laten wat ik wil. Zonder in mn achterhoofd hou mag k het wel ect. Dus begin juli verwacht k mn ongie en dan gaan we in mn eigen cyclus door. Geen hormonen alleen 1 keer pregnyl. Ik kon wel een dansje doen. 😃 Blijven jullie hier ook nog kletsen? Dan hou k het in de gaten vond ons clubje wel gezellig
Miich wat fijn FF niks, FF rust, FF dat wijntje en die gerookte zalm en carpaccio, want eind juli mag jij dat ook niet meer Gaan jullie nog weg? Ik ben voor om te blijven kletsen!
Jaa alles wat dan niet mag, daar ga ik het nu van nemen hihi. Heerlijk helaas door de stress na 1 jaar gestopt te zijn met roken toch van de week een opgestoken. Helaas niet vanaf gebleven dus morgen weer stoppen 😊
Vandaag 3D gehad, vanwege dat predikt onderzoek, super tof! Voetjes, stompjes van de armen, bultjes waar oren komen, t bewoog een klein beetje en heel mooi 2 boezems, alles helemaal netjes volgens de curve Wij zijn blij!!
Miich! Fijn weer om weer even wat van je te horen. Nu idd even lekker bijkomen en dan straks weer er tegenaan! Natuurlijk blijven we hier babbelen ☺️. Gezellig toch, en je kunt je verhaald kwijt! Deebje, wat cool!!!! Aaah en dan zo klein.. Nog van de stompjes hihi. Heb je ook foto of filmpjes mee gekregen? Dames, mijn verkoudheid is inmiddels al aardig opgeknapt, maar begin nu erg te hoesten. Keel is gevoelig en vroeg me af of ik Daro Thijmsiroop mag nemen? Jullie een idee?