Hallo dames, Mag ik mij ook hier aanmelden. Gefeliciteerd dames die zwanger zijn en de andere veel succes....
Dinsdag 1e fm! Zo spannend weer en hopen dat ze al aan het groeien zijn heb dr wel een goed gevoel over nu weer..zit aardig in de Flow om t zo maar te zeggen haha
Wat een mooie echo! Hier begint mn buik te rommelen verwacht halve wege volgende week nod. Dan gaan we er weer voor 😊
Welkom Yasgok!! Ik zie dat jij inmiddels al bijna de eerste trimester erop hebt zitten👍. Hoe voel je je? Spannend he, Lieke! Ik hoop op een mooie oogst voor jullie! En Miich, hopelijk komen je regels gauw zodat je snel kan gaan beginnen👍
spannend lieke, op naar een mooie meting morgen miich, jij dus ook alweer bijna van start ,fijn! yasgok, welkom, jij bent dus in april aangeteld van een kindje of niet? December uitgerekend?
Yasgok welkom! Mieke laat je t weten? Miich, oh fijn eindelijk weer verder. Ik heb morgen ochtend weer een echo in t emc, ik ben vrij relaxed, maar toch ook wel weer spannend! Knuffel
Mooi Deebje!!!! Altijd toch weer fijn een extra echo'tje! Hier morgen voor de eerste echo😁☺️ Ben zo ontzettend benieuwd naar dat kleine hummeltje wat me zo lekker laat voelen momenteel😜 Lieke ik duim voor je morgen!! Dat ze maar flink mogen groeien😊
Dit was de 9 weken echo, hier normaal, niks extra , gelijk intake in het ziekenhuis, bloedprikken, urine inleveren, waar we onder behandeling blijven ivm ecd. Aankomende woensdag is extra, maar dat is voor de studie van de universiteit.. Succes morgen Friesin
We hebben een heel mooi inimini popje gezien! Hartje ging ook mooi tekeer! We zijn super blij 😍 Lieke, hoe is het bij jou gegaan???
wat fijn friesin! En deebje bij jou ook weer ff gekeken dan, super! Ja was ook benieuwd hoe het was lieke??