Hoeveel dagen na de tp hadden jullie getest? De misselijkheid was eigenlijk weg vanaf t weekend alleen lijkt nu weer terug te komen. Ik ben echt Zoooo slecht in wachten
Ik had donderdag de tp en vrijdag een week later met middag urine een lichte positieve test, heel licht. Maar binnen de tijd dat zou bij jou op dinsdag zijn ( erg ben ik)
Ooh je brengt me op ideeën haha Ik ben hier zo niet voor gemaakt heb absoluut geen geduld Gelukkig morgen en vrijdag vol gepland dus t weekend zal wel weer super traag gaan
10 dagen na de dag van tp! Woensdag tp en de erna op de zaterdag getest👍 Kan me je ongeduld heel goed voorstellen hoor haha!
Hoe voelen de zwangere dames onder ons hun nu?? Hier gaat het prima! Doordeweeks op tijd naar bed en op mijn vrije dagen af en toe een powernap!! Dat zorgt er voor dat ik aardig functioneer hihi. Merk wel dat ik weer meer energie krijg. Buik begint ook aardig te groeien nu! Had een aantal weken geleden al een zwangerschaps broek gekocht, maar heb er gister nog maar twee bij besteld😂 Op 29 augustus staat een pretecho gepland!!😁 Vandaag over twee weken standaard controle bij de vk! Had trouwens bij de laatste echo een cyste van 3,5 bij 4 cm, hihi. Geen last van hoor, schijnt ook normaal te zijn! Meestal verdwijnen ze weer vanzelf wanneer je lichaam over gaat in het produceren van progesteron ipv HCG👍. Hopelijk kunnen ze even een extra echo maken om te kijken of hij al afgenomen is in grootte! Ben benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat! De reacties op onze zwangerschap waren trouwens ontzettend ontroerend en liefdevol! WAUW!
Ja super vervelend maarja net als jullie geduld hebben. Begin van de avond onwijs trekkend stekend gevoel in mn linker lies. En misselijk begin toch wel de kriebels te krijgen aangezien t een paar dagen rustig was. Al kan het ook zijn omdat ik nu overal op Let en mn lichaam me een beetje in de steek laat door van alles te signaleren
Blijft spannend miich... en wat duren die dagen dan lang he! Vervelend een cyste friesin, maar wat je al zegt, niks om je zorgen over te maken dus. Heb er zelf geen ervaring mee... Fijn dat het verder ook goed gaat! 29-8 pretecho... willen jullie dan ook weten wat het wordt? hier gaat alles prima, lekker vakantie dus rustig aan... we gaan niet weg, maar gewoon hier in de buurt dagjes weg enzo. Verder niet meer echt last van de misselijkheid gelukkig. Wel al een flinke buik haha... niet normaal! Als ik het vergelijk met de vorige keer lijk ik wel al 20 weken zwanger haha... mijn bekken moet ik gewoon in e gaten houden, niet te veel willen doen dan lukt het allemaal wel...
Hallo allemaal!! Miich wat spannend!!! Al enig idee wanneer je gaat testen? Hier alles goed! Vorige week weer controle bij de vk gehad en weer even naar ons wondertje mogen kijken ♡ Heb al een echt buikje en voel me gelukkig beter dan de eerste weken.. Wij hebben 2 sept pretecho en willen dan ook graag weten wat het wordt.. Geniet ervan meiden! En Miich ik duim voor je!
Wat gaat het snel zeg jullie hebben t al over het geslacht Ik zit te denken aan dinsdag of woensdag. Al heb ik ergens het idee dat het niet is gelukt.. had van de pregnyl veel klachten die zijn inmiddels allemaal weg
Ik deed pretecho met 13.4..overduidelijk en is nooit veranderd haha hij is nooit preuts geweest tijdens de echo's. .maar je hebt erbij die laten echt nix zien haha!
Leuk doutzen! Ja met een jongetje is t ook n stuk makkelijker te zien... Wij willen t ook weer weten,maar deze keer geen pretecho...wachten tot 20 weken...ben wel erg benieuwd! Miich,blijft spannend he...bij teun voelde ik ook vrijwel niks...alleen n avond,achteraf innesteling waarschijnlijk...toen was ik niet zo lekker...deze keer wel heel veel gevoeld,vanaf de dag na de tp al missselijk,ziek,niet lekker...steeds zo gebleven...ik blijf duimen!!
Dank je! Ben wel onwijs moe halverwege de dag kak ik echt helemaal in en in ene veel aan het dromen.. Miss dat k er morgen een testje tegen aan gooi Ik hou jullie op de hoogte
Vanmorgen getest en deze was negatief Wacht mn nod nu maar af doe verwacht ik woensdag of donderdag. Dan gaan we ons maar weer focussen op de volgende tp.
Balen Miich! Maar je weet zelf, het kan nog alle kanten op! Misschien ben je nog te vroeg met testen. Je kop niet laten hangen nu hoor..☺️
Miich, je bent echt nog rete vroeg! Geloof er nog ff in... Maar btw wij willen ook weten wat t wordt, 17/8 al een pretecho. Erg vroeg I know, maar t kan dan al.... Zien ze niks dan mogen we nog een keertje... Ik wil t zoooooooooo graag weten! Mijn man heeft de babykamer al geschilderd, er hangt al een lampje, nu nog meubels. Maar dat pas na de 20 weken... Super leuk. Ik heb ookal een buikje, wel klein, maar wel bol hihi... Dikke knuffel
Denken jullie dat echt voor mijn gevoel niet Ik heb 30-7 mn eisprong gehad en 3-8 de tp Moet bijna ongie worden ik wacht het nog wel even af
Haha, Deebje! Vlot erbij😁. Wij hebben net via vrienden een prachtige babykamer+box overgenomen voor een zacht prijsje! Over 3 weken hebben we vakantie en beginnen we aan de babykamer. Kan niet wachten😁. Bij de pretecho, willen wij ook het geslacht weten! We willen alles er uit halen wat er in zit.. Alle mogelijkheden optimaal benutten👍😉 Maar Miich, nou moet ik even denken hoor, maar had jij een ICSI behandeling in natuurlijke cyclus? Maakt dat dan wat uit qua innesteling?