ICSI April/Mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Friesin, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ze zeiden in het diak 10 dagen en in het umc 14 dagen.
    Zo frustrerend dit

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Snap ik meid! Wacht het gewoon nog ff af! Wie weet ben je gewoon een late positieve tester☺️👍😉

3. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik hoef niet meer af te wachten ben zojuist ongie geworden

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Verdikkeme zeg..😔
    Heb je het toch wel wat aangevoeld he..

Koppie op meid! Wat zijn nu jullie plannen?

5. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ahhhhh balen!!! Klotezooi beter gezegd! Kop op. Doen jullie nog een cryo tp, ja toch?

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat ontzettend balen miich :(

7. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Bedankt dames! Jaa baal enorm, ondanks dat ik heel sterk het gevoel had dat het niet was gelukt had ik niet mn menstruatie nu verwacht. Normaal voel ik het dagen van te voren door rugpijn en buikkrampen. Nu binnen een uur een zette het al door...

We hebben nog 1 cryo in de vriezer deze willen we in deze cyclus laten terugplaatsen. Vandaag het ziekenhuis bellen om door gegeven zal over 2 weken wel weer moeten komen voor een echo

8. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hè bah balen Miich!!!

9. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik denk dat het toch nodig was.
    Best een hevige menstruatie heb voor mijn gevoel het idee dat ik soort van leeg loop.
    Probeer nu maar zo te denken straks is het schoon en klaar voor de volgende ronde.

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Balen Miich!!

Ben van de week int zh geweest..uitleg gehad over de Menopur..maar denk dat ik het wel snap haha..heb oefen pakketje meegekregen dus kan even oefenen :)

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    He Miich, hoe gaat het met je?
    Inmiddels al wat rustiger geworden met de rode duivels?

Hier net mijn controle gehad en alles gaat perfect!
    Bloeddruk was goed, mijn bloed is afgenomen en er is even naar het hartje geluisterd☺️

Ook hebben we een extra echo gekregen ivm de cyste!
    Cyste was niet groter geworden. Een opluchting👍
    Uiteraard weer een paar hele mooie kiekjes mee gekregen van onze kleine spruit! Weer prachtig gegroeid😍

Morgen bellen naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo! Krijgen jullie ook trouwens ook extra uitgebreide 20 weken echo (GUO)? Wij wel, ivm het zwanger raken middels een ICSI traject. Standaard procedure. Vind het fijn hoor, al die extra's😄

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Friesin nope geen GUO wel een SEO..maar das vrij normaal dat je die krijgt. .20 weken is altijd uitgebreider dan de normale standaard echo's en krijg je vergoed..;)

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier wel een guo, ook vanwege de icsi behandeling... krijg je ook vergoed hoor! :)

deze week ook bij de vk geweest... alles was goed, hartje weer gehoord, ook fijn!
    alleen mijn rhesus c factor is negatief, maar dat was de vorige keer ook, dus had ik vanzelfsprekend wel verwacht... met 27 weken opnieuw bloedprikken...
    verder krijg ik een medische indicatie voor de bevalling in het ziekenhuis... maar gelukkig mag ik poliklinisch bevallen onder begeleiding van de vk wel met een waakinfuus, mocht het nodig zijn kunnen ze dit meteen aansluiten verder... bij mijn zoontje 3 liter bloed verloren, dus vandaar deze keuze vanuit de vk. Ben blijdat het poliklinisch mag, want dan kan ik thuis lang alles opvangen en hoeven we pas met 5-6 cm ontsluiting naar het ziekenhuis :)

14. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @ friesin alles gaat goed paar dagen flink genaamd ( nog steeds wel ), de menstruatie was hevig maar kort zo goed als klaar nu.
    Nu lekker van het weekend genieten. Doe het wel wat rustiger aan om zelf wat Tot rust te komen.
    Merk dat ik toch doodop was door al die ziekenhuis bezoeken

Hoe gaat het verder met jullie?

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Miich kort maar krachtig dus. .Neem je tijd in ieder geval.

Wij beginnen eind september. .eerst vakantie. .maar heb nog steeds m'n eisprong niet gesignaleerd. .dag 19 nu sinds de 1e bloeding. .we wachten af..uitleg gehad over menopur int zh afgelopen week..weer heel anders als Gonal merk k ;)

16. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Miich, fijn dat je het zo gauw kwijt bent.. Lekker rustig aan doen idd. Weer wat te verwerken! Herkenbaar hoor meid!

Lieke, misschien is je lichaam nog een beetje de kluts kwijt, door je miskraam.. Gewoon (weer) afwachten meid. Mooi dat je in september weer kan gaan beginnen! Nu eerst maar even genieten van alle dagen zonder troep in je lijf!

Hier gaat alles prima! Mag niet klagen..😉

Nog twee weekjes werken en dan hebben wij ook vakantie😁

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    lekker al die vakanties nog te goed... hier nog 1 week écht vakantie en dan mijn laatste week, maar daarin moet ik al 3 keer naar school om voorbereidingen te treffen.. dus dan is het toch al aardig voorbij eigenlijk...

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Friesin zou zeker goed kunnen indd..we wachten gewoon netjes af :)

19. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ladies wij weten wat t wordt!!!!!!!!!! 😍 maar ik hou t nog even stil ivm meelezers. Zaterdag maken we het bij de familie bekend!!!! Hihi!

20. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wauw, leuk Deebje!!! Wij moeten nog 2 weekjes wachten en ook al maakt het me echt niks uit, kan bijna niet wachten haha..

Deel Deze Pagina