wat spannend!! ik ben ook echt zo ontzettend benieuwd wij moeten ook nog wachten... nog 3 weken zelfs!
Ooooooh Deebje, super cooooool😁 Wij hebben hem volgende week zaterdag! Ben ook zo benieuwd! Had je een vermoeden en bleek het ook juist te zijn?
Ohhhhhhh leuk dat jullie het ook willen weten. We hadden het niet verwacht en ineens vroegen ze in het ziekenhuis gewoon bij de controle; willen jullie het weten? Misschien hebben we geluk en gaan we even spieken.... Super leuk!!! Wij allebei emotioneel. Zo gaaf, het maakte ons ook niks uit, maar we waren zo benieuwd. En ik had een klein voorgevoel, mijn man het tegenovergestelde. Hij had dat gevoel heel sterk. Maar mijn werd bevestigd, ookal was dat vermoeden klein. Maar het is een 50/50 kans hihi Zo bijzonder als je het weet. Gelijk naar de prenatal en een Noppies pakje gekocht, ijstaart besteld met een gekleurde binnenkant. Zaterdag hebben we een tuinfeestje en snijden we die aan. Zo leuk dit! Gaan jullie het bekend maken? Liefs
Oo wat super leuk deebje, ben wel erg benieuwd wat het is! Wij gaan het niet bekend maken, wordt wel moeilijk denk ik, maar dit willen we graag voor onszelf houden, het hele traject hebben we met zoveel mensen gedeeld en de meesten wisten dus ook heel snel dat het raak was, hebben we toch nog een geheimpje voor onszelf
Wat leuk Deebje dat van die ijs taart wat zal je leuke reacties krijgen!! Ook grappig dat je voor gevoel is uitgekomen!! Misschien heel raar want je hoort vaak dat de aanstaande moeders een idee/gevoel hebben over of het een meisje of jongen wordt maar dat heb ik dus helemaal niet.. Ben benieuwd wat ze over 2 weekjes tegen ons zeggen haha.. Lijkt me leuk om daarna een leuk pakje te scoren Wij houden het geslacht ook voor onszelf, dit met dezelfde reden als die fiona benoemd hierboven..
Wij hebben t wel bekend gemaakt. .niet op Facebook maar als ernaar gevraagd werd maakte we er geen geheim van..kan jullie zeggen dat 't best moeilijk is om tot 40 weken je mond te houden haha en hoe ga je dat doen met 't kamertje als je 't niemand wil vertellen en met spullen? Nee dat is niet vol te houden haha! Hier werd t meteen blauw dus ja..haha! Dus Suc6 om geen per ongeluk Hij of Zij maar Het te zeggen. .m'n buurvrouw versprak zich door al d'r jongens spullen te verkopen op Facebook haha! Dus helemaal geheim houden lukt niet hoor Spannend Deebje! Ben benieuwd!
ja hier is het geheim houden de vorige keer ook helemaal gelukt! heb ook echt bewust regelmatig zij tegen de baby gezegd... ons kamertje is heel neutraal, alleen de assecoires worden een kleurtje en die hou ik gewoon heel lang achter slot en grendel denk wel dat het deze keer moeilijker zal zijn dan de vorige keer, want nu loopt er 3 keer in de week een opa of oma rond in huis die overal kunnen kijken enzo... dus moet alles bewuster verstoppen... maar vorige keer heb ik één keer mijn mond voorbij gepraat tegen mijn schoonmoeder, echt met naam erbij een verhaal verteld over ons zoontje... maar omdat ik gewoon doorpraatte had ze niks in de gaten en toen ik later vertelde dat ik het had gezegd, zei ze oo ja je zei fleur, het wordt een meisje... klopte niks van hahaha
En Deebje? Leuk tuinfeest gehad gister? Jullie hadden er super mooi weer bij!!! Wat zei iedereen van jullie mooie verrassing??
Ben ook nieuwgierig Hier woensdag weer naar t zkh voor een echo. Heb nog 1 cryo dus k ben benieuwd hoever ik ben zit dan op dag 16
Super stoer, Deebje!!! Een ventje😁 Vanaf nu dus lekker gericht shoppen!! Spannend Miich! Veel succes👍
Dankje hoef niet meer terug! Nam t risico om op dag 16 te gaan was er zo klaar mee om al vroeg te gaan en dan 3 keer in de week erna toe. 1 eitje van 22 dus ik ben tevreden hoef niet meer terug vandaag pregnyl prikken. Wordt vanmiddag gebeld door t umc qua tijd ect. waarschijnlijk maandag de tp