Thanks dames ga proberen zoveel mogelijk te gaan negeren 😂 Gelukkig moet ik veel werken en ben met nieuwe projecten bezig dus afleiding zat en doodop als k thuis kom.
Miich! Ben je nog gebeld door het ziekenhuis ivm hoeveel bevruchtingen? Ben je het weekend nog doorgekomen?😉
Hoi dames heb vandaag de tp van een cryo Moet alleen nog gebeld worden Dit is de 3de tp 2 daarvan zijn cryo's
Precies! Was een hele leuke ervaring bij de tp ook een echo kon dus zien wat er gebeurde en moet gebeuren. 2 keer zat t "rietje" in een knik wat ze anders niet hadden gezien. En poging 3 was goed zag k luchtbellen en jaa hoor dat was t haha. Mijn vriend was deze keer thuis die baalde wel. Nu al een echo in huis met een kruisje waar t zit vet grappig. Nu de komende week maar lekker druk zijn Hoe is t met de zwangere vrouwen?
Mooi blijft he Miich, wanneer het terug geplaatst wordt.. Je bent nu toch al een beetje zwanger! Op voor een plakkertje☺️ Wij duimen voor je👍 Wat jammer dat je mannetje niet mee kon! Gelukkig heb je een echo mee gekregen van de tp. Leuk! Kreeg ik niet mee.. Hier gaat alles prima hoor. Hebben nu heerlijk vakantie en zijn druk bezig met de babykamer. Lekker schilderen zodat alles straks op zijn plek kan. Gister kinderwagen besteld! Mutsy Exo! Fijne wagen☺️ Heb inmiddels ons "meisje" (jaaaa, we krijgen een meisje!!!) al van binnen gevoeld! Heel bijzonder. Ze is tijdens de pretecho helemaal goed gekeurd! Mijn buik is nu mooi aan het groeien. Ben zo nu en dan nog flink moe en houdt soms wat vocht vast.. Maar voor de rest voel ik me echt lekker😁😁. Alweer 17,5 week! Tijd vliegt voorbij! 24 september hebben we de uitgebreide 20 weken echo! Ben ontzettend benieuwd☺️
Wat leukkkk friesin een meisje 💗 Geniet van t klussen en de vakantie Laat t maar lekker groeien