Spannend Lieke, hier toch besloten om eerder op gesprek te gaan. Morgen is t zover. Eens kijken of ze ook wat voor ons kunnen betekenen. Waarschijnlijk ga ik ook eind deze maand beginnen met prikken Dan heb ik de punctie achter de rug en kan ik even rust nemen voordat ik het ga uitstellen ect. Lieke heb je nog tips omdat t innestelen bij ons ook niet wil lukken?
succes vandaag miich! Knap dat je ondanks dat je er weer tegenop ziet, wel nu al de keuze maakt om toch direct te beginnen!
Hey ladies even niets van me laten horen, wel meegelezen... sorry daarvoor, maar we hebben hier veel aan ons hoofd. Miich, spannend, het gesprek is dus vandaag ben benieuwd. Lees tussen de regels door dat je zeker de moed niet laten zakken... Netjes Kippie Lieke, spannend, weet je al iets meer? Nog een goeie week en dan begint het prikken dus weer? Menopur heeft onze donor ook gehad, let ff goed op de eenheden, hadden wij fout gedaan... Naja fout hahaha het is goed gekomen, maar we prikten te weinig...Dus het hadden meer eitjes kunnen zijn... Fiona een ventje!!! Hier ook! Fijn dat de 20 weken echo goed is gegaan Super leuk en een placenta die laag zit, nou we kunnen elkaar de hand schudden... Gaat alles verder goed? Kwaaltjes? Friesin, maagzuur... Hier ook flink last van gehad 2 weken geleden en zo nu en dan nog, ik mocht Rennie's nemen en die hielpen echt goed. Het maagzuur in je slokdarm is namelijk ook niet goed... Of blanke vla wil ook helpen. Hier maandag weer controle in het EMC en ik dacht dat ik de kleine man (nu 100% zeker) niet kon voelen vanwege een placenta die aan de voorzijde ligt, maar ik voelde wel van alles. Mijn placenta is gezakt, of hij voor het geboortekanaal ligt heeft ze niet naar gekeken dat doen ze bij de 20 weken echo (morgen). Maar dat ik m voel klopt dus wel, hihi.. Verder ook heel veel last van maagzuur gehad, dat t zelfs als ik bukte omhoog kwam. Nou Rennie's werd door het zh aangeraden omdat het niet prettig is en ook niet goed, zulk onrustig maagzuur. Mijn buikje begint nu ook te komen, maar ik had gisteren een bodywarmer aan en mensen zagen het echt niet hahaha... Maar ach, komt vanzelf We hebben erg veel zin in morgen, is ook wel spannend, maar heb er een goed gevoel over Liefs
Hooi Dames Net een goed gesprek gehad, helaas kunnen ze geen verdere onderzoeken doen en is het gewoon wachten tot het lukt. Ze begrijpen wel dat het moeilijk is dat we niet de reden weten. Vanaf 29 september begin ik met Decapeptyl. 8 oktober ga ik beginnen met Gonal F 150. Punctie zou rond 21 oktober zijn onder een roesje 😊. Dan wacht ik af of het lukt of niet zoniet ga ik eerst eens kijken naar een andere baan. Zowel zijn we dol gelukkig hihi
Netjes geen bevredigend antwoord, wel frisse zin! En switchen van baan? Wat je nu doet niet jouw ding?
Nee het antwoord viel helaas tegen. Maar meer kunnen we ook niet doen. Vind mn werk heel leuk alleen t probleem is dat we gaan verhuizen mn reistijd gaat 1 uur heen en 1 uur terug langer worden. Wat voor mij te gek wordt. Ruim een werk dag per week aan reizen. Wil t even doen als k zwanger raak maar dan is t erna snel wat anders zoeken
Aaaaaaaaaaaaaaaaah slim, lange reistijd is gewoon klote, die tijd kan je vast beter ergens anders in steken? 20 weken echo helemaal goed!
fijn deebje!! Wat raar dat je placenta gezakt is?! Mijn VK zei namelijk dat dit echt niet kon... hij kon op dezelfde hoogte blijven of omhoog groeien... vreemd?? hier gaat alles goed, de last van mijn bekken gaat echt al veel beter! Heb veel minder last... alleen heeeeeeeeeeeeel druk op mijn werk, en daardoor wel wisselend wat last van mijn banden gehad, als dit zo is dan kan ik meteen aan de bel trekken en dan zorgen ze op het werk dat ik bv. niet hoef te surveilleren in de pauzes (op een sbo school). miich, logisch, een uur reistijd is lang! Als het dan tegenzit, file o.i.d. ben je nog langer onderweg zou ik ook niet zo zien zitten... hier nu bijna een half uur onderweg en dat vind ik echt het maximale eerlijk gezegd... hoop alleen dat je het nog even moet gaan volhouden omdat je zwanger bent hoe is het verder met iedereen?
Het ja zakken... Misschien klopte dat niet wat ik zei. Ze zeiden aan de voorzijde en omdat ik die kleine wel voel, kan t zijn dat hij toch lager lag. Waar was niet goed te zien maandag in het zh. Maarrrrrrrrrrrrr was ik nog vergeten te zeggen. Niets aan de hand, ze hanteren 2 cm en bij mij is dit 6cm, haha.... Geen idee wat hij hiermee bedoelde, maar het was helemaal goed dit hoorden we vrijdag. Fijn dat je niet meer hoeft te lopen...
2 cm van de uigang... als hij daar 2 cm vanaf ligt dan hoef je niks speciaals, mag je gewoon bevallen zeg maar. Als het minder dan dat is dan wordt er wel actie ondernomen (wat de actie is, geen idee maar goed haha) Ja vandaag wel weer gewoon buitenlopen, maar vandaag werk ik ambulant en kan ik dus voor of na het buitenlopen ook gewoon pauze nemen
Hallo meiden!! Lees nog steeds met jullie mee maar ben zelf wat minder actief.. Druk druk druk met het voorbereiden van ons huwelijk in oktober Vanavond de 20 weken echo!! Spannend!!
Ja zeker erg leuk maar merk wel nu we zwanger zijn dat het trouwen wat naar de achtergrond verdwijnt haha.. De grote dag is vrijdag 30 oktober dus al over een paar weekjes 20 weken echo was helemaal goed gelukkig!! Placenta ligt voor en kindje erg laag dus voel helaas nog niets waardoor ik soms best onzeker kan worden.. Maar buikje groeit goed en heel soms het gevoel dat de kleine toch even laat voelen dat hij/zij er is dus geniet zoveel mogelijk van het zwanger zijn!!
leuk!! Dat is inderdaad al bijna dan! Nog een maandje En fijn dat alles goed is... placenta voor is inderdaad lastig met voelen... over een paar weekjes komt dat vast goed!
Leuk doutzen nog iets meer als een maandje Ik heb vrijdag accupentuur gehad. Hele fijne ervaring eens kijken of het zal helpen. Dinsdag weer beginnen met de decapeptyl weinig zin om weer iedere avond te prikken maar hopen dat het deze keer raak is
fijn dat het goed bevallen is miich! Ga je ook acupunctuur doen tijdens de behandeling? Heb ik ook wel positieve verhalen over gehoord... heel veel succes weer vanaf dinsdag! Snap dat je er geen zin in hebt, maar geloof me... je bent er zo weer aan gewend en als je straks terugkijkt is het ook zo voorbij... Op naar een mooie poging
Halloooo! Daar ben ik weer! Zo zeg.. Doutzen, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wat leuk! Druk met de voorbereidingen dus.. Al een mooie jurk uitgezocht inmiddels? Trouwen jullie groot of klein? Och ik zou het zo weer overdoen! Geniet er van! Voor je het weet is de dag voorbij.. Zo magisch! Jammer trouwens dat je placenta voor ligt.. Dan voel je mini dus minder goed! Maar inmiddels ben je ook al bijna 22 weken en zou je mini dus binnenkort veel vaker en duidelijker moeten kunnen voelen. Voel je je voor de rest wel goed? En de rest dames? En wat fijn dat al jullie 20 weken echo's goed gegaan zijn! Toch wel een opluchting, lijkt mij Hier gaat ook alles goed! Ik voel me echt goed! Vorige week donderdag de 20 weken echo gehad en we stonden binnen 30 min weer buiten! Alles is goed nagecheckt en onze kleine meid is helemaal goed gekeurd . Placenta ligt aan de achterzijde en ik voel haar ontzettend goed. Mijn man heeft haar zelfs al een aantal keren gevoeld. Echt bijzonder! Vinden jullie de weken trouwens ook zo snel omvliegen? Vind het zwanger zijn ook nog zo onwerkelijk, echt zo bijzonder dat het tijdens de tweede keer gewoon raak was.. Kan het soms nog steeds niet geloven! Kan niet wachten totdat ik haar daadwerkelijk vast mag houden. Zo bijzonder dat er straks echt wat in het ledikantje ligt, en nu leeg is! Haha, heb ff zo'n momentje.. Sorry hoor.. Miich, wat spannend dat je deze week weer mag beginnen met decapeptyl! Kan me voorstellen dat je er toch een beetje tegenop kijkt. Had ik ook toen ik weer moest beginnen.. Elke avond weer prikken en dan kwam daar later nog een spuit bij! Maar het went ook wel weer.. Zodra je straks weer de eerste spuit hebt gezet, is het meteen niet meer vreemd voor je! Hoort er gewoon bij.. Veel succes meid! Je kan het! Nou dames, ik zoek mijn bed op! Trusten!