spannend lieke! op naar een mooi resultaat! En miich, ben jij nu al ongesteld geworden? Mag je al gaan stimuleren?
Geen idee al denk ik aardig wat. Afgelopen vrijdag kon ik niet. Was niet heel erg volgens het zkh. Maar mn buik is aardig opgezet vandaag ook enorme last van mn rug. De vorige keer het zelfde en toen zat ik op 21!
He Dames, ben een beetje druk, maar ik lees zeker met jullie mee hoor! Veel succes deze komende dagen! En miich, wat fijn dat je volgende week al een punctie zou kunnen hebben! Schiet lekker op! Groetjes Friesin
20/25 heb k er tussen de 14 /16. Bloed wezen prikken ivm overstimulatie, word vandaag gebeld. Als t goed is woensdag terugkomen en vrijdag punctie Spanning!!!!
Zit tegen de overstimulatie in. Vandaar dat ik vandaag pregnyl moest prikken en woensdag de punctie. Heb echt zenuwen!!
Er zit groei..rechts nog wat rustig en Links is wat actiever..volgende week dinsdag weer kijken en hard duimen. .dag 7 stimulatie nu
Fijn Lieke hopen op een paar mooie follikels! Hier doodop veel buikpijn en misselijk. Mn eierstokken zitten vol en drukken op mn maag zeggen ze. Best wel weer wat spanning voor morgen om 7 uur in het ziekenhuis zijn en dan rond 8e de punctie. Zijn we dr weer vanaf
Mieke mooie rustige start, op naar volgende week dinsdag ✅. Miich, wat vroeg!!! Dan kan je t maar gehad hebben. Je zal nu wel slapen of op van de zenuwen zijn... Ik duim mee, op een mooie opbrengst. Ook hoop ik dat de druk morgen een beetje afneemt. Kop op chickies!
Heb er 24! Eens zien hoeveel er bevrucht worden dat horen we zaterdag Vrijdag bloedprikken ivm overstimulatie mogelijk geen tp deze ronde. Wordt nog enorm spannend!