Vanmorgen een nieuw bloedonderzoek gehad. Nu afwachten wat de uitslag is. Heb een hele lage bloeddruk 97/55 wat de duizelingen ook kunnen verklaren. Ze adviseren in het ziekenhuis nog rust te nemen. Hoe was jou echo Lieke? Al bekend wanneer je de punctie krijgt?
Ok..donderdagochtend punctie al! links 3 eitjes van 26 mm en rechts wat kleiner rond de 18-20 Mm. .stuk of 4-5..maar ze gaan alles meepakken wat bruikbaar is Dan wordt er weer ICSI-TFF uitgevoerd weer..ben erg benieuwd!
Hmm ben benieuwd miich... goed op jezelf blijven letten in elk geval en echt rust houden en veel drinken! Ik herken de duizeligheid niet van mijn (bijna) overstimulatie, maar bij mij was het ook na de punctie snel genoeg over... ik duim voor je dat het een mooi eindresultaat geeft! lieke, ook netjes hoor! Op naar donderdag
Bloedwaarden zijn goed. Zit wel op het randje, moet donderdag weer bloedlaten prikken. Kijken of het goed gaat of dat ze slechter worden Mooi Lieke!
Het wordt hier gelukkig niet erger, vanmorgen belde de arts nog om te vragen hoe het ging. Bloedonderzoek gaat wel door.. ben erg benieuwd of ze kunnen vertellen wat de waarde is de HCG is
Wd 5, ben nu dagelijks aan t testen om te zien wanneer de pregnyl uit mn lichaam is. Omdat ik nu al 2 keer op dag 12 een lichte positieve test had ben ik benieuwd of het kwam door de pregnyl of mogelijk toch zwanger? Het is nog licht positief en het is nu dag 9 na 10000 IE spuiten
ok... en wanneer heb je weer bloedtest? Dat zal dan misschien nog geen eerlijk resultaat geven als het te snel is...
Miich, wat spannend zeg! Veel succes morgen tijdens het bloedonderzoek. Krijg je diezelfde dag nog uitslag? En hoe voel je je nu? Lieke, heel veel succes morgen tijdens de punctie. Op naar een goede oogst! Voor jou voorlopig ook geen gespuit meer .
Spannend allemaal Miich! Thanxxxx meiden! Voel ze duidelijk zitten hoor haha voel me ook opgeblazen en ja dat wil wel met 3 scharreleieren van 26 mm haha!
Ja Heb om 10 uur gelijk een afspraak. Voel me redelijk erg misselijk nog wat duizelig en opgezet. Sinds vandaag wel weer meer buikkrampen/steken. Hopelijk een innesteling😉 Succes morgen Lieke en op naar de terugplaatsing. Geloof best dat je ze voelt.
Lieke, hoe was de punctie? mooie oogst? En hoe is het nu met jou? Lekker rustig aan vandaag! Miich, hoe waren je bloedwaardes? Konden ze HCG ook testen?
Mooi Lieke op naar zondag Fiona Bloedwaarden waren goed helaas niet de HCG. Moet wel rust houden de komende dagen. Nu wachten tot ik kan testennnn Wanneer denken jullie dat ik kan testen?
netjes lieke! op naar zondag miich, fijn dat de bloedwaardes goed zijn... testen eh... dag of 12 na de punctie heb ik geloof ik voor de eerte keer positief getest...
Thanks Vandaag ook goed nieuws gehad, de 5 embryo's zijn allemaal ingevroren 😆😆😆
Lieke mooie opbrengst! Nu op naar de tp! Miich rust houden en doen dus Maar gefeliciteerd met je 5 eskimo's ennnn ik teste 8 dagen na de tp met middag urine licht positief. Ik had geen pregnyl geprikt, die rond. Wanneer wil je gaan testen?