ICSI April/Mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Friesin, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
    Ja, ik moet ook tot 17 dagen na de punctie wachten, maar volgens mij houd ik dat ook nooit vol. Ben zo nieuwsgierig of het gelukt is...
    Dus die 14 dagen vind ik nog netjes hoor 😁

2. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
    Sofia en Fiona, succes vandaag! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik duim voor jullie.

Hier vannacht wakker geworden van de hoofdpijn en dat is bij mij meestal geen goed teken. Heb alleen maar hoofdpijn als m'n ongesteldheid er aan zit te komen. En misschien valt het mee, maar ik vind het wel moeilijk om dat positieve gevoel vast te houden dat ik steeds had...

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou...vandaag 7 eitjes tussen 10-13 mm en nog 5 rond 8-9 mm...dus gewoon doorgaan...vrijdag weer echo

Poebelie,wanneer mag je testen?

4. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
    Sspannend Fiona! Voor mij lijkt het of het de goede kant op gaat met 7 eitjes boven de tien. Hoe vind je het zelf? Ben je er blij mee of toch nog wat teleurgesteld dat het niet sneller gaat?

Ik mag pas 14 mei testen, dus dat duurt nog wel even!

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee ben er wel blij mee hoor! liever zoals het nu gaat dan zoals de vorige keer dat het bijna niet door mag gaan misschien..

maar als je nu al hoofdpijn hebt is wel heel vroeg of niet?

6. Sofia86

Sofia86 Lid

30 okt 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen punctie gehad, 9 eitjes!!! Vorige keer maar drie. Superblij mee en hopelijk een of meerdere embryo's. Even wachten tot vrijdag middag. Zaterdag tp. En ik zou dan over 19 dagen pas de test mogen doen (25e)

Fiona komt vast goed, ze groeien wel en je hebt een mooi aantal. Ik was ook verder in de cyclus denk ik? Cd 16 vandaag. Succes!

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    #107 Nikki23, 6 mei 2015
    Laatst bewerkt: 6 mei 2015
    Goede berichten allemaal!

Fiona, klinkt idd als een prima aantal! Helemaal goed en nu moeten ze nog even lekker doorgroeien.

Poebelie, geef de hoop nog niet op he!? Het hoeft natuurlijk helemaal niks te zeggen, ook al snap ik je negatieve gevoel wel. Je zit nu 9 dagen na de punctie toch? Zou wel vroeg zijn om al ongesteld te worden toch?

Sofia, superscore zeg! Viel de punctie mee of tegen? En je hoort dan vrijdagmiddag of er embryo's zijn? Spannend nu dat wachten daarop!

Hier gaat alles prima, nu 8 dagen na punctie en 5 dagen na TP. Voel me niet anders dan anders eigenlijk.

8. Sofia86

Sofia86 Lid

30 okt 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Punctie viel op zich wel mee, wel pijnlijker dan vorige keer. En ben echt brak nu. Lekker op de bank met filmpje. Ja vrijdag weer meer info. Fingers crossed!

9. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hallo dames!

Even terug van weggeweest! Hoe gaat het met de dames die al een terugplaatsing gehad hebben? Poebelie, moed houden hoor! Misschien is het een voorbode van een innesteling. Geen bloed geeft moed :). Nog steeds klachten?

Nikki, goed om te lezen dat je je goed voelt. Het zou toch wat zijn he..;)

Sofia, wat een mooi aantal zeg! Hoe voel je je zo kort na de punctie?
    Hopelijk komen er mooi wat embryo's uit :).

En Fiona, lekker door broeden meid. Nog wat spuiten zetten en wie weet ;)

Ik ben vandaag voor een uitgangecho geweest en moet vanaf vandaag beginnen met 150 eh Gonal F. Vorige keer moest ik 100 eh spuiten. Ben ontzettend benieuwd, hoe mijnlichaam er op zal reageren. Had trouwens 11 eicelbaasjes die potentie hadden :)

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    netjes sofia! mooi resultaat... hopen op een mooi aantal bevruchtingen en dan zaterdag tp :)

friesin weer beginnen, fijn!

nikki, blijft spannend he die wachtweken... wat duren 2 (of 3) weken dan toch lang he ;)

poebelie, inderdaad niet zomaar opgeven... ook bij een zwangerschap krijg je heel vaak "tekenen" van menstruatie... en inderdaad, 9 dagen na de punctie is wel erg vroeg...

11. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
  12. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nikkie, ik heb nu al bijna testdrang :D, maar schiet er nu nog niets mee op natuurlijk:).
    Ik ga wel denk ik na dit weekend om de 2 dagen testen, mijn slechte gewoonte: geduld hebben...;)

13. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
    Lekker uitrusten Sofia!
    Friezin, hopen op een mooi resultaat van al die spuiten! Kunnen ze dat al zien dat er elf potentiële kanshebbers zijn?

14. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL

Houd moed, het kan ook heel goed door de bolletjes komen hè. Blijf positief. Liefs

15. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Klinkt goed!!! Succes vrijdag!

16. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Fijn Sofia, hoe ging het? Viel het je wat mee? Spannend allemaal!! Hopelijk een goed telefoontje morgen!

17. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Klinkt goed friesin!

Sorry voor mijn tichtal berichtjes, kan het allemaal niet onthouden wie wat waar bij hoort:).

18. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    @Poebelie: ik had aan de ene eierstok 5 eicellen en aan de andere 6 eicellen! Die kunnen idd uitgroeien tot punctierijpe eicellen! En wie door de gonal f ontstaan er nog wel meer ;)

En Lianne, vanaf wanneer mag je officieel testen??

19. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Friesin, ik mag officieel 16 mei testen, duurt nog wel even ;).

20. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik ook, is bij mij 18 dagen na de punctie. Maar dat ga ik zeker niet redden:D. Ik zit te denken om op Moederdag te gaan testen;) als ik durf haha.
    Hoop ook dat ik gauw een brief van de fertiliteitskliniek krijg of er ook cryo's zijn. Ik denk het niet, maar zou toch wel iets van een opluchting zijn.

Deel Deze Pagina