Doet wel even goed hé even tijd voor jezelf nemen..echt balen zeg! K denk zondag dat k een poging ga wagen dan Ist een week na de terugplaatsing en 10 dagen na punctie. Ben erg benieuwd en spannend maar ben er niet zo mee bezig dus dat scheelt ook weer.
K zie een hele lichte plus op de early van de kruitvat en vaag 2e streepje op de 2v5..maar te vaag om 'm op de foto te krijgen en uploaden wordt ie nog vager haha maar plus is goed te zien vind ik..afwachten dus
spannend lieke!! ik duim ontzettend voor je dat dit overgaat in een dikke vette plus/twee streepjes volgende week!!
Bekijk bijlage 480329 Linkse 2 dagen geleden en rechtse van vandaag weet niet of het duidelijk is hoor
Dat ziet er zeker positief uit Lieke!!! Ik zie op beide een licht streepje!! Voorzichtig gefeliciteerd en ik duim voor een mooie oploper Ik begrijp je gevoel hoor.. Even een slag om de arm houden!
ja, daar gaan we vooral voor duimen lieke, mooie start, nu netjes blijven zitten! Heb je nu naar aanleiding van de onderzoeken die gedaan zijn ook nog andere dingen die je moet doen of dat niet?