ok, spannend hoor lieke! ik hoop het zo voor je! duim duim duim... miich... hoe gaat het met je? hopelijk heb je jezelf (en je vriend jou) lekker verwend in het weekend en ben je een beetje tot rust gekomen...
Wauw Lieke zie ze ook hoor Hier nog best down niet lekker in mn vel Elke keer kon ik na een dag die knop wel omzetten en nu lukt t niet zo.. best wel moeilijk gelukkig is mn mannetje ervoor me
Knuffel voor jou, Miich! Fijn dat je mannetje goed voor je zorgt. Heerlijk even om nu in de watten gelegd te worden
Haha ja Lieke we wachten met smart Dankje friesin. Heerlijk even tijd voor elkaar. Sinds vandaag weer wat beter zit ik beter in mn vel. Zit enorm te twijfelen of ik in dec een cryo terug laat plaatsen. Had me zo voorgenomen om even tot rust te komen maar die droom is te groot... heb 26 nov een gesprek hoop voor die tijd een beslissing te kunnen nemen
miich, moeilijke keuze he... snap ik... je hebt een mooi voorraadje cryo's dus ik hoop op een prachtig eskimootje (was onze oudste ook). En je voelt zelf het beste aan of je door kunt of wil wachten... voordeel van de cryo's bij mij vond ik dat er geen hormonen ana te pas kwamen... dat scheelt ontzettend veel vind ik. Is dat bij jou ook zo? dat weet ik even niet meer... Lieke, zag je gisteren "online" op ons topic, dus ik dacht ooo dan komt het wel... kan me ook voorstellen dat je een dagje gewacht hebt met testen... zoals je ziet... we leven allemaal wel ontzettend met je mee! Mijn duimen draaien meid!!
Spannend Lieke! Ik hoop voor je dat ze alsnog op gaan lopen.. Wie weet maak je dit keer wat langzamer HCG aan. Wanneer is je officiële testdatum, idd?