ICSI April/Mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Friesin, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    knappe beslissing miich! hopelijk gun je je lijf op deze manier voldoende tijd om te herstellen en kunnen jullie het komende jaar prachtig in!

lieke, is de vraag voor die 4e poging niet meer een vraag voor je verzekering? Je kunt de komende tijd weer gaan wisselen he... misschien goed om daar eens goed in te verdiepen (hoewel je dat misschien al wel gedaan hebt ;) ) Succes dinsdag in het ziekenhuis in elk geval!

friesin, jeetje bij jou ook flink pittig dan! Urineverlies, geen pretje! Na de bevalling inderdaad meteen actie ondernemen, want dan kun je hopelijk erger voorkomen! We tellen inderdaad lekker af! Nog eventjes doorbikkelen, wel fijn dat je al halve dagen kunt werken!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    meiden, hoe gaat het met jullie?

3. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Hier gaat het goed kijk al echt uit naar de feestdagen. Hoe is het met jou Fiona en natuurlijk ook de rest?

Lieke Hoe was je gesprek?

4. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Mijn cyclus is deze keer niet zo van slag. Vandaag ongie geworden 1 dag te vroeg vorige keer na de punctie 9 dagen later. Nog een maandje niks

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat het weer wat rustiger is miich!

hier gaat alles goed... ben wel echt aan het aftellen en krijg ook wel steeds wat meer kwaaltjes... last van buik/rug/maagzuur... kan niet meer zo goed en lang lopen... maar goed, nog 2 weken werken... even doorzetten ;)

6. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Inderdaad echt aftellen nu.. wel lekker zo rond de feestdagen & de kou. Succes met de laatste loodjes

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Morgen gaat ze bellen..ben benieuwd naar wat eruit komt allemaal. .bloeduitslagen waren goed verder.

Hoe is het hier?

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    En Lieke, hoe was het telefoontje?

Miich, hoe gaat het met jou? Feestdagen zijn inmiddels alweer in zicht!

Hier nog maar 2 daagjes werken en dan lekker verlof, kijk er wel écht naar uit moet ik zeggen! :)

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    We mogen door omdat er al zwangerschappen ontstaan zijn. Dus gaan we de verzekering regelen want de 3 vergoedde pogingen zijn op dus gaan nu naar UMC die vergoeden poging 3 en 4. We mogen zelf bepalen wanneer we gaan starten :)

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo wat fijn, positief advies dus! :)

Weet je al wanneer je weer wilt starten?

11. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Wat fijn nieuws zo eind van het jaar en heerlijk zo voor de feestdagen.

Fiona lekker dat je verlof is in gegaan. Al alles klaar voor de kleine?

Hier gaat het opzich goed. We hebben van de week wel besloten om er toch wat langer mee te stoppen. Even geen datum of druk gewoon ontspannen. Merk nu hoeveel ik er uiteindelijk toch mee bezig was zo ongeveer een obsessie. Merk gauw wanneer ik er mee verder wil, ben ondertussen toch onwijs druk met het werk en feestjes ect 😊

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    In ieder geval als alle drukke weken weer voorbij zijn..Januari en februari zijn best druk dus denk dat we m'n menstruatie van eind februari afwachten en dan weer starten ongeveer :)

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    goed dat je nu de druk helemaal weg haalt miich! Gewoon kijken wat voor jullie goed voelt...

Lieke, ook voor jullie dus lekker even rust, fijn!

Hier ben ik erg blij verlof te hebben... ben behoorlijk op merk ik wel, maar ja... nu kan ik ook écht rustig aan doen, dat kon op mijn werk niet. De kamer is op zich klaar, we moeten alleen nog alles inrichten, maar daarvoor moet eerst onze oudste naar zijn nieuwe kamer verhuizen, dat gaan we de komende dagen doen...

Hoe is het met de andere zwangere dames?

14. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Hoe waren jullie feestdagen?

Hier genoten vooral te veel gegeten haha

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Haha ja ik ook Miich! :)

Aanvullende verzekering is goedgekeurd bij UMC! :D

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar! Op naar een mooi jaar met veel mooie momenten!

hier ook fijne feestdagen gehad, merk wel dat het een beetje te druk was voor onze oudste (tussen kerst en oud en nieuw ook nog een dagje naar het spoorwegmuseum geweest met hem, en met zijn 2tjes een nachtje weg dus hij sliep bij opa en oma...). Gisteren dus tot half 11 met een wakker kind gezeten!

Wat super fijn Lieke, dus nog een vergoedde poging, fijn!

Hier ondertussen gehoord dat ons kleintje nogal een dikkerd is. Bloedtest weest uit dat er geen suiker was, maar deze kans is toch behoorlijk aanwezig, nu dus geen suikers meer voor mij (en ik hou ontzettend van snoepen!).
    Grote kans dat ik met 38 weken al ga bevallen en anders ingeleid zal worden... komt nu dus wel heel erg dichtbij ineens!

Zijn er ook nog van de zwangere dames die hier wel eens kijken?
    Hoe is het met jullie?

17. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Grrrrr, net een heel verhaal getypt loopt mijn mobiel vast..

In ieder geval.. De beste wensen nog voor het nieuwe jaar!!!!
    Hoop dat jullie allemaal fijne dagen hebben gehad:D

Lieke, wat goed nieuws dat je nog een behandeling vergoed krijgt.
    De aanhouder wint! En Miich, jullie laten nu alles eerst even bezinken? Kleine pauze zeg maar?

Fiona, war ontzettend spannend dat je met 38 wejen waarschijnlijk wordt ingeleid! Dan komt alles nu wel heel erg dichtbij. En tsja, met 38 weken mag je bevallen! Heerlijk om naar uit te kijken toch :)

Ikzelf ondervind nogal wat hinder door mijn ronde buik.. Wat mij betreft mag ze haar zelf aankondigen over 3 weken, aangezien ik nu 35 wkn ben en ze met 38 weken mag komen!!! Alles is babyproof, we zijn er klaar voor! Ook hier een flinke beeb. Ik ben vrij vroeg een groeispurt ondergaan, waardoor ze nu ietsje voor ligt op schema, maar volgens de vk trekt dat aan het eind van de zwangerschap ook weer bij. Tussen de één na laatste en laatste afspraak bij de vk zat 4 weken tussen en ben toen nog maar 1,5 kilo aangekomen. Aanstaande donderdag een "officiële" liggingsecho bij de vk. Bij de vorige afspraak kon ze al voelen dat onze meid al met haar hoofdje naar beneden lag en al aan het indalen is.

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Hoe gaat het met de rest van de zwangere dames??

Groetjes Friesin

Bij deze ook nog ff een foto van mijn bolle buik met 34 wkn!

Bijgevoegde bestanden:

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wauw ook al een flinke buik friesin!!
    Bij jou dus ook wel klaar...
    haha hier ook op zich wel, nu is er sinds een paar dagen nog bijgekomen dat onze oudste sinds oud en nieuw super slecht slaapt, niet wil inslapen, heel veel huilt in bed en vanmorgen is hij zelfs van half 5 tot half 7 wakker geweest :(

19. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    He bah, dat kun je er vast niet bij gebruiken tijdens de laatste loodjes..
    Komt zeker door de drukke dagen? Wat later op bed enzo. Uit de ritme!

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Waar is Deebje eigenlijk gebleven?

Wauw wat een mooie buik zeg!! Hopelijk mag ik die ook weer ervaren dit jaar :)

Deel Deze Pagina