ICSI April/Mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Friesin, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Spannend Friesin, laat je t weten?

Rommelt t bij jullie ookal? Harde buiken, rugpijn en... Zal je zien ga ik door tot 42 weken haha...😂

2. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Spannend Friesin de duimen draaien

Denk inderdaad de spanningen die me tegenhouden. Ben vandaag niet gegaan dus we moeten wel wachten tot volgende maand! Eigenlijk wel blij met mn keuze

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    succes friesin! ben benieuwd :)

miich, ja je moet echt doen wat voor jou goed voelt... liever een maandje langer wachten en de rust hebben toch?!

lieke, wat fijn! Goed geregeld! Jullie wilden eind februari/begin maart starten weer toch?

deebje, hier rommelt niet veel... af en toe wat pijn onderin mijn buik, maar niet heel spannend... merk wel dat ik wat meer last van mijn bekken en schaambeen krijg, maar dat komt vooral omdat ik ons zoontje (te) veel heb opgetild, hij slaapt super slecht dus veel terugleggen in bed... ook zeer vermoeiend trouwens, vanmorgen zat ik er echt even doorheen... heb denk ik 5 of 6 uurtjes geslapen... en s middags wil hij ook niet echt meer slapen dus kan ik mijn rust ook niet echt pakken... :(

4. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Miich super goed, naar je gevoel luisteren! Niet go go go, maar FF op adem komen en dan vol goede moed ertegen aan ;)

Fiona 😖 wat naar ik had t al eerder gelezen, maar het wordt dus niet beter dat slapen van je knul... Ik hoop voor jullie dat dat gaat veranderen...

Dikke knuffel

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Natuur heeft haar werk gedaan! Draaien was niet meer nodig😍
    Ze is uit haar zelf gedraaid en nog ingedaald ook. Jullie geduim heeft geholpen!!!

Ik weet niet zeker of het rommelt.. Heb soms wat last van een harde buik en druk of steekjes bij mijn schaamstreek, voor de rest voel ik me prima :).

Miich, het is goed om even pauze te nemen als je daar behoefte aan hebt. Je kan niet altijd maar door en door ;).

Ah, fiona.. Wat lastig dat jullie ventje nog zo aan het spoken is in de nachten waardoor jij niet echt aan je rust komt.. Zouden opa en oma af en toe op kunnen passen overdag zodat jij even je rust kan pakken?

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Fiona ja klopt eind februari starten..gaan er weer voor na November. .hopelijk gaat het dit keer wel goed :)

@Friesin wat fijn!! :)

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @friesin, super! Wat ontzettend fijn zeg!! :)

Hier gisteravond om 9 uur naar bed gegaan en mijn man heeft vannacht alles gedaan zodat ik in elk geval een beetje kon slapen... gisterenmiddag ook een uurtje op bed gelegen, nu weer redelijk bijgekomen gelukkig.
    Vanavond gaat de oudste bij mijn ouders logeren, dus hebben we ook een redelijk goede nacht als het goed is... fijn! Nu ligt mijn man nog lekker in bed en ben ik beneden... hopelijk alleen zondagnacht dus nog een pittige nacht voordat ik ingeleid wordt, verder als het goed is voldoende rust...

8. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Friezin 👍👍 top!

Fiona wat fijn ff bijtanken en wat spannend! Ik ben echt een beetje raar aan t doen, voel me net zo als voor na een tp maar dan toch weer anders 😂👍 goed verhaal he? Ik ben gewoon onrustig en van die vage klachten... Hihi. Maar ben ook heel relaxed haha. Ooooohw nou zoals ik hier tik zo voel ik me, lekker duidelijk, not!😀

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Suc6 morgen Fiona! Weet je al hoe je ingeleid word?

Hahaha Deebje die is lekker duidelijk indd :p

10. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Nou..., het is hier helemaal rustig weer, niks aan de hand. Ik ga weer normaal doen 😉

Fiona hoe laat indd 😊

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe en hoe laat...
    Moet dinsdagochtend om 6.30 uur naar het ziekenhuis bellen om te vragen of er plaats is op de verloskamers, als dat het geval is, dan moeten we om 7 uur in het ziekenhuis zijn.
    Vervolgens heb ik om 7.30 uur geloof ik een afspraak op de afdeling gyneacologie Daar krijg ik een echo, inwendig onderzoek en wordt er een ctg gemaakt (geloof ik).
    Dan krijg ik gel ingebracht die ervoor moet zorgen dat ik wat ontsluiting krijg.
    3 Uur later gaan ze kijken of er iets gebeurd is, als dat zo is, dan proberen ze de vliezen te breken, dan weer afwachten of mijn lijf zelf iets doet, zo niet dan weeënopwekkers die steeds wat opgehoogd worden.
    Als er niks is gebeurd door de gel dan doen ze nogmaals gel, lukt het dan weer niet na 3 uur, dan gaan we naar huis en ene paar dagen later terug.
    Als het kindje niet goed ingedaald is, dan kan het ook nog zijn dat ze niet beginnen met vliezen breken, maar met weeënopwekkers om het kindje door de weeën hopeijk wat naar beneden te laten duwen...

Ik ben erg benieuwd moet ik zeggen! Lees verschillende verhalen, van gel en meteen flinke weeën (storm) tot geen reactie tot wel veel reactie maar geen onsluiting... we zullen zien!

Deebje, begint nu echt spannend te worden he... en je voelt ook vanalles aan je lijf elke keer...

12. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ohhhhhhhh Fiona, echt t einde is in zicht en een start van iets nieuws 😍

Ik duim mee! Hier alles rustig, ben ook heel relaxed, we zien t wel 😋

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend Fiona! Ik ben dmv tablet ingeleid en dat ging vrij rap..na 2 uur had k harde buiken en 4 uur later 3 cm en vliezen gebroken en 1 uur snachts geboren. .kreeg rugweeën dus wilde een ruggenprik. .was echt hemels hihi..suc6 en we lezen de vorderingen wel :)

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ben echt heel erg benieuwd of het een fijne ervaring of juist helemaal niet gaat worden... bevalling van de oudste was best pittig, dus ja... we zullen zien!

Hier trouwens een grote man die van 19.30-8.30 geslapen heeft, alleen om 5 uur vanmorgen een keertje opgehuild, verder de hele tijd geslapen, super blij!

15. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Oooooooooooh heerlijk Fiona!!!! Lekker dat je nog even een goede nacht hebt kunnen draaien.. Voor de grote dag morgen!!! Wauw, komt nu allemaal erg dichtbij hè! Wil je heel veel succes wensen voor morgen :). Ik hoop dat alles goed verloopt voor jullie en alles op gang komt zodat je niet weer naar huis hoeft om af te wachten!

Deebje zo te lezen aan je berichten ben je behoorlijk aan het stuiterballen hihi. Voor ons komt het nu ook dichtbij🙈

Lieke en Miich, wil nog even aan jullie kwijt dat ik het ik het ontzettend waardeer van jullie dat jullie bleven plakken in dit topic ondanks tegenslagen.. Jullie zijn echt toppers😙

Doutzen: mocht je dit toevallig lezen, jij ook ontzettend veel succes met je allerlaatste loodjes!!!! Laat even weten als de kleine er is en hoe alles is verlopen😊

Mijn moeder komt vandaag even over de vloer voor een paar dagen! Nog ff tuttelen. Heerlijk!

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Friesin dankjewel is toch beetje vertrouwd geworden hier.

Doutzen hoe is het??? Hopelijk gaat het goed met jullie! :)

17. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Jaaaaaaaaaa we moeten dit groepje voortzetten, desnoods besloten! 😁

Ik WAS aan t stuiterballen, nu weer chill. Vandaag controle gehad, kleine man zijn hoofdje lag netjes vast. Een hoop vruchtwater, dus mochten ze scheuren, merk ik het echt wel. Kleine man is momenteel minder actief, maar beweegt nog wel voldoende. Wij zeiden tegen de arts, tot volgende week!! Waarop hij antwoordde, ja of eerder 😉 haha, das wel ineens dan FF zo van, ja hij kan elk moment komen...

Miich en Lieke jullie zijn indd toppers 😘

Fiona succes morgen. Dat telefoontje ohhhhhhhh dat is de eerste hindernis.

Doutzen????

Friesin, hoe voel jij je?

Liefs! ❤

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ja lijkt me mooi om hem door te zetten en desnoods besloten ergens anders :)

Suc6 morgen Fiona! !

Hahaha Deebje jouw kleine man komt er stuiterend uit :p

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fiona! Hoe gaat het?

20. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik heb ookal een paar keer gekeken, maar vermoed goed 😉👍 hahahaha aangezien we niks horen ligt ze misschien al flink te puffen 😌

Deel Deze Pagina