Ha meiden, Sorry! Gisteren is ons mannetje rens geboren om 18.06 uur...hij weegt 3800 gram...Ben ingeleid, reageerde daar flink op...toen vliezen gebroken, toen kreeg ik erg heftige weeën maar had'pas' 3 cm ontsluiting...dus om n ruggenprik gevraagd..die hebben ze gezet, toen ging t weer erg goed, snel 7 cm...daarna snel 8..Alles voor de bevalling werd al klaar gezet, maar toen ging Rens steeds heel erg naar beneden in hartslag..die bleef ook steeds lang laag...dus ineens werd t toch n keizersnee en binnen 10 minuten lag ik op de ok...gelukkig had ik al n ruggenprik en konden ze daar bij spuiten...anders had ik volledige narcose moeten krijgen ivm de snelheid...erg heftig allemaal! Maar goed...het is t allemaal waard
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh heftige bevalling, maar mooi resultaat! Heb je veel pijn?? Heeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie knul! Rens is een mooie naam Knuffel
Fiona, als eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, Rens!! Alsnog vlot gegaan! Jammer dat het een vrij pittige bevalling is geweest, en zelfs nog geëindigd met een spks! Maar het is het allemaal waard. Geniet lekker met zijn 4tjes 😍. Lekker rustig aan doen. Ga er vanuit dat je nog in het ziekenhuis ligt..
Ja klopt, lig nog in t ziekenhuis, maar vandaag naar huis...lekker thuis bij al mijn mannen zijn! Ze gaan dadelijk rens nakijken en dan mag ik nog ff douchen en ontbijten en dan komt mijn man me rond n uur of 10 halen als t goed is! Hoe is het met jullie verder?
Wat lekker vlot Fiona! Wat heerlijk dat je zo lekker naar huis mag😊. Thuis herstel je toch het snelst! Ik voel me eigenlijk best wel goed. Al moet ik zeggen dat de omvang van mijn buik en het overtollige vocht zijn parten nu wel beginnen te spelen hihi. Nachten verlopen nog wel soepel. Sommige ook niet.. Onze kleine meid is nog lekker actief, waardoor ik regelmatig een hard buikje krijg. In ieder geval geen voorteken van een bevalling. Heerlijk relaxed allemaal😊
Aaahhh Gefeliciteerd Fiona!! Balen dat het zown heftige bevalling was maar als je dan je manneke ziet ben je alles weer vergeten..geniet er lekker van thuis meid!
Wauw helemaal gemist Gefeliciteerd Fiona! Leuke naam geniet er lekker van 😍 Dank jullie dames lijkt me leuk om te blijven kletsen. Wie is de volgende ? Hier een flinke dip eind april overcompleet op het werk. Nu weet ik even niet hoe of wat. Stoppen waar ik al heel veel moeite mee had of toch doorgaan pff. De afgelopen dagen zo van de ene na de andere kant met de emoties.
Dank je wel miich Hier gaat alles goed, lekker aan t genieten van de mannen...fijn steeds meer rust in huis, dus dat is ook erg fijn! Tja en ik kan helaas nog niet zoveel dus moet rustigaan doen...maar goed, daar leg ik me maar gewoon bij neer... Miich, begrijp ik nu goed dat je in april je baan kwijt bent? En weet bedoel je met stoppen of doorgaan?
Hoe is t met jullie? Zwangere dames nog alles rustig? Miich, heb je t over stoppen met de behandelingen of? Hier gaat alles goed..vandaag eerste dag zonder kraamhulp...wel mijn vader in huis die ff mee helpt...lig nu lekker even op bed met Rens terwijl mijn vader Teun vermaakt
Vandaag 31 januari 2016 om 06:27 uur, zijn wij de gelukkige en trotse ouders geworden, van onze knappe zoon Lux. Met Lux en mij en mijn man gaat het hartstikke goed 😍 het was wel een stevige bevalling 😀
Deebje! Gefeliciteerd! Wat een leuke naam zeg!! Hoe was de bevalling? (Ik lees graag bevallingsverhalen ) geniet van je manneke!
Gefeliciteerd Deebje! ben ook benieuwd naar je verhaal. Dames bedoelde inderdaad met de behandelingen, weet niet zo goed wat ik wil en ga doen. Nog tijd zat om te bedenken. Nu wel een beetje in de spanning, ik ben 5 dagen overtijd! sinds maandag misselijk de hele dag door. Vanmorgen opgestaan een bakje thee gedronken het hondje uitgelaten en wat denk je de misselijkheid was er weer. Zelf zo heftig dat ik moest overgeven. Ook een test gedaan met ochtendurine en negatief.. Zelf had ik de hoop al opgegeven om gewoon zwanger te raken maar dit kriebelt wel een beetje. Heb wel buikkrampen niet heel heftig maar al dagen ga ik na de wc om te kijken of het was doorgebroken maar niks! Vorige week dinsdag ( zaterdag nod ) onwijze krampen dat ik dacht word eerder ongie maar nee niks. Nu aan jullie de vraag wat denken jullie is het mogelijk ondanks de negatieve test? Net een broodje op en de misselijkheid is zoveel minder. Tot het straks weer de kop op zal steken. Ik vind het maar te verwarrend