Jeetje miich, dat is nogal een beslissing! Ik snap het overigens wel met alle onzekerheid ook rondom je baan natuurlijk, maar wel heftig om daarover na te moeten denken! Wat betreft mogelijke zwangerschap... ik zou het je ontzettend gunnen, maar een negatieve test na NOD is niet heel positief... kijk, de krampen vorige week zouden een innesteling kunnen zijn, en dan zou het kunnen dat je wel zwanger bent... Je zou in het weekend bijvoorbeeld nog een keer kunnen testen, dan zou je toch wel écht een positieve test moeten hebben... ik hoop het echt van harte voor je!
@Deebje hoe is het inmiddels al een beetje gewend? @Miich ik vind een negatieve test Zover na je NOD ook niet hoopgevend helaas..je zou makkelijk een lange cyclus kunnen hebben? Daarom doe k ook ovulatietesten K moet over 2 weken een afspraak maken voor medicatie uitleg en recepten. .spannend allemaal!
Thanks meiden, ik zie wel wanneer die doorbreekt. Wat fijn Lieke, wat tot rust gekomen de laatste maanden?
spannend weer lieke! miich, wil je ook geen cryo terugplaatsingen meer doen de komende tijd? dat is toch een stuk minder intensief dan een volledige behandeling, toch? Ik hoop natuurlijk voor je dat er een hele goede reden is dat je nog niet gemenstrueerd hebt en dat die behandelingen helemaal nit nodig zijn, maar las net nog een keer je onderschrift en toen bedacht ik dat...
We willen rond april een tp. Ondanks mogelijk geen baan ect. Krijg k het niet uit mn hoofd om door te gaan. Zolang ik geen bloed zie wacht k maar netjes. Als ik het zondag nog niet ben mag ik na het zkh om bloed te laten prikken en gaan ze een echo maken. Tot die tijd wachten al twijfel ik zoo blijf zo misslijk maarja dat kan ook een virus zijn haha
Hoelang is je cyclus normaal? Mijne was voor de behandelingen 28 dagen en na de bevalling is dat naar 35 gegaan..en niet meer lager te krijgen. .zou bij jou ook goed kunnen als je testen negatief blijven.
Normaal was mn cyclus 30 dagen tijden de behandelingen 28 dagen. Ga nog altijd uit van 30 dagen. In nov dec en jan waren t ook 29/30 dagen. Vandaar dat dit heel vreemd voor mij is 😉 Zit nu op dag 35/36
Had ik dus ook dat het ineens langer werd was zo raar en is nooit meer veranderd. Hoor het wel vaker op een fb groep waar k zit die het ineens langer zijn dan normaal
Oo echt, nou ik blijf hopen van niet dat het eenmalig zal zijn. Hoe is het met de mama's en de kleintjes?
Haha ja hier inderdaad druk met de mannetje...gaat verder goed hier hoor alleen voel me n beetje afhankelijk van anderen vanwege de keizersnee...daar is niet fijn ...kan voor mijn gevoel nergens heen en niks doen, voelt erg vervelend...maar ja, nog n paar weken dan kan ik weer... Het is hier ook carnaval en dat had ik ook nog wel een beetje willen vieren, maar ook dat zat er niet in...vandaag wilden we wel even gaan...maar de optocht is afgelast, dus ook dat gaat m net worden... Nou ja...klaar met klagen nu Hoe is t met jullie verder?
Niet meer getest durf niet zo goed omdat ze altijd wit blijven bij mij.. maar morge toch even na t spreekuur in het ziekenhuis omdat ik wel krampjes hou. Kunnen ze ff kijken waarom het uitblijft