Oh, dat duurt dus nog even Niet te vroeg testen he..!? Weet niet of je ook Utrogestan gebruikt, maar die bolletjes geven vaak ook valse testen.. Hoe oud zijn we trouwens allemaal? Ik ben eind april 29 geworden en bezig voor ons eerste hummeltje!
Dat is zeker toevallig, hihi! Toch weer spannend he, zo'n tweede ronde! Ondanks je er al een ronde op hebt zitten.. Zaten jullie al snel in de MMM?
37, in september 38. Eerste kindje. Kinderwens sinds januari 2012. In de medische molen sinds september 2012. Nu de 1e icsi.
Ik dacht laat ik even een lijstje maken... altijd makkelijk Friesin, 29 jaar, 1e kindje, 2e icsi Sofia, 29 jaar, 1e kindje, 2e icsi Nikki, 32 jaar, 3e kindje, 1e icsi Poebelie, 37 jaar, 1e kindje, 1e icsi Fiona, 31 jaar, 2e kindje, 2.1e icsi Bezig met spuiten Fiona, 8-5 3e FM Friesin Terugplaatsing Sofia, 8-5 Wachtweken Poebelie, NOD Lianne, NOD Nikki, NOD Jullie moeten het alleen nog een beetje aanvullen, weet niet wanneer jullie weer iets te doen hebben...
Volgens mij geeft utrogestan geen valse testen... het gaat dan om de pregnyl die nog in je lichaam zit en een valse test geeft... utrogestan geeft geen hcg af en wordt dus ook niet getest zeg maar...
Jaaaah verdikkeme wat een blunder.. Denk dat ik het gewoon verkeerd begrepen heb! Wat goed dat je alles even op een rijtje hebt gezet. Lekker duidelijk Volgende week woensdag ga ik voor de eerste follikelmeting! Ben benieuwd! Hoe voel je je Fiona? Tussen het spuiten door? En hoe gaat het de TP'dames?
Das handig zo'n lijstje!!! Mijn nod is 14 mei, of eigenlijk 11 mei, maar mag pas 14 mei testen. Hier nog steeds hoofdpijn. Ik heb dat meestal zo'n drie à vier dagen van te voren. En het lijkt nu vroeg maar bij de iui's had ik steeds 11/12 dagen na de iui m'n menstruatie. Ik zit nu op dag 10 na de punctie, dus dan zou het wel kloppen.
Hcg is na een week uitgewerkt , beetje afhankelijk van hoeveel je drinkt. Ik vind 20 dgn na punctie best laat, denk dat ik eerder ga testen. Nog ff afwachten of er wel een tp is haha! Nod / testdag is dan 25 mei. Poebelie, logisch dat je je afvraagt wat je lichaam doet en waarom. Dat is zo frustrerend aan die wachtweken. Maar je weet het toch niet. Het kan precies hetzelfde voelen als je zwanger bent. We moeten helaas gewoon zo lang wachten. Vind t klote voor je. Succes en ik duim voor jullie allemaal!
@Fiona: dat is idd handig zo'n lijstje. Hopelijk kan ik het dan allemaal wat beter volgen Ik ben 34 jaar, 1e kindje, 2e icsi Morgenvroeg is de punctie. Pfff erg spannend hoor.
Handig zo'n lijstje idd. Ik heb nu ineens een heel negatief gevoel wat me bekruipt, voel wat kramperigs en ben bang dat dit mijn hoop even wegneemt nu. Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, maar heb er niet een goed gevoel over...
Ja, na 3 jaar "natuurlijk " proberen. Test zaad gedaan en werd direct aangegeven dat icsi het beste is. Dit was in 2011, heb toen eerst opleiding deeltijd afgerond en 2014 begonnen. Was eigenlijk best fijn. Zo hadden we ook de tijd om aan het idee te wennen. En nu gaan we ervoor! ! En bij jou/jullie ?
Het kan misschien ook een innesteling zijn geweest? Hier vanochtend getest om te kijken of de pregnyl er al uit, en idd, die is er nu helemaal uit. Haha Op naar volgend weekend!
Ok, fijn om te weten dat als je over een paar dagen een posttest hebt je weet dat het ook echt vanwege zwangerschap is. De innesteling is toch eerder dan 6 dagen na tp? Heb nu ook nog steeds last van lichte krampen. Het maakt me zo ontzettend onzeker en bang. Want dan komt de laatste poging wel heel dichtbij