ben benieuwd miich! hoe laat moet je naar het ziekenhuis? Laat je weten hoe het was? Inderdaad... friesin, hoe gaat het met je??
Yessssssssssssssss!!!! Ben ik! Vorige week maandag, 1 februari, om 06.00 in de ochtend is onze prachtige dochter, Sinne, geboren. 53 cm lang en 3785 gram!! Ik heb serieus een pittige bevalling gehad. 19.55vruchtwaterthuisgebroken#gepoeptinvruchtwater#20.10opnaarhetzkh#weeënstorm#20.304cmontsluiting#21.30ruggenprikerin#03.00volledigeontsluiting/vanderuggenprikaf#05.00weeënopwekkervoorpersweeën#tot05.45gesmeektvoorruggenprik#05.45oerdrang#06.00Sinneopmijnbuik😍#totalrepture#onderplaatselijkverdo vinggehecht. Onze kleine meid doet het uitstekend. Sinds gister alweer op geboorte gewicht. Vandaag het consultatie bureau langs gehad en ze is helemaal goed gekeurd. Hielprik je heeft ze inmiddels ook gehad😊 Eindelijk ben ik herstellende! Heb een week lang nog koorts gehad. Afgelopen zaterdag zelfs nog weer even voor controle naar het zkh. Niets te vinden! Gewoon een griepje😃. Nu weer helemaal beter!!! Door ziekte krijg ik twee dagen extra kraamzorg. Heel fijn. Ze is ontzettend lief. Oh gister is het navelstrengetje los geraakt! Dames.. Ik lees al jullie berichten binnenkort even terug en zal er even op reageren. Miich ik begrijp dat je misschien zwanger kan zijn??? Heb je al getest? Succes meid!!!
jeeeeej friesin, gefeliciteerd met jullie meisje Sinne! Heftige bevalling dan inderdaad, en ook nog flink pittig weekje gehad afgelopen week, balen zeg! Nu dan hopelijk heerlijk genieten! Fijn dat je wat hebt laten weten
Jaaaaa daar is ze!!! Gefeliciteerd met jullie meisje Sinne! Zeker even pittig indd en nu even bijkomen van alles en genieten van je meisje
Gefeliciteerd Friesin mooie naam.. kom maar eerst ff bij en geniet van je kleine meid Hier niet meer na t zkh gegaan. Kreeg zo'n buikkrampen dat ik al wist hoelaat het was. En ja hoor ongie haha jullie hadden gelijk. Wel blij dat t er eindelijk is. Nu hopen dat de cyclus word zoals t was. We willen volgende maand een tp doen! Na zo'n maand als deze neem ik nog een maandje rust en daarna kan ik niet meer wachten. Lieke jij zal denk ook rond maart gaan beginnen?
Fijn dat je zekerheid hebt Miich! Ik heb as maandag een afspraak in het zh voor medicatie uitleg en schema's en recepten. Als M'n menstruatie er is dan gaan we van start. .m'n eisprong is ineens 5 dagen eerder..normaal op dag 22 en nu op dag 17..zo apart weer maargoed betekend ook dat m'n menstruatie eerder komt dus even snel gehandeld met het zh
spannend lieke, succes maandag! En dan mogen we weer flink mee duimen! Miich, jullie dus ook een tp weer, ook spannend! Je bent nu dus ongesteld worden, deze maand niks en dan in maart is de planning toch? Komt er ook weer aan dan! Hier gaat het nog steeds goed, rens doet het super, alleen s nachts houdt hij ons erg wakker met al zijn geluidjes (slaapt bij ons op de kamer)... dat is wel vermoeiend... hopelijk wordt dat snel minder!
Dankjewel! @Fiona dat is ook de reden dat wij hem op z'n eigen kamertje hebben laten slapen zodat we zelf ook even konden slapen. .met de bv kwam k al hoop slaap te kort en had m'n rust hard nodig. En hij is een doorslaper geworden dus ideaal. .enigste keer dat k hem in bed genomen heb was met z'n fikse oorontsteking. Dat was echt sneu
Nogmaals succes morgen Lieke Fiona lekker van blijven genieten! Blij dat het goed gaat das het belangrijkste
Klaar voor de start weer Lieke! Op naar mooie eitjes! Hier niet veel spannends te melden... begin geloof ik redelijk te wennen aan de geluidjes van Rens, slaap best goed dus dat is fijn! Wij hebben het ook gehad over hem op zijn eigen kamer leggen, maar het gaat nu toch redelijk goed, dus denk dat we hem nog een tijdje laten liggen... vind het ook wel erg makkelijk zo moet ik zeggen hoor!
Loop van volgende week. .moet begonnen op cd3 en met uitloop op cd5 en psies een week later komen voor een echo