ICSI April/Mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Friesin, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sofia86

Sofia86 Lid

30 okt 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik het zou willen, 2 tegelijk. Je hebt misschien meer kans, en het is zonde van die ene embryo, maar de risico's dat het mis gaat of heel moeilijk zijn er ook. En ik weet niet, ik zou graag alle aandacht eerst op 1 kindje willen richten. Blijft heel persoonlijk, ik ben het wel eens dat iedere ouder de keuze moet hebben.

Vandaag tp, voelt heel bijzonder!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    tp van 2 embryo's weet ik ook niet, ik denk dat dat eigenlijk afhankelijk zou moeten zijn van de situatie, dus dat iedere situatie daarin beoordeeld zou moeten worden, maar ja... dat zal ook wel te duur zijn haha..

en sofia, een mooi plakkertje teruggeplaatst?

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    o ja, poebelie, mijn huid is nooit geweldig.. ga ook regelmatig naar een huidtherapeut... vond het wel sinds het beginnen met decapeptyl weer slechter, maar nu is het weer wat rustiger geworden... tijdens mijn vorige zwangerschap had ik een heel rustige huid, dus dat hopen we nu ook maar haha :)

4. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe

En mooi blijven plakken nu!

5. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
    Even weer omhoog voor het overzicht en de data

6. Sofia86

Sofia86 Lid

30 okt 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een b-embryo teruggeplaatst gekregen, maar voor mij al een toppertje. Nu koesteren haha! Ben wel benieuwd of er nog cryo's komen, want dat doen ze alleen bij goede b en a toch? Ik krijg het ook per brief te weten. Komende week ergens. Nu focussen op deze. Lief jullie berichtjes bedankt!
    Poebelie testdatum komt er aan, spannend! Ga je wachten tot de 14e?
    Morgen moederdag, brengt vast geluk! ;)

En mijn huid is juist iets beter dan normaal. Alleen mn haar slechter.

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Sofia, spannend. Nu hopen dat ie blijft plakken. Ik hoop dat je ook cryo's hebt! Volgens mij verschilt dat ook per ziekenhuis toch welke ze wel of niet invriezen? Ik hoorde al dat Zwolle heel streng is helaas.

Lianne, heb je stiekem alweer getest?

Poebelie, jij nog steeds niet getest? Knap dat je dat volhoudt hoor.

8. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
    Haha, nee, nog niet getest omdat ik er zo van overtuigd ben dat het niet gelukt is. Zonde van de test... Ik ga nog tot donderdag door met de utrogestan, tenminste als ik voor die tijd niet ongesteld word.

9. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Sofia, mooi dat jullie frummetlje terug geplaatst is! Nu DUIMEN!!
    Hoe voel je je?

Poebelie, hoe kan het dat je niet overtuigd bent? Je zou zo maar zwanger kunnen zijn ;)

Hoe gaat het met de andere dames?

Ik heb even een vraagje wat overstimulatie betreft!

Heeft iemand van jullie dit gehad? Zo'ja? Wat voel je dan precies?
    Ik heb best wel last, maar nog wel dragelijk! Mijn zij aan de linker en rechter kant, zijn behoorlijk gevoelig en heb soms flinke steken. Mijn buik zelf is wat opgezet en ook gevoelig!

10. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lianne, heb je stiekem alweer getest?

Ja haha maar nog steeds negatief. Is ook niet meer dan logisch, want ik hoor tot zaterdag te wachten.. Zijn er al meer die hebben getest?:)

11. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Volgens mij houd je dan vaak veel vocht vast in je buik, buik zwelt op. In mijn brief staat dat je je eigenlijk iedere ochtend moet wegen en contact moet opnemen als:
    je op een ochtend 1 kilo meer weegt dan de dag ervoor of als je op een ochtend 3 kg meer weegt dan voor de follikelpunctie.

Misschien is het handig dat je je temperatuur even opneemt?

Ik hoop voor je dat het geen overstimulatie zal zijn. Drink je wel veel water? Zou ik in ieder geval blijven doen. En als je het niet vertrouwt gewoon contact zoeken, daar zijn ze voor! Sterkte

12. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Donderdagochtend woog ik 58,6. Zaterdagochtend 59,2 en nu net 59,8.

Moet wel zeggen dat ik de afgelopen dagen ontzettend heb lopen schranzen :D
    Vrijdag High Tea, daarna nog wel gewoon avond eten met toetje. En bij de film wat lekkers.
    Gister avond zak chips weg gesnaaid en wat chocolade! Misschien verklaard dat ook een hoop ;).

Ik drink goed! Veel thee en tussendoor water.

Wat je zegt , ik houd het wel even in de gaten. Doe vandaag even rustig aan met de vreterij :p

13. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik ben een beetje dom geweest. Had nog 1 test liggen van kruidvat (goedkope 2 voor 5 euro) en heb vanochtend getest. Tijdens de 5 minuten leek het alsof er een lijntje tevoorschijn wilde komen, maar na 5 minuten heb ik hem toch echt als negatief moeten beschouwen. Toen ben ik gaan douchen en na het douchen stond er wel een heel licht lijntje. Na afleestijd dus en ja ik weet dat het dan niet geldig is. Bah, eigenlijk denk ik dat het nog wel een restje van de pregnyl zal zijn, maar van binnen zit ik mezelf ook volledig gek te maken. Wat stom van me, denk ik nu weer. Ik zit vanmiddag 9 dagen na tp en vanavond 14 dagen na pregnyl.
    Zetten jullie me even weer met beide benen op de grond?

14. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Oh jeetje Nikkie! Ik denk dat het beide kanten op kan.. Hoop uiteraard wel heel sterk die ene kant ;).

Denk dat je nu gewoon stevig in je schoenen moet gaan staan en het een beetje van je af proberen te zetten en over een paar dagen gewoon weer testen.

Ik heb in het verleden wel eens getest, maar heb nog nooit mee gemaakt wat jij nu mee maakt. Dus begrijp dat je ontzettend in tweestrijd zit!

WAAAAAAAAAUW, HET ZOU TOCH WAT ZIJN! (sorry moet toch een klein beetje vreugde met je delen)

15. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Hmmm, volgens mij is het gewoon een indroogstreepje. Hij oogt ook niet echt roze bedenk ik me ineens. Als ik niet ongesteld word doe ik dinsdag gewoon nog een test. En dan zal ik vast duidelijkheid hebben.

16. Sofia86

Sofia86 Lid

30 okt 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal! Nikki ik denk niet dat het nog van de pregnyl is dan. Zou het over paar dagen weer proberen, het zou minder moeten worden als het de pregnyl is. Maar je wordt idd gek zo, heel herkenbaar! Ik denk dat ik woensdag ga testen om te kijken of de pregnyl is uitgewerkt, weet nog dat het me de vorige keer lukte (vraag niet hoe) om tot de test datum te wachten. Test was direct duidelijk positief, binnen seconden. Das het voordeel. Succes! En ik voel me heerlijk, ik geniet van het idee dat er wat deelt en groeit in me, ook al weet ik het niet zeker. Hopelijk blijf ik zo rustig, maar dat denk ik niet.

En overstimulatie, ik zat er tegen aan, nog niet zorgelijk. Ik moest 3 liter! drinken per dag. Had beetje zelfde klachten als jij Friesin

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zat de vorige keer ook tegen overstimulatie aan... ook veel drinken en rust houden... goed in de gaten houden!
    Klachten had ik helemaal niet... merkte eigenlijk niks, maar bleek dus tijdens de echo's zo te zijn...

hier vandaag FM gehad weer... 8 tussen de 16-19 mm... 5 wat kleinere die waarschijnlijk ook nog mee doen met de punctie..
    morgen weer controle, ze plannen de punctie hier blijkbaar pas als je 2 eitjes van minimaal 20 mm hebt... ben benieuwd..

18. Sofia86

Sofia86 Lid

30 okt 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fiona! Je krijgt van mij een prijs voor geduld! Maar nu zit het er snel aan te komen. Fingers crossed

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha ja het duurt echt wel heeeeeeeeeeeeel lang.. maar goed, net wel zitten lezen dat de grotere follikels (20-24 mm geloof ik) vaak goede, rijpe eitjes bevatten... dus daar gaan we dan maar vanuit :)

enneh... tja, goed werk heeft tijd nodig he haha

20. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Hallo ladies mag ik ook hier mee kletsen?

Ik heb zoals het onderschrift al zegt, 2 x IVF gehad, zonder resultaat. 1ste keer wel een terugplaatsing, maar geen cryo's tweede keer geen eens een bevruchting. Omdat mijn eicellen gewoonweg niet goed zijn. En ik heb er ook heel weinig... Dus na veel 5en en 6en besloten om onze pijlen te richten op ECD. Met als gevolg dat morgen de punctie is bij onze donor. Super spannend.

Ik ga vanavond of morgen helemaal terug lezen hoe en wat hier. Maar ik merk dat ik behoefte heb aan een praatgroepje om de dagen door te komen.

Liefs

Deel Deze Pagina