zoww snippie wat een topper!!! dat moet wel goed komen, succes met de wacht weken ga met je mee duimen, kahlan geniet morgen van je 1e echo een zeer bijzonder moment tess kan me voor stellen dat je der zin in hebt. ik krijg vd week bericht wanneer we weer mogen beginnen misschien toch ook volgende cyclus al wel weer, alleen even uittellen want met de kerst en nieuwjaar zitten ze dicht en dat ik dan niet net mijn punctie moet hebben hihi
In afwachting om te starten: didder zeer wss oktober starten. Sterre maandag 14 oktober 1e echo voor cryo terugplaatsing tess 9oktober planning wolffje zeer wss december starten Onderdrukkende fase (lange protocol): ivy 1979 wachten op menstruatie, daarna start omstreeks 14 oktober Denise - beginnen met decapeptyl op 18 december, laatste poging ICSI Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: Snippie23-- Dinsdag 8 oktober tp gezegend--dinsdag 8 oktober testen Zwanger: jolin kahlan espoire elise Van het wachtbankje afgevallen: denise [/QUOTE]
Wow wat een topper snippie, nu lekker broeden jammer geen Cryo s maar wellicht heb je die helemaal niet nodig. Gezegend al gehoord of je Cryo s hebt? Tess, spannend morgen, hoop dat je gelijk aan de pil kan en volgende maand punctie!
Snippie leukk! En wat een mooie embryo spannende tijden voor jouw nu... Hier nog steeds wachten op telefoontje..
Ik heb ze uiteindelijk gebeld.... Zijn met ze weinigen en hebben het druk. 1cryo van 6dagen ingevriesd.. 1e dag van de volgende menstruatie beginnen met progynova.
kijk gezegend toch nog een hele goeie kans meid, niet in een dipje komen hoor meis je hebt alle kans van slagen!! hopelijk mag je snel beginnen?
Ik raak denk ik pas echt in een dip wanneer het weer afgebroken zou worden maar positief ben ik gelukkig dus ga er van uit nu goede dosering