ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elise wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.
    Hier adviseren ze dat ook. Puur omdat het kan zijn dat de bollen je ongi tegen kunnen houden.

Maar ik had al verteld waarom ik eerder wil testen hihi.
    Ik en mijn man zijn dan niet vrij en ga niet testen op werk dag! In beide gevallen wil ik dat we beide thuis zijn.

Bij me zoontje heb ik keurig gewacht! Als niet eerder ga testen moet ik helaas tot het weekend erna wachten. Hoor net dat me man die donderdag ook moet werken op kantoor.

Dus ga maar even bedenken. Laat het afhangen van hoe ik me voel

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Elise , fijn dat het je zo goed deed je vakantie , heerlijk, gelukkig verder geen klachten , lijkt me heerlijk!

3. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Succes Kahlan bij de echo, spannend!!!

Jij ook veel succes in het ziekenhuis, ik hoop dat je snel weer kunt beginnen. Wat frustrerend zag dat je pogingen elke keer worden afgebroken. Hopelijk kunnen ze dit keer wel de juiste hoeveelheid medicijnen vinden.

Oh, lekkere vakantie gehad Elise, fijn.

Ik zit nog steeds op mijn menstruatie te wachten :x. Zo stom dat je er nu naar uitkijkt. Zwanger kan ik denk ik toch niet zijn dus laat het dan ook maar doorbreken.

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dank je Ivy, erg vervelend he, je wilt zoo graag , vorige keer voor de pil ook wachten en dat duurde 54 dagen ipv 33.. dat was zoooo frustrerend..

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Even kort , rond de 22e mn menstruatie en start pil. Dit keer geen menopur maar ga nu over op de gonal f.. instructie gehad , handig zeg niks meer mengen.. straks ff uitgebreid nu centrum ff in

6. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Oh wat goed Tess, hopelijk reageer je beter op gonal f!! Fijn dat flevo van hun menopur protocol af wil wijken. Wanneer punctiedatum?

Ik ga ook ff de stad in, heb pauze, dus ff rondje stad :))

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ivy wat vervelend zeg dat wachten. Ik ken het meis. Hier kwam hij ook later dan verwacht.

Tess wat goed zeg!! Hopelijk snel resultaat.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Kahlan hoe is je echo gegaan?!

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik had nu trouwens Carolina ;) super lief.. blij toe geen menopur meer, hoop dat dit beter is voor mij.. k was ff onder de zonnebank geweest Heeerlijk !! Even mn vakantie kleurtje bij houden ;)

10. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Echo is helemaal goed. Het kindje is nu 1cm ;) en we hebben het hartje zien kloppen!!!
    Icsi is nu afgerond en ik mag een verloskundige gaan kiezen om een volgende afspraak mee te maken.

IMG_20131009_104105.jpg

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wauw gaaf kahlan. Gefeliciteerd .Ik kreeg trouwens twee echo's in het ziekenhuis.

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Geniet er van meis!!

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wauw Kahlan , mooi te zien , gefeliciteerd met dit goede nieuws !!!

Nou ik had dus m'n afspraak , ze begon al van: ik hoop je er dit jaar nog in te krijgen , totdat z'n m'n status ging lezen en had het over punctie rond 17dec , dat oh das mooi , toch erg fijn niet zo lang wachten , leef daar echt naar uit... Start dus nu rond 22ste met de pil , als m'n menstruatie komt dan, rond 20-11 deca prikken en 27 ste laatste pil , wachten op menstruatie rond 1-12 en rond 5-12 beginnen met de gonal f , in de hoop dat dit wel gaat werken ipv menopur , zijn hier dames met gonal f??

Duurt allemaal natuurlijk nog we even maar ja hopen dat m'n menstruatie netjes optijd komt en dan stap 1 de pil.. Vanaaf met vriendlief ff medicijnen halen dan heb ik dat maar vast ;) , was ff in t centrum dus vandaar geen medicijnen nog meegenomen...

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess en naast de gonal spuit je dan ook nog andere? ik vond zelf de gonal altijd fijner ook kwa naald veel makelijker en nooit een stompe naald op naar de punctie :) ik moest 112,5 spuiten jij?

@elise welkom terug,fijn dat je er even lekker tussen uit hebt gekunt heerlijk even lekker van elkaar genieten, toch ook wel fijn dat je niet zo veel klachten hebt, geniet er lekker van. de 22e eerste echt spannend.hihi groot gelijk dat je niet alles terug leest, als je de meeste onderschiften leest ben je wel weer beetje op de hoogte

@snippie daarom wouden wij ook op zondag testen dan ben je lekker samen in het weekend, ik ben benieud wanneer je gaat testen

@ivy das altijd zo als je er op wacht dan duurt het volgends mij altijd wel paar dagen langer gemeen als dat je lichaam is

@kahlan oewww wat liefff 1cm ongelovelijk he hihi geniet er lekker van , al een keuze gemaakt voor vk?

@hier moest net naar zhuis voor foto maken van mn stuitje heb ik al aantal maanden last van, voel me heel erg down en heb mezelf getrakteerd op de mc, ow wat slecht hihi

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wolffje , ja de decapeptyl .. Ben benieuwd, kan me niet snel genoeg gaan.. Makkelijk draaien op hoeveelheid en prikken maar , zat 900 zin zei ze en ik moet 100 gaan spuiten..
    Vervelend van je stuitje , wanneer de uitslag van foto ? Mag ook wel een keer toch de Mac , heb je goed meis

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    kijk heel iets minder als mij, ja he stelt niet zo veel voor het belangrijkste is dat je goed kijkt of het de juiste hoeveelheid is als je gaat prikken en goed controleren of hij op 0 staat.

vrijdag mag ik bellen voor uitslag. mc smaakte me ook goed hihi

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat spannend Tess gelukkig nog dit jaar:)!

18. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kahlan prachtig geniet ervan!

19. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Kahlan, super, geniet ervan meis!!

Tess, wat fijn dat je nog voor de kerstsluiting kan!

Elize, welkom terug!

20. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Oeww spannenf hoop vandaag op bericht van zh

hoe is het met de dames?

Deel Deze Pagina