ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een mooie echo Kahlan, wel hier blijven schrijven hoor. Fijn om goede verhalen te horen toch? (zag het ook in andere ICSI onderwerpen :cool:)

Goed voor jou ook Tess dat je nog dit jaar weer kunt starten en de punctie hebt. Gonal F heb ik bij de IUI's gebruikt. Niet zoveel maar geen klachten. Prikken was echt piece of cake, dan merk je weer dat die kl*te pregnyl een verrotte spuit is.

Hier had ik bruinverlies dus de ongi is dan niet ver weg. Ben alleen vandaag de hele dag weg, was nog van plan om te kijken of ik op dag 1 nog iets moest doen of dat het pas bij dag 2 begint, had een beetje haast dus ben dat vergeten ;). (ja ik moet bellen, dat weet ik nog wel) Nu dus wachten op het rooie spul. Wel een prachtige cyclus, exact 4 weken ertussen.

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ivy, nou laat het maar door breken dan!!! Wel netjes idd.. Ik vond die pregnyl dus echt makkelijkste spuit dit keer , die decapeptyl deed me soms zo pijn dat ik van pregnyl niks voelde haha..

Nou gisteravond dus even medicijnen opgehaald , de pil 2 strips, pregnyl 5000ie en 4 dozen deca , gonal f stond ze helemaal na te zoeken want dat kwam zelden voor in ons zkh , was besteld en is er vanavond maar ze zei haal vrijdag maar op dan weet je t zeker.. Ze wist verder niks van gonal , ook raar had verwacht dat ze er wel iets van wist... ik was haar aan het uitleggen hoe het werkte.. op recept stond Let op mag pen van 900 en ook 1 van 300.. zegt zei ; zal ik gewoon 2x 900 mee geven? Prima joh!! Nou ja t komt wel goed...

Ik las in beschrijving van gonal (ja die heb ik wel) dat ik als ik begin eerst de spuit op 37.5 moet zetten en dan naald om hoog en dan dat er uit spuiten? Gek.. haha nieuw he

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess dat van dat je eerst 37,5 moet spuiten heb ik niks over gehoord?? zou ik als ik jouw even na vragen bij zhuis of dat wel moet. jij lekker de boel weer binnen heerlijk. bij mij net zo de deca deed soms echt vreselijk pijn dat de pregnyl echt niks voor stelde terwijl ze daar nog wel bij aan gaven dat het zoon pijnlijke spuit kon zijn. heb jij vorige keer ook 5000 pregnyl gespoten? ikke 10.000

@hier jippiejjj de nieuwe zhuis papieren al weer binnen, mag in december weer beginnen (eerst de pil) dus in januari de punctie heerlijk dat vooruitzicht, hebben we nu eerst nog lekker even de tijd om samen te genieten voor we weer beginnen. recept voor deca gehad dus zo even naar apotheek brengen, hihi binnen is het beste haha.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess wat raar dat ze er niks van wist.
    Inderdaad even bellen.

Wollfje ooh wat fijn iets om naar uit te kijken en voor die tijd idd genieten van ze twee.

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ivy yreeh bijna beginnen.

6. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ow, fijn zijn jullie. Deca pijnlijk? Hmm daar heb ik ook 4 dozen van :(. Nou we gaan het meemaken. Enige voordeel van de pregnyl vind ik dat het de laatste spuit is :D.

Krijg je een pen mee Tess van de Gonal? Ik kreeg destijds spuitjes en een soort van ampul. Heel makkelijk, gewoon spuit erin, opzuigen en zetten.

Ik ben nu elke keer naar de wc aan het rennen. (is er al iets??) haha, ongelofelijk dat je daar blij mee kan zijn.

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ivy wat ze tegen mij zeiden aan de deca zit iets een schreef puntje dit zorgt er voor dat je makelijker kunt prikken, ik ervaarde het soms wel als pijnlijk, ook hield ik met er in spuiten de huisplooi vast want als ik los liet dan deed het pijn met inspuiten, komt wel goed hoor van de 30 spuiten zat er 5x een auw naald aan dus komt wel goed

8. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ja, spuiten genoeg om te kijken wat het beste werkt ;)

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja ik ga dat dan nog wel even na vragen , ik heb of uh krijg morgen de prik pen waar al 900 in zit , das makkelijk spuit per keer dan 100 dus.. Ik ga er echt vanuit dat dit echt onze ronde word en het tot een punctie komt , anders snapt mijn lichaam t kennelijk niet...

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    tess dan moet je toch even een gesprek aan gaan met je lichaam, ik heb ook bericht gehad ik spoot vorige keer 112,5 gonal en nu bij deze aankomende poging moet ik ook 100 gaan spuiten, wel blij dat ze die iets lager hebben gedaan ivm overstimulatie

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess dit moet de ronden zijn !!!

Wollfje fijn dat ze nu op 100gaan zitten.

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    als jullie je k*t voelde na een mislukte poging,
    wat vrolijkte jullie dan op?

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Muziek of lekker weg met manlief.

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Lekker weg.. ff wat anders.. maar dan een afgebroken poging maarja voelde me der ook kutt over... van t weekend gaan we zwemmen op center parcs Eemhof in de buurt dus en daarna lekker de griek.. zin in!!

15. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

@ wolffje, Lekker dagje naar de sauna :) heerlijk ff tot rust komen!
    Beginnen we weer samen in december! Nu hopen op een goede afloop voor beide!! Voor ons allemaal trouwens!!

16. Denise8787

Vanavond lekker met vriendinnen op stap!
    Heb al maanden geen druppel alcohol meer gehad.. haha dat terwijl ik toch echt een feestbeest was :)
    Heb dr ook echt geen zin meer in gehad.. maar moet zeggen dat t nu wel begint te komen die zin! Alleen niet zo in morgen haha

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik doe ook mee in december haha alleen dan prik ik al ;)

Heerlijk ff stappen dus Denise! Ik was ook echt een feestbeest.. voor mn vriend ging ik echt weer elke zaterdag stappen en aantal feestjes af.. leuke tijden had ze niet willen missen.. en dan aan de zoete witte wijn... drink nou amper , thuis zoizo niet vind der niks aan..

Hoe gaat t met jullie???

18. Denise8787

ohh tess ik begin ook in december met prikken... en in november beginnen met de pil!

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik mag starten met de pil rond 22e als ik ongesteld word.. hoop t ook echt en niet later..punctie staat rond 17 dec..

20. Denise8787

ohhhh dat is al snel idd!

Deel Deze Pagina