ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Oh wolfje, wat fijn dat je alles al in huis hebt!! heerlijk dat je zo snel door kan...nou ja, ik had natuurlijk gehoopt dat het niet nodig is, maar je begrijpt wat ik bedoel...als het dan niet is, dan maar zo snel mogelijk door!!

Ivy, ik deed altijd pas 22.00 uur spuiten, dan was ik zeker terug van stal. Heb overigens wel gehad een keer dat paard heel raar was (dacht koliek, later bleek plasbuis verstopt) toen kon ik dus echt niet weg bij mijn paard, moest op de DA wachten. Toen is manlief met de spuit naar stal gekomen haha. Maar fijn dat je in ieder geval begonnen bent!!

ben blij dat alles er op de echo goed uit zag, maar begin nu een beetje de hoop te verliezen..ik heb tenslotte maar 2 cryo's...hoe groot is de kans dat ze goed ontdooien :(

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    sterre die kans is heel groot meis geloof blijven houden!!!!

3. Sterre1977

thanx wolfje :) ik ga het proberen...vind het best een domper als ze sneuvelen en ik dus gelijk weer naar icsi 2 kan...maar goed, ook dat ga ik wel weer trekken :)

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ivy.. fijn dat het spuiten goed gaat! Idd even je buik op die prik plek masseren hielp mij wel goed..

Wolffje , was idd leuk dit weekend.. en morgen 19.30 begint glennis in de noorderkerk in amsterdam.. ben benieuwd , komt namelijk ook op tv met kerst haha.. dresscode was kerst gala of nette kleding , heb gister ff nieuwe zwarte broek gekocht, zwart glitter shirt had ik al en mn laarzen en net jasje.. lijkt me netjes genoeg.
    Mn nagels zitten der ook weer op, stuk korter veel fijner.

Sterre, echt hoop houden voor je cryo, ik hoop met je mee.. Hoe kan het trouwens dat er al 10 eitjes klaar lagen? Dacht altijd maar 1 haha..

Snippie , hoe voel je je??

Ik zit nu in de trein richting huis.. ben er dan 21.25.. 1x overstap in zwolle.. typ dit op foon pff irritant.. was leuk dagje en heb lekker hutspot met hachee van oma mee, vriezer in en donderdag eten.. zoooo lekker van oma!!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad!! Mmmm lekker Hachee!!!

hier alles goed hoor. Altans nog geen ongi.
    maarjah is ook wel vroeg ookal zou ik volgens eigen cyclus morgen al worden.
    verder vlagen misselijk. een mooie temp winderigheid,maarzuur.
    ongi gevoel kortom alles was bijde kanten op kan.
    borsten voel ik soms.

temp kan denk niet door bollen want eerst ook tijdens bollen gebruik was hij 36,9 en nu al dagen 37,3 maar we gaan het zien.
    nog een paar dagen.

6. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre meis ik hoop met je mee!!

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Hoop heel erg met je mee Snipp!!!!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    ach meis ik ga het zien druk maken heeft geen zin.

ik zie sommige mensen al 8 dagen testen na tp en dan denk ik zou ik! En dan denk ik nee je zou niet!

9. Sterre1977

Oh snippie wat spannend!!

10. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Sterre en Snippie ik denk aan jullie!!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Dank je Denise

12. Sterre1977

Thanx denise, hoe gaat het met jou?

Ik heb lekker een dagje vrij, ga zo een uurtje hardlopen, vanmiddag naar mijn paard en eind van de middag accupunctuur. Tussendoor nog even poetsen en dan is het dagje alweer om. Morgen weer echo, hoop dat er dan wat meer duidelijkheid is.

Tess, in het begin liggen er altijd meer eitjes klaar, er wordt er uiteindelijk maar 1 dominant die doorgroeit en uiteindelijk springt ( als je geen hormonen spuit tenminste). Beetje jammer dat er nu bij mij zoveel klaar liggen en ik ze deze ronde niet nodig heb haha.

Snippie, trek je het nog om niet te testen?

13. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Haha ik ben nog bij aan het komen van t weekend :) Niks meer gewend!

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Oohhh zo zit dat Sterre haha.. Fijne dag vandaag!!

Denise , als t maar leuk was toch ;)

15. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre lekker druk dagje vandaag dus.Ik duim met je mee voor morgen.
    Ja makkelijk sterre ik leef liever in onzekerheid!!
    Ook al moet ik dus wel zeggen sommige doen eerder testen en hebben dan licht streepje en dan denk ik ik wil ook maar doe het niet want dan weet ik nog niks zeker haha! weet je sowieso niet maar liever nog even onwetend haha!

Denise nou je hebt het in ieder geval leuk gehad.

16. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sterre, fijne dag vandaag. Merk jij eigenlijk nog iets van de acupunctuur? (doe ik ook maar merk er niet zo heel veel van)
    Ik heb trouwens begrepen dat ze in Nederland alleen de echt goede embryo's invriezen dus dat moet helemaal goedkomen hoor. (lieve vent heb je dat hij helemaal je spuit op stal komt brengen, je paard heeft nergens last meer van?)

Ik heb mijn paarden thuis staan dus als ik thuis kom ga ik die eerst eten geven, mest ruimen, op stal zetten (zit nog een jonge hengst bij dus is een beetje schipperen zodat ze allemaal even lekker naar buiten kunnen) en dan naar huis en zelf eten. Sávonds laat is inderdaad wel een optie maar ik zit dan elke keer op de wipstoel (wanneer mag ik????) Dus gelijk na het thuiskomen van de paarden prik ik dan.

@Snippie, spannend hoor. Nog maar eventjes geduld.

@hier, beetje last van de primolut denk ik. Een ontzettend droge mond (heb ik echt nooit, ben een enorm slechte drinker maar nu zuip ik me ongans en die droge mond trekt niet weg) en beetje kort lontje. (moet ik me nog even bij ML voor verontschuldigen) echt gisteren uit me slof geschoten op niks af, bijna te grappig voor woorden eigenlijk :$.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    ivy ahhh arme man;)! Nou hij moet het er maar voor over hebben haha!
    wel minder van die bijwerkingen.

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Hallo dames..

Nou ik lig.. haha lange avond.. we waren dus bij Glennis Grace geweest in een kerk in Amsterdam (ik en vriendin van vriend zn broer) , eerst gezellig gegeten in een café... 19.00 gingen deuren ooen en had je behalve gereserveerde stoelen vrije stoel keus.. en neee we gaan niet op 1ste rij maaaar we zaten er wel haha.. beter kon niet!! Was ook dvd opname en word uitgezonden kerst avond rtl4.. Was erg mooi, heerlijk in kerst sfeer! Af en toe moesten nummers over en zo n mannetje die vertelde nu staan nu klappen enz enz... Leuke ervaring! Nu slapen....

19. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Klinkt als een hele leuke avond Tess!!
    Ik trek het tegenwoordig niet meer om 's avonds nog weg te gaan, lig iedere dag om 8 uur in bed, haha ;)

20. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess wat leuk zeg

Kahlan meis hoe is het met jouw!!

Share This Page