ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre succes met hardlopen

Espoir hopelijk snel van je hoofdpijn af.

Kahlan dat kan hoor. Ik ben altijd heel moe maar in de periode van hormonen spuiten heb ik juist veel meer energie.

2. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    zo, ik heb net heerlijk paard gereden. Leuk die paardenmeisjes.
    Ik dacht ook, toen mijn paard overleed dat ik in een gat zou vallen, maar dat viel mee..... ik miste het wel, vandaar dat ik het paard van een oud stalgenootje nu 2 keer in de week rijd. Ik ben wel toen overgstapt van engels naar western, hahahaha

Ik ben toen wel begonnen met mijn kinderwens.. want ja de kosten voor een eigen paard en een kind als alleenstaande mama is een beetje teveel.....

Hoofdpijn herken ik ook wel. heb ik vorige keer niet gehad bij de deca maar juist bij de gonal... maar nu heb ik toch wat lichte hoofdpijn merk ik vandaag.

3. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 14/9 dan cd 1.

onderdrukkende fase (lange protocol):

espoir start decapeptyl 12 aug (echo op 20/8)
    elise start decapeptyl 18 aug
    Tess start decapeptyl 12-08

stimulerende fase:
    Sterre start menopur 225 17 augustus (23 aug 1e echo)
    Kahlan start Puregon 17-8 (23-8 1e echo/fm)
    Tess start menopur 23-08 (30-8 1e echo)

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod:

zwanger:

van het wachtbankje afgevallen:

4. Sterre1977

ik heb het schema van (? wie heeft het ook alweer gemaakt het schema, weet ik even niet meer, erg handig in ieder geval) weer even in het leven geroepen, zo blijft hij af en toe voorbij komen. Misschien willen de "nieuwe" mensen zich er ook in zetten, ik vind het wel handig om alles bij te houden :)

Kahlan, jij morgen dan succes met lopen! ik ben net terug, 7.5 km, pff...voel hem wel, was warm! Net even snel gedouched en nu naar stal racen voor een bosritje met stalgenootje.

Snippie, lekker dat je meer energie hebt, het lijkt haast wel of ik sinds de menopur erbij is ook mezelf super fit voel..

nou ik ben hobbelen, fijne dag nog allemaal!!
    Elize, zo zou ik dat ook doen als mijn paard komt te overlijden. Hij is ook al een dagje ouder, 18. Maar voor hetzelfde geld gaat hij nog 10 jaar mee.. maar als hij er niet meer is, en hopelijk wel een kind :) dan vind ik het ook wat veel allemaal. Dan ga ik wel een paardje van een stalgenootje bijrijden.

5. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    in afwachting om te starten:

Ivy 1979 intake 28 aug

stimulerende fase:

zwanger:

ok, ik heb mezelf erbij gezet, hopelijk op de goede plek :)

Tja, mijn paarden varieren in leeftijd van 15 jaar tot 3 maanden dus ik kan nog wel even met ze toe. (alhoewel de drie jongsten eigenlijk te koop staan, iets wat in de huidige markt nogal lastig is)

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle

7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    in afwachting om te starten:[/I]

Ivy 1979 intake 28 aug
    Wolffje 26 aug. eerste spuit zetten nu aan de pil

stimulerende fase:
    Espoir start Gonal F 23-8 (30-8 1e echo)

zwanger:

8. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    De gyn adviseerde idd om de spuit er een half uur van tevoren uit te halen of zelfs de avond van tevoren. Koude vloeistof spuiten kan zeer doen.

9. Sterre1977

heee wat grappig, Tess en Espoir lopen gelijk en Kahlan en ik!!

ik haal alles er altijd uurtje van te voren uit! vind deca al niet fijn, maar koude deca helemaal niet!

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Halloooo dames!!

Terug van mn dagje , nagels weer mooi ( dat kan omdat ik even niet werk).. bij vriendin en der kleine geweest , oma en mams..super gezellig dus!!!

Haha Sterre idd heel grappig.. ben benieuwd naar jullie echo s vrijdag!! Wie weet treffen wij elkaar ook eens Sterre , daarom zo handig dit schema haha..

Even kijken of t lukt , heb nagels met een printje dit keer , was nieuw bij mn vriendin hop zo printer in.. ( niet iedereen houd der van maar ben der zelf blij mee ;))

morgen even verder lezen . Eerst tandarts 9 u.. ben zoooo bang!!

11. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Chique hoor! Ik heb mn nagels er begin deze maand weer af laten halen. Ik vinfmd het zo zonde dat ik me na een week alweer irriteer aan de uitgroei. Daar was het me te duur voor!

12. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooi zeg! Ik had laatst ook iets dergelijks, kom er even niet op. Het lijkt op nagellak maar blijft veel beter zitten. Ik vind alleen ook dat het na een week niet zo mooi is, daarna ziet het er weer netjes uit gek genoeg.

13. Sterre1977

Gaaf je nagels Tess!! Met mijn paard niet handig, anders zou ik het ook wel weer willen, ziet er super cool uit!!

Ik zat eerst in het iui topic en daar zaten er ook twee in het flevo, eentje heb ik ook wel eens mee in de wachtkamer gezeten, heel grappig is dat. Als jij je eerste echo hebt, heb ik waarschijmlijk mijn punctie, dus wie weet!

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat mooi tess!! Ik wil dat ook! Want als ik nagellak op doe is het zo weer af!
    Ik werk alleen wel met kinden 4-12jaar! Dus eerst eens kijken of dat wel gaat lange nagels.

en wat heerlijk even in je oude dorp terug! even weer nieuwe energie op gedaan:)!

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Sterkte bij de tandarts Tess, ik ben van de week ook weer geweest. Gelukkig viel het bij mij mee, dus ik hoop voor jou ook!

Hoe gaat het vandaag met iedereen?

Bij mij beginnen de zenuwen en buikpijn nu wel toe te slaan. Ik vraag me af of ik morgen wel genoeg op schema zit, hoeveel eitjes zitten er en zijn ze wel groot genoeg? Aan de andere kant denk ik dan: "ik heb buikpijn, dus er zal vast wel iets aan het groeien zijn". Of heb ik misschien buikpijn omdat er juist te veel aan het groeien zijn?

Zoals jullie kunnen lezen ben ik mezelf weer heerlijk gek aan het maken vandaag, laat het maar snel morgenochtend echo-tijd zijn....:)

16. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Begrijpelijk hoor!
    Stomme hormonen ook..

Ik krijg de hoofdpijn maar niet onder controle vandaag. .

17. Sterre1977

Kahlan, ik ben gelukkig nog vrij relaxed, maar wel benieuwd naar morgen. Geen buikpijn, voel helemaal niets en voel me super fit...hmmm misschien slecht teken. 6 dagen is best snel voor eerste echo, dus verwacht morgen nog niet veel...

18. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    @Espoir, vervelend die hoofdpijn. Dat heb ik eigenlijk nooit dus als ik het heb dan baal ik altijd als een stekker. Hopelijk trekt het snel weg, komt echt van de hormonen?

Het gaat als best snel zo, die stimulatieperiode. Gaan ze nu eerst kijken hoe groot ze zijn en wanneer de punctie kan worden gepland? Ik ben toch wel benieuwd hoor hoe het gaat.

Soms kan het me niet snel genoeg gaan en soms dan heb ik echt even een dipje. Het psychische is bijna zwaarder dan die hele behandeling heb ik het idee, bah. Het is ook lastig dat ik er moeilijk met mijn man over kan praten. Zijn zaad is niet top en als hij dan aan het ziekenhuis vraagt hoe het komt dat het zo fluctueert dan geven ze aan dat ze niet weten hoe het komt. Hij haalt er dan uit: je kunt er niks aan doen dus dan hoef ik niets anders te doen of er niks aan te doen. Ik heb wel begrepen/gelezen dat sperma juist erg goed te beinvloeden is en dan is zo'n man toch wel erg frustrerend. We doen het toch samen?? Je kunt toch ook wel je best doen en kijken of je er nog iets aan kunt doen?? Hij is qua gevoelens ook best wel gesloten en dan lijkt het wel alsof je er geen normaal volwassen gesprek over gevoelens en serieuze zaken mee kunt voeren. grrrr:x

*sorry hoor, even ego maar soms zit ik hier nog best wel mee*

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess is het goed gegaan bij de tandarts? !

Kahlan hopelijk is het de zenuwen meis en heb je morgen een mooie echo dat al resultaat laat zien.

Sterre nee hoor ik voelde me ook goed en heb toch echt een kindje!!

Yve ze gaan nu inderdaad kijken hoe groot ze zijn vaak is er nog een echo nodig en dan pas weet je echt wanneer de punctie is.

Je zou ánders eens dat in het ziekenhuis ana moeten geven. Want ook al is hij geen prater praten is juist heel belangrijk in dit traject!

En bij mijn man weten ze ook niet hoe het komt . Hij heeft al van alles geprobeerd. Maar geen verbetering. Verder gewoon gezond blijven eten enzo!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Of laat het hem opschrijven.

Deel Deze Pagina